PUBLI

H Wella Professionals με το λανσάρισμα της καμπάνιας ‘But first, hair’ αναδεικνύει την σημαντικότητα του επαγγέλματος της κομμωτικής

Μια παγκόσμια έρευνα αποκαλύπτει πως οι περισσότερες γυναίκες μετά την καραντίνα, αυτό που ανυπομονούν περισσότερο να κάνουν, είναι να δουν τον κομμωτή τους.

H Wella Professionals, πάντα γνώριζε και κατανοούσε την σημαντικότητα των κομμωτών. Δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα η προσωπική σχέση εμπιστοσύνης και η απόλυτη τόνωση της αυτοπεποίθησης που προκύπτει μετά από μια επίσκεψη στο κομμωτήριο. Με την κρίση αυτή και την παγκόσμια παύση της κανονικότητας, οι γυναίκες πολύ γρήγορα το συνειδητοποίησαν αυτό.

Η Wella Professionals γνωρίζοντας αυτήν την βαθιά ανάγκη η οποία επιβεβαιώθηκε και από την έρευνα, ανακοινώνει την καμπάνια But first, hair, μια καμπάνια γιορτής για τους κομμωτές και την τέχνη τους.

Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Wella Professionals στην Αμερική και στην Αγγλία, αυτόν τον μήνα, νούμερο 1 επικείμενη προτεραιότητα των γυναικών μετά την άρση των μέτρων, είναι να κλείσουν ραντεβού στο κομμωτήριο τους. Ακολουθήσαν η επίσκεψη στο γυμναστήριο, τα μαγαζιά ακόμα και το να βγουν έξω.

Από την αρχή των μέτρων περιορισμού, σχεδόν το 60% τον πελατών υποστήριξαν ότι τους λείπει η κομμωτική περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία ομορφιάς. Το  90% υποστήριξε  πως θα κλείσουν ραντεβού στο κομμωτήριο τον πρώτο μήνα μετά την άρση των μέτρων, ενώ το 70% των γυναικών δήλωσαν πως θα περιμένουν τρείς εβδομάδες μέχρι να κλείσουν το ραντεβού τους στο κομμωτήριο. Δεν είναι καθόλου περίεργο πως το 50% των πελατών συνέχισε να κρατάει επαφή με τον κομμωτή του την περίοδο της καραντίνας. Σε ότι αφορά τις προσφερόμενες υπηρεσίες, το 85% των πελατών δήλωσε πως σαν προτεραιότητα θέτει τις υπηρεσίες χρώματος με ένα επιπλέον 50% να υποστηρίζει πως το να περιποιηθούν τα μαλλιά τους είναι αυτό που τους τονώνει την αυτοπεποίθηση.

Η vibrant ψηφιακή καμπάνια But first, hair θα ενισχύσει την ανυπομονησία μεταξύ κομμωτών και πελατών με ένα ανατρεπτικό βίντεο στα social media. Η Wella Professionals πιστεύει ότι αυτός ο συνδυασμός δυναμικού περιεχομένου και στήριξης προς τους κομμωτές, θα ενισχύσει την επισκεψιμότητα αλλά και τα έσοδα τους, ενώ ταυτόχρονα θα τους αναπτερώσει τον ενθουσιασμό να ξαναμπούν πίσω από την καρέκλα του κομμωτηρίου και να ξανακάνουν και πάλι τον κόσμο μας όμορφο.

«Είναι μια δύσκολη εποχή για τον κλάδο μας και γι’ αυτό το λανσάρισμα του βίντεο ‘But first, hair’ είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς. Δεν είναι απλά μια επιβράβευση των κομμωτών σαν σύνολο αλλά είναι μια ευκαιρία για εμάς να στηρίξουμε την #WellaFamily με έναν τρόπο που πιστεύουμε πως κάνει την διαφορά. Ξέρουμε πως από τα πρώτα πράγματα που θα θελήσετε μετά την άρση των μέτρων είναι η επίσκεψη στον κομμωτή σας και θέλαμε να αποτυπώσουμε το συναίσθημα αυτό με μια επιβράβευση στον κλάδο μας», δήλωσε η  Laura Simpson, Chief Marketing Officer, Coty Professional Beauty .

Η καμπάνια θα ενώσει τον κλάδο των κομμωτών με την #WellaFamily αποτυπώνοντας  την διάθεση του κόσμου που θέλει να ξαναβάλει χρώμα στην ζωή του και να συνεχίζει να εκφράζεται όπως και πριν.

‘But first, hair Δείτε το βίντεο εδώ