ΕΞΟΔΟΣ

Το πρώτο θέατρο της χρονιάς: 8 παραστάσεις που δεν χάνονται

Πάτροκλος Σκαφιδάς

Το 2024 έρχεται στη ζωή μας αύριο και υπόσχεται, όπως κάθε νέα χρονιά, καλύτερες μέρες. Μέρες τις οποίες θα γεμίσουμε με δραστηριότητες και εμπειρίες που θα μας βοηθήσουν να εξελιχθούμε. Τέτοιου είδους εμπειρίες είναι όσες περιέχουν τέχνη. Το θέατρο μάς καλεί και το 2024 να αφεθούμε στη φιλόξενη αγκαλιά του τη γεμάτη ιστορίες, γέλια, δάκρυα, συγκινήσεις και προβληματισμούς. Ακολουθούν οι προτάσεις μας για το πρώτο θέατρο της χρονιάς. Αυτές τις 8 παραστάσεις πρέπει να τις δεις το 2024.

Οι 8 θεατρικές παραστάσεις που δεν χάνονται με τίποτα, περιλαμβάνονται στη λίστα των προτάσεων για το πρώτο θέατρο της νέας χρονιάς. Προγραμμάτισε, λοιπόν, τις θεατρικές σου εξόδους για το 2024 κλείνοντας εισιτήρια για να τις δεις όλες.

Ο άσχημος

παραστάσεις που δεν χάνονται, πρώτο θέατρο χρονιάς Χρήστος Συμεωνίδης

Η σαρδόνια, σκοτεινή κωμωδία Ο Άσχημος του Marius Von Mayenburg σε σκηνοθεσία του Γιώργου Κουτλή με πρωταγωνιστές τους Ορφέα Αυγουστίδη, Γιάννη Κλίνη, Μαίρη Μηνά και Ηλία Μουλά, υψώνει έναν καθρέφτη μπροστά στη σύγχρονη κοινωνία, όπου η επιφάνεια και το φαίνεσθαι έχουν αντικαταστήσει την ουσία και όπου η αίσθηση της ταυτότητας χάνεται μπροστά στην ανάγκη για ομοιογένεια, που μοιάζει να μας επιβάλεται από παντού.

4 ηθοποιοί σε 8 ρόλους εναλλάσσοντας σκηνές και χαρακτήρες με καταιγιστικό ρυθμό, σ’ αυτή την καυστική σάτιρα για τη βιαιότητα της σύγχρονης ναρκισσιστικής κοινωνίας, όπου η εικόνα και το κοινωνικό status καθορίζει πλέον, περισσότερο από ποτέ, τον πυρήνα της ύπαρξής μας.

Ο Λέττε είναι άσχημος. Πολύ άσχημος. Αλλά δεν το ξέρει. Όταν, εξαιτίας προβλημάτων στη δουλειά του, όλοι γύρω του αναγκάζονται να του εξομολογηθούν την απερίγραπτη έκταση της ασχήμιας του, αποφασίζει να πάρει δραστικά μέτρα. Να αλλάξει πρόσωπο. Η εγχείρηση πηγαίνει υπερβολικά καλά και πλέον το ανείπωτα όμορφο πρόσωπό του, θα γίνει το διαβατήριό του για μια νέα ζωή – μια ζωή γεμάτη γυναίκες, δόξα, λεφτά… Όταν όμως το πρόσωπό του γίνεται προϊόν προς πώληση, τα πράγματα θα πάρουν μια πραγματικά άσχημη τροπή…

Τόπος: Νέο Θέατρο Κατερίνας Βασιλάκου

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη και Κυριακή στις 20:00, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00.

Επιπλέον παραστάσεις εορταστικής περιόδου: Δευτέρα 1/1/2024 στις 20.00.

Εισιτήρια εδώ.

Underground

Η εμβληματική ταινία Underground του Εμίρ Κουστουρίτσα, βραβευμένη με Χρυσό Φοίνικα (1995) και βασισμένη στο πρωτότυπο θεατρικό έργο Άνοιξη τον Ιανουάριο και στo μυθιστόρημα Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια χώρα, του Ντουσάν Κοβάσεβιτς, ανεβαίνει στη σκηνή του Θεάτρου Ακροπόλ, σε διασκευή και σκηνοθεσία Νικίτα Μιλιβόγεβιτς, με πρωταγωνιστές τους Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, Γιάννη Τσορτέκη και Αλεξάνδρα Αϊδίνη.

Το Underground αφηγείται την επική ιστορία δύο φίλων, του Μπλάκι και του Μάρκο, με φόντο την πολιτική αναταραχή και τον πόλεμο στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Υπό την νέα διασκευή και τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Σέρβου σκηνοθέτη Νικίτα Μιλιβόγεβιτς, αναδεικνύεται η ουσία του αριστουργήματος του Κοβάσεβιτς, εμπλουτίζοντάς το παράλληλα με νέες προοπτικές.

