illy Cube Installation – 3 ημέρες στην πλατεία Συντάγματος
- 31 ΟΚΤ 2025
 
					Η τέχνη, η καινοτομία και το πάθος πίσω από κάθε φλιτζάνι
Ο illy μέσα από την πρωτοβουλία Why We Make It ανοίγει τις πόρτες του κόσμου του και μοιράζεται με το κοινό τις αξίες και τα κίνητρα πίσω από κάθε φλιτζάνι καφέ. Η νέα διεθνής καμπάνια αναδεικνύει τη δέσμευση του illy στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την τέχνη – τα στοιχεία που καθορίζουν τη φιλοσοφία του brand εδώ και πάνω από εννέα δεκαετίες.
Μετά τη μεγάλη επιτυχία των pop-ups σε Μιλάνο και Νέα Υόρκη, ο illy επέλεξε το κέντρο της Αθήνας ως τον επόμενο σταθμό αυτού του ταξιδιού, προσκαλώντας το κοινό να γνωρίσει από κοντά τη διαδικασία, τους ανθρώπους και το πάθος που κρύβεται πίσω από την παραγωγή του καφέ.

Από τις 22 έως τις 24 Οκτωβρίου, η Πλατεία Συντάγματος γέμισε με αρώματα espresso, δημιουργική ενέργεια και πολλές εκπλήξεις μέσα από την pop-up εμπειρία “Why We Make It”, που διοργανώθηκε από την KAFEA TERRA, αποκλειστικό διανομέα του illy στην Ελλάδα από το 1988. Η δράση αποτέλεσε μέρος της διεθνούς καμπάνιας του illy που αποκαλύπτει τα “γιατί” πίσω από κάθε στάδιο παραγωγής – από την επιλογή του κορυφαίου 1% των κόκκων Arabica παγκοσμίως έως την τεχνογνωσία, τη δέσμευση στη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την τέχνη που κάνουν τον illy ξεχωριστό.

Η pop-up εγκατάσταση “illy Cube” προσέφερε μια πολυαισθητηριακή εμπειρία για τους επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα “Γιατί;” του illy μέσα από μια εντυπωσιακή παρουσίαση που συνδύαζε τεχνολογία, εκπαίδευση και απόλαυση. Στο πλαίσιο της δράσης, το κοινό συμμετείχε σε γευσιγνωσίες espresso, διαδραστικές εμπειρίες αρωμάτων με την καθοδήγηση ειδικών της Università del Caffè, καθώς και στο διαδραστικό Memory Game που ανέδειξε με δημιουργικό τρόπο τον κόσμο του καφέ.
Παράλληλα, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και το νέο καλλιτεχνικό project “illy Take Art Away”, που υλοποιήθηκε από τον illy και την KAFEA TERRA σε συνεργασία με την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ). Μέσα από αυτό, τρεις φοιτητές της σχολής – νικητές του διαγωνισμού – είδαν τα έργα τους να κοσμούν τα νέα illy takeaway cups, τα οποία θα κυκλοφορούν πανελλαδικά, φέρνοντας την τέχνη πιο κοντά στην καθημερινή εμπειρία του καφέ.

Ο Ευάγγελος Τούρας, Global Chief Marketing Officer της illycaffè, δήλωσε:
«Με το Why We Make It ανοίγουμε ένα παράθυρο στον κόσμο του illy και μοιραζόμαστε όχι μόνο το πώς φτιάχνουμε τον καφέ μας, αλλά και το γιατί το κάνουμε. Πίσω από κάθε φλιτζάνι υπάρχει γνώση, φροντίδα και πάθος – μια συνεχής προσπάθεια για αριστεία που ενώνει την επιστήμη με την τέχνη, την καινοτομία με την παράδοση. Μέσα από αυτή την εμπειρία, θέλουμε να φέρουμε το κοινό πιο κοντά στις αξίες μας και να το προσκαλέσουμε να ανακαλύψει την ομορφιά που κρύβεται σε κάθε στάδιο της δημιουργίας του illy.»

Η κ. Νιόβη Καλλέργη, Αντιπρόεδρος και Chief Marketing Officer της KAFEA TERRA, πρόσθεσε: «Το Why We Make It εκφράζει τη δική μας θεώρηση για τον καφέ: έναν κόσμο όπου η ποιότητα συναντά την καινοτομία και η εμπειρία εμπλουτίζει την κάθε μας στιγμή. Για εμάς στην KAFEA TERRA, ο καφές είναι ένας ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται και ενώνει ανθρώπους και ιδέες. Με αυτή τη συνεργασία θέλαμε να μοιραστούμε τη φιλοσοφία αυτή, φέρνοντας στο προσκήνιο την ομορφιά και τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία που κρύβονται πίσω από κάθε φλιτζάνι.»