PUBLI

Εντυπωσιακά ευρήματα από τη νέα έρευνα αγοράς καταναλωτών της DHL

Σε στατιστικό δείγμα 6.000 καταναλωτών από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιταλία, την Αυστραλία και την Ιαπωνία, οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με τις αγοραστικές τους συνήθειες και τους λόγους που τους ώθησαν στις αγορές που πραγματοποίησαν. 

Με πολυετή εμπειρία ως συνεργάτης μεταφορών για σχεδιαστές, εκδηλώσεις και προϊόντα μόδας, η DHL διενήργησε την έρευνα με στόχο να υπογραμμίσει και να αναδείξει πόσο σημαντικό είναι για ένα διεθνές δίκτυο μεταφορών να λειτουργεί ομαλά, με ακρίβεια, αξιοπιστία και ταχύτητα, ώστε να εξυπηρετεί αποτελεσματικά τον κόσμο της μόδας.

Η σταθερή και διαχρονική παρουσία της DHL στη βιομηχανία της μόδας, δεν περιορίζεται μόνο σε υπηρεσίες μεταφορών για μεγάλες εκδηλώσεις, αλλά διευρύνεται και σε επιμέρους συνεργασίες με σημαντικούς οργανισμούς από το χώρο της μόδας. Παράλληλα, εδραιώνει τη θέση της σε μία από τις πιο ισχυρές βιομηχανίες τιμώντας και απονέμοντάς βραβεία σε ανερχόμενους σχεδιαστές.

“Η DHL πραγματοποίησε αυτή την έρευνα για να βρεθεί πιο κοντά στις σύγχρονες τάσεις της μόδας και να υπογραμμίσει την σχέση της μόδας με την βιομηχανία των μεταφορών.  Και οι δυο βιομηχανίες λειτουργούν σε παγκόσμια δίκτυα, και εργάζονται δημιουργικά, σωστά και γρήγορα” τονίζει ο Arjan Sissing, SVP από το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας.

Συμπληρωματικά, από την έρευνα προέκυψε ότι οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στον κώδικα δεοντολογίας που ισχύει στη χώρα από την οποία πραγματοποιούν τις αγορές τους ενώ στην Ιαπωνία οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στην ποιότητα των προϊόντων. Αντίθετα το αγοραστικό κοινό της Ιταλίας ενδιαφέρεται περισσότερο για τον τόπο προέλευσης των προϊόντων που επιλέγουν.

Επιπροσθέτως, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές φαίνεται να ενδιαφέρονται αν και με ποιο τρόπο η αλυσίδα μεταφοράς του προϊόντος μπορεί να επιδρά στο περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί πως ένα σημαντικό ποσοστό των συμμετεχόντων της έρευνας ενδιαφέρονται για την περιβαλλοντική ευαισθησία που δείχνουν τα αγαπημένα τους brands. Ειδικοί στο θέμα, όπως η Βρεττανή δημοσιογράφος μόδας Karen Kay, έδωσαν έμφαση στο ότι υπάρχει μια τάση αυξημένης συνειδητοποίησης όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα κοινωνικά θέματα, ειδικά ανάμεσα στις νεότερες ηλικίες.

Από το 2008, η DHL έχει συνεχή παρουσία ως βασικός συνεργάτης σε διάφορες εβδομάδες μόδας αναλαμβάνοντας την άμεση και ασφαλή παράδοση των παραδοτέων ενδυμάτων ή αξεσουάρ στους σχεδιαστές μόδας. Η εβδομάδα μόδας του Λονδίνου και της Κοπεγχάγης, η εβδομάδα μόδας Amazon του Τόκυο, καθώς και οι εβδομάδες μόδας της Mercedes Benz στο Σίδνεϋ και στην Μόσχα είναι μερικές από τις πιο επιτυχημένες συνεργασίες της DHL με τη βιομηχανία της μόδας.

Ταυτόχρονα, η DHL συνεργάζεται με μεγάλους διεθνείς οργανισμούς, όπως το Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής (CFDA), το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας (BFC), τον Εθνικό Οίκο Ιταλικής Μόδας (CNMI), τον Οργανισμό Ιαπωνικής Εβδομάδας Μόδας (JFWO), και την Υπηρεσία Τεχνουργημάτων της Ρωσίας. Μάλιστα, τον Οκτώβριο του 2017, η DHL και η CFDA εξέδωσαν από κοινού μια μελέτη με τίτλο: “Αλυσίδα Εφοδιασμού με Επίκεντρο τον Άνθρωπο”, που αφορούσε επιχειρησιακά μοντέλα για το μέλλον της μόδας. Η μελέτη αναλύει λύσεις σε κύρια προβλήματα και προτείνει νέους τομείς δράσης των αλυσίδων εφοδιασμού της βιομηχανίας της μόδας.  Από τα αποτελέσματα της μελέτης εκπονήθηκε το “Βιβλίο του Σχεδιαστή”, ένα εγχειρίδιο το οποίο βοηθά σχεδιαστές που φιλοδοξούν να ιδρύσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις. 

