PUBLI

Η H&M φέρνει στο προσκήνιο τα νέα πρότυπα του σήμερα, τα παιδιά

Την περασμένη άνοιξη, η H&M ξεκίνησε μια παγκόσμια πρωτοβουλία για να υποστηρίξει τα νέα πρότυπα του σήμερα, τα παιδιά. Στόχος της νέας πρωτοβουλίας είναι να εντοπίσει και να ενδυναμώσει όλα τα παιδιά  που σημειώνουν πρόοδο στην κοινωνική ισότητα, τη βιωσιμότητα, την εκπαίδευση και άλλους τομείς. Τώρα, η H&M θέλει να φέρει στο επίκεντρο τις προσπάθειες αυτών των παιδιών, να ευαισθητοποιήσει την ευρύτερη κοινότητα για να υποστηρίξει τον σκοπό τους και να παρέχει πρόσθετη υποστήριξη μέσω μιας δωρεάς στη UNICEF. Μερικά από τα παιδιά πρωτοεμφανίστηκαν στην ταινία που δημιουργήθηκε για το λανσάρισμα της καμπάνιας από τον διπλά υποψήφιο για Όσκαρ σκηνοθέτη Bryan Buckley, και τώρα ήρθε η ώρα για εμάς να διδαχθούμε από αυτά τα εμπνευσμένα παιδιά, ώστε να μπορέσουμε όλοι μαζί να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο αύριο.

Καθώς η H&M συνεχίζει να αναδεικνύει και να υπερασπίζεται νέους που φέρνουν την αλλαγή, είμαστε ενθουσιασμένοι από τα μαθήματα που αυτά τα παιδιά μπορούν να διδάξουν σε όλους μας, κάνοντας τους ενήλικες να φαίνονται «μικροί» μπροστά τους. Αυτό το καλοκαίρι, αρχίζουμε να λέμε τις πρώτες από αυτές τις ιστορίες παιδιών, βάζοντάς τες στο επίκεντρο, με την κάθε μία να ενσωματώνει την αισιοδοξία, το συνεργατικό πνεύμα και την ελεύθερη σκέψη ενός αληθινού προτύπου. Για παράδειγμα, θα συναντήσετε:

  • Την Catarina, 13 ετών, μία έντονη προσωπικότητα, ακτιβίστρια για θέματα σχετικά με το κλίμα αλλά και σέρφερ, που μας λέει ότι «Τα παιδιά που γεννιούνται μέσα στη φωτιά ξέρουν και πώς να τη σβήσουν».
  • Την Jewel, 5 ετών, ηγετική προσωπικότητα με επιρροή στην κοινότητα, αισιόδοξη και αιχμηρή, η οποία λέει: «Μην πολεμάτε ο ένας τον άλλον, ας πολεμήσουμε όλοι μαζί».
  • Τον Henrique, 12 ετών, πρωταθλητή με ειδικές ικανότητες, ο οποίος λέει, «Μάθετε στους ενήλικες να ονειρεύονται περισσότερο».
  • Τη Φαίδρα και τη Χλόη, 16 και 14, πρωταγωνίστριες της κοινότητας, με μότο «Αν υπάρχει θέληση, τότε υπάρχει τρόπος!».
  • Τον Δημήτρη, 14, ανθρωπιστή,  που μας προτρέπει «Βρείτε αυτό που αγαπάτε και ασχοληθείτε με τον εθελοντισμό μέσα από αυτό».
  • Τη Νάγια, 5 ετών, εθελόντρια που μας συμβουλεύει «Πιστέψτε στα όνειρά σας και προσφέρετε στους άλλους».
  • Τον Γιάννη, 11, αγωνιστή της οικολογίας, που μας παροτρύνει «Μην φοβάστε το διαφορετικό και το άγνωστο, ακούστε τα παιδιά και θα γίνετε ξανά…παιδί».

Εκτός από το να προβάλλει την επίδραση που έχουν αυτά τα παιδιά, η H&M θέλει επίσης να υποστηρίξει παιδιά από όλο τον κόσμο με μια δωρεά. Το 50% των εσόδων από μια νέα σειρά αειφόρων t-shirts που κυκλοφορεί παγκοσμίως θα δοθεί στη UNICEF, υποστηρίζοντας τον σκοπό των παιδιών για ένα καλύτερο μέλλον. Τα μπλουζάκια με γραφικά σχέδια που αναπτύχθηκαν από τη σχεδιαστική ομάδα του παιδικού τμήματος της H&M, είναι εμπνευσμένα από τα νέα μας πρότυπα, και εκφράζουν μερικές από τις σοφές σκέψεις τους, ενισχύοντας περαιτέρω τη φωνή τους. Η συλλογή των t-shirts είναι διαθέσιμη online στο hm.com και στην Ελλάδα.

«Τα μαθήματα που μας διδάσκουν τα παιδιά, λειτούργησαν ως έμπνευση πίσω από τα γραφικά των t-shirts, αλλά και ως επίκαιρες υπενθυμίσεις της διαδρομής που όλοι πρέπει να διανύσουμε για ένα καλύτερο μέλλον. Ήταν τόσο ενθαρρυντικό και ελπιδοφόρο να μάθουμε ότι τα παιδιά οδηγούν την αλλαγή σε όλο τον κόσμο, μέσω των τοπικών τους κοινοτήτων και έξω από αυτές. Είμαστε επίσης πολύ χαρούμενοι που οι πωλήσεις αυτών των t-shirts  για τα σημερινά πρότυπα θα υποστηρίξουν το σημαντικό έργο της UNICEF σε όλο τον κόσμο», λέει η Sofia Löfstedt, επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης του παιδικής σειράς της H&M.

«Είμαστε πολύ ευγνώμονες για αυτήν τη δωρεά, για την υποστήριξη και την ενδυνάμωση παιδιών και νέων σε όλο τον κόσμο. Κάθε παιδί έχει ίσα δικαιώματα, κάθε παιδί μπορεί να είναι πρότυπο. Τα παιδιά γνωρίζουν καλύτερα τη δική τους ζωή, είναι γενναία και τολμούν να ονειρευτούν. Είναι καιρός να ακούσετε τα παιδιά και να κάνετε τις φωνές τους να μετράνε », λέει η Pernilla Baralt, Εκτελεστική Διευθύντρια της UNICEF Σουηδίας.

Επισκεφτείτε την ψηφιακή πλατφόρμα της H&M για να δείτε εμπνευσμένες ιστορίες προτύπων και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρωτοβουλία.