PUBLI

100 ταλαντούχοι νέοι επιβιβάστηκαν σε ένα μοναδικό επιχειρηματικό ταξίδι

Η πρώτη διοργάνωση της Σχολής Επιχειρηματικότητας στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 11 Νοεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης από τη διεθνή ΜΚΟ ThinkYoung, ενώ πολύτιμη υποστήριξη πρόσφερε το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και η Coca-Cola στην Ελλάδα!

Ας δούμε, όμως, τι έγινε!

Για μία εβδομάδα, νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες 18-35 χρονών, είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν σε δεκαμελείς ομάδες με σκοπό να εξελίξουν και να αναδείξουν μία επιχειρηματική ιδέα, ώστε την τελευταία ημέρα να την παρουσιάσουν μπροστά στην κριτική επιτροπή και να αναδειχθεί η ομάδα τους ο μεγάλος νικητής.

Στιγμιότυπο από τη Σχολή Επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης

Στην απαιτητική αυτή, όμως, προσπάθεια δεν ήταν μόνοι τους, είχαν ως μέντορες επιτυχημένους και καινοτόμους επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς,  οι οποίοι μοιράστηκαν γνώσεις και προσωπικές εμπειρίες με τους ταλαντούχους νέους προσφέροντάς τους έμπνευση για να συνεχίσουν!

 

Συζητήσεις, σκληρή δουλειά, όνειρα, καινοτόμες ιδέες, δημιουργικότητα, διασκέδαση ήταν τα στοιχεία εκείνα που συνέθεσαν όλη την εβδομάδα! Μία εβδομάδα, που έφερε πολλούς νέους με όνειρα και θέληση ένα βήμα πιο κοντά στο να κάνουν επιχειρηματική πραγματικότητα τις ιδέες τους!

Οι εντυπώσεις των νέων από τη συμμετοχή τους στη Σχολή Επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης

Σημαντική στιγμή της Σχολής Επιχειρηματικότητας υπήρξε η επίσκεψη στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης. Εκεί, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να  ενημερωθούν για θέματα που αφορούν επιχειρηματικές δράσεις και ευκαιρίες στη γεωργία, την επιστήμη και τη βιομηχανία τροφίμων μέσω της μάθησης αγροτικών και επιχειρηματικών πρακτικών που είναι οικονομικά βιώσιμες, φιλικές προς το περιβάλλον και κοινωνικά υπεύθυνες.

Στο τέλος του πενταημέρου, οι ομάδες παρουσίασαν το επιχειρηματικό τους σχέδιο μπροστά στην κριτική επιτροπή.

Οι εντυπώσεις των νέων από τη συμμετοχή τους στη Σχολή Επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης

Νικητές αναδείχθηκαν τα μέλη της ομάδας Discus με την ιδέα «grabEat», μια διαδικτυακή πλατφόρμα που σκοπό έχει να περιορίσει την σπατάλη των τροφίμων στα εστιατόρια.   H Coca-Cola εξασφάλισε μια θέση για όλα τα μέλη της νικήτριας ομάδας στο πρόγραμμα VentureGarden, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και mentoring στην επιχειρηματικότητα, διάρκειας 14 μηνών.

Παράλληλα, και οι τρεις πρώτες ομάδες κέρδισαν 6μηνη συνδρομή σε διεθνή οικονομικά περιοδικά, για να βρίσκονται πάντα μέσα στις εξελίξεις.

Οι εντυπώσεις των νέων από τη συμμετοχή τους στη Σχολή Επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης

Και επειδή η ανταπόκριση των νέων στην επίσκεψη στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή ήταν πολύ μεγάλη, η Coca-Cola θα δώσει την ευκαιρία σε 6 τυχερούς να παρακολουθήσουν ένα βιωματικό σεμινάριο της επιλογής τους – όπως κεραμική, δημιουργία καλλυντικών από φυσικά συστατικά κ.α., ώστε να μάθουν ακόμη περισσότερα για τους συγκεκριμένους κλάδους και τις δυνατότητες τους.

Οι εντυπώσεις των νέων από τη συμμετοχή τους στη Σχολή Επιχειρηματικότητας της Θεσσαλονίκης

Το πραγματικό έπαθλο, ωστόσο, για όλους τους συμμετέχοντες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ήταν το γεγονός πως η Σχολή Επιχειρηματικότητας τους έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθούν, να βιώσουν νέες εμπειρίες και να συνειδητοποιήσουν πως έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις ιδέες του πραγματικότητα.

Όλα ξεκινούν από μία απλή ιδέα! Μία ιδέα που αν την πιστέψεις μπορεί να σε οδηγήσει μακριά, σε καινούργιους επιχειρηματικούς ορίζοντες!