PUBLI

Η Tommy Jeans γιορτάζει τη σύνδεση της μάρκας με τη μουσική με αφορμή το λανσάρισμα της συλλογής “Tommy Revisited: Music Edition”

Η TOMMY JEANS τιμά εμβληματικά πρόσωπα της μουσικής σκηνής από τα archives του brand, μέσω της νέας capsule συλλογής που έχει έμπνευση από τη streetwear culture. 

H Tommy Hilfiger, που εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τη SARKK, ανακοινώνει το λανσάρισμα της TOMMY JEANS συλλογής Tommy Revisited: Music Edition. Από την αρχή, η μουσική έχει διαδραματίσει έναν πολύ σπουδαίο ρόλο στη ζωή και το έργο του σχεδιαστή Tommy Hilfiger καθώς και στο brand DNA της TOMMY JEANS. Ως ένα από τα πρώτα designer brands που έχουν συνεργαστεί με δημιουργικό τρόπο με μουσικούς, από τη hip-hop μέχρι τη rock ‘n roll, το brand στρέφεται στα archives της TOMMY JEANS και συνθέτει μία capsule collection με vintage αίσθηση.

Η “Tommy Revisited: Music Edition” collection συνδυάζει τη TOMMY JEANS streetwear αισθητική με ρούχα που εμπνέονται από το tour merchandise των μεγαλύτερων μουσικών ονομάτων TLC, Backstreet Boys, Britney Spears και Rolling Stones. Η σύνδεση του brand με τους παραπάνω έχει τις ρίζες της στο παρελθόν, μέσω sponsored tours και offstage συνεργασίες – σαν αποτέλεσμα, η συλλογή τιμά μοναδικές στιγμές της κοινής ιστορίας κάθε καλλιτέχνη με το brand. 

Η συλλογή αποτελείται από 16 κομμάτια, από t-shirts μέχρι φούτερ σε unisex και γυναικείο sizing, όλα κατασκευασμένα από οργανικό βαμβάκι.

Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από 30 Νοεμβρίου 2021 στο tommy.com και στο κατάστημα Tommy Hilfiger στο The Mall Athens.