Ακόμη, η DHL προωθεί και στηρίζει νέους σχεδιαστές με εργαστήρια και προγράμματα βραβεύσεων τα οποία περιλαμβάνουν υπηρεσίες μετακινήσεων και μεταφορών, με σκοπό να βοηθήσουν τους νέους δημιουργούς να επεκτείνουν και εκτός συνόρων τις επιχειρήσεις τους. Επιπρόσθετα, συνεργάζεται με διακεκριμένους σχεδιαστές, όπως το  brand VETEMENTS, το οποίο αφιέρωσε μια ξεχωριστή σειρά ρούχων στην DHL ως μέρος της κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018.

Το έργο της DHL δεν σταματά σε αυτές τις δράσεις, παρέχει επίσης, πληροφόρηση για τρέχοντα θέματα μόδας και νέες συνεργασίες στα Social Media όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Μάλιστα έχει δημιουργήσει για το σκοπό αυτό τη δική της σελίδα μόδας “DHL Fashion” με σχεδόν 200,000 ακολούθους.

Δεκαετίες τεχνογνωσίας στις μεταφορές, σχετικά με τη μόδα

Ως κορυφαίος συνεργάτης στις μεταφορές σχετικά με τη μόδα, το κόσμημα και τη βιομηχανία του lifestyle, η DHL διαθέτει εμπειρία και γνώση δεκαετιών στον τομέα μεταφοράς της μόδας. Παρέχει μια τεράστια ποικιλία ολοκληρωμένων λύσεων για μεταφορές, καθώς και για πλήθος υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, παραδόσεων σε καταστήματα τύπου μπουτίκ, μεγάλα εμπορικά κέντρα αλλά και σε μεγάλες αποθήκες και κέντρα διανομής εξειδικευμένης μόδας. Οι υπηρεσίες της εταιρίας στοχεύουν όχι μόνο στις μεγάλες επιχειρήσεις μόδας και στους καθιερωμένους σχεδιαστές αλλά και στους ταλαντούχους και φιλόδοξους νεοεμφανιζόμενους επιχειρηματίες στον χώρο. Η DHL βοηθά τους τελευταίους να δημιουργήσουν ένα όνομα στη βιομηχανία της μόδας προσφέροντάς εύκαμπτες λύσεις μεταφοράς των προϊόντων τους ώστε να τα προωθούν στους τόπους των επιδείξεων μόδας ή στις διεθνείς μπουτίκ.

Τα κύρια ευρήματα της έρευνας:

* 19% των καταναλωτών παρουσιάζουν έντονη οικολογική συνείδηση και ενδιαφέρονται για το κατά πόσο τα ρούχα που αγοράζουν είναι βιοδιασπώμενα, ενώ 1 στους 4 καταναλωτές  ενδιαφέρεται για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που έχει ένα brand στο περιβάλλον!

* H Audrey Hepburn με το διάσημο ρόλο  στην ταινία Breakfast at Tiffany’s θεωρήθηκε  το fashion icon των τελευταίων 100 χρόνων

* Οι  τρεις  κορυφαίες εποχές που στιγμάτισαν το χώρο της μόδας στην πάροδο των ετών είναι κατά σειρά :

– 60s

– 20s

– 70s

* Οι 3 κορυφαίες καινοτομίες στη βιομηχανία της μόδας είναι:

– Το φερμουάρ

– Οι συνθετικές ίνες συμπεριλαμβανομένων των : νάιλον, πολυέστερ,  ακρυλικό

– Οι αγορές μέσω διαδικτύου  και ηλεκτρονικές εφαρμογές μέσω των οποίων μπορούν να πραγματοποιηθούν αγορές

 

* Οι επικρατέστερες τάσεις διεθνώς  στο διαδικτυακό shopping στη βιομηχανία της μόδας:

– Οι Άγγλοι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να λαμβάνουν υπόψη τους τον  κώδικα ηθικής και δεοντολογίας που ισχύει στα μέρη που πραγματοποιούν τις αγορές τους.

– Οι Αμερικάνοι είναι πιο πιθανό να δωρίζουν τα ρούχα που δεν φοράνε πλέον.

– Οι Γιαπωνέζοι ενδιαφέρονται πρωτίστως για την ποιότητα των ενδυμάτων που αγοράζουν έναντι όλων των άλλων παραμέτρων

– Οι Ιταλοί  είναι οι πιο ενημερωμένοι για την προέλευση των ρούχων που αγοράζουν.

– Το 1/5 των Αυστραλών ενδιαφέρονται για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα  που αφήνουν τα ρούχα που αγοράζουν.

* Οι μισοί εκ των διαδικτυακών καταναλωτών  θεωρούν πως η ευκολία και το κόστος παράδοσης είναι οι δύο πρωταρχικοί παράγοντες  που επηρεάζουν την απόφαση τους πριν από κάθε διαδικτυακή αγορά .

Για περισσότερες πληροφορίες ως προς το πρόγραμμα μόδας της DHL, επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.fashion.dhl-in-motion.com ή ακολουθήστε το @dhlgreece στο instagram.