Με μια δυναμική θεατρική προσέγγιση, το Underground μεταφέρει το κοινό σε έναν κόσμο σουρεαλισμού, σκοτεινού χιούμορ και ειλικρινούς συγκίνησης. Δίπλα στον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, τον Γιάννη Τσορτέκη και την Αλεξάνδρα Αϊδίνη συμπράττουν επί σκηνής ένας πολυμελής θίασος και μία ζωντανή ορχήστρα, υπό τους ήχους των γνώριμων, δυναμικών, βαλκανικών μουσικών στοιχείων σε σύνθεση του Goran Bregovic, καθώς και των πρωτότυπων μουσικών συνθέσεων του Άγγελου Τριανταφύλλου.

Ένα καλλιτεχνικό σχήμα, που ενισχύει έτσι την βαθιά υποβλητική και συνάμα ξεσηκωτική ατμόσφαιρα του έργου, σε έναν μοναδικό εναγκαλισμό με το πνεύμα του παραλογισμού, της τραγωδίας και τελικά της ανθρώπινης ανθεκτικότητας, για να καταφέρει αυτή να αναδυθεί και πάλι στο εκτυφλωτικό φως της ελπίδας.

Ο Νικίτα Μιλιβόγεβιτς, γνώριμος στο ελληνικό κοινό από τις προηγούμενες δουλειές του, θα συνεργαστεί με μια εξαιρετική καλλιτεχνική ομάδα, συμπεριλαμβανομένου του σπουδαίου σκηνογράφου Μανόλη Παντελιδάκη που θα αναλάβει τα εντυπωσιακά σκηνικά της παράστασης, της Ηλένιας Δουλαδίρη που θα υπογράψει τα κοστούμια και της διάσημης χορογράφου Αμάλια Μπένετ. Όλοι μαζί θα συμπράξουν για τη δημιουργία μιας υπερπαραγωγής που αποτίνει φόρο τιμής στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Παίζουν οι ηθοποιοί: Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Γιάννης Τσορτέκης, Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Γιώργος Μπινιάρης, Κωνσταντίνος Πλεμμένος, Αλέξανδρος Βιδαλάκης, Εμμανουήλ Κοντός, Νίκος Παπαδομιχελάκης, Νίκος Τσιμάρας, Χριστίνα Κυπραίου κ.α.

Τόπος: Θέατρο Ακροπόλ

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη στις 19:00, Πέμπτη στις 20:00, Παρασκευή στις 21:00, Σάββατο στις 17:45 & 21:00 και Κυριακή στις19:00.

Επιπλέον παραστάσεις εορταστικού προγράμματος: Δευτέρα 1/1/2024 και Τρίτη 2/1/2024 στις 17.45 και 21.00.

Εισιτήρια εδώ.

Η άνοδος του Αρτούρο Ούι

παραστάσεις που δεν χάνονται, πρώτο θέατρο χρονιάς Πάτροκλος Σκαφιδάς

Λίγα θεατρικά κείμενα έχουν αφήσει τόσο ανεξίτηλο το σημάδι τους, όσο Η άνοδος του Αρτούρο Ούι. Γραμμένο το 1941, το έργο έχει χαρακτηριστεί από τον ίδιο τον Μπέρτολτ Μπρεχτ ως «ιστορική φάρσα». Ο Άρης Μπινιάρης σκηνοθετεί και ο Γιώργος Χρυσοστόμου μεταμορφώνεται στον Αρτούρο Ούι για 2η χρονιά στο θέατρο ARK.

Με φόντο τον υπόκοσμο του Σικάγο του Μεγάλου Κραχ, τα γεγονότα αντικατοπτρίζουν την άνοδο του Αδόλφου Χίτλερ και του ναζιστικού καθεστώτος στη Γερμανία και σημαδεύουν τους μηχανισμούς που στηρίζουν και εκτρέφουν τον φασισμό. Ο Μπρεχτ ανασυνθέτει την ιστορία μεταφέροντας τη δράση στο γκανγκστερικό περιβάλλον της Αμερικής του μεσοπολέμου σαν μια σατιρική αναπαράσταση χρησιμοποιώντας στοιχεία αλληγορικά.

Τελικά, το έργο αυτό λειτουργεί σαν προειδοποιητικό παράδειγμα ενάντια στη γοητεία της δημαγωγίας και του αυταρχισμού και υπενθυμίζει πως η χειραγώγηση της πληροφορίας μπορεί να επηρεάσει νευραλγικά την κοινή γνώμη και να εδραιώσει την εξουσία.

Παίζουν: Γιάννης Αναστασάκης, Μιχάλης Βαλάσογλου, Θανάσης Ισιδώρου, Άρης Κασαπίδης, Τάσος Κορκός, Κώστας Κορωναίος, Δαυίδ Μαλτέζε, Ερρίκος Μηλιάρης, Μαρία Παρασύρη, Αλεξία Σαπρανίδου, Φοίβος Συμεωνίδης και Γιώργος Χρυσοστόμου.

Τόπος: Θέατρο ARK.

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη και Κυριακή στις 20.00, Πέμπτη και Παρασκευή στις 21.00, Σάββατο στις 18.15 και 21.00.

Επιπλέον παραστάσεις εορταστικής περιόδου: Δευτέρα 1/1/2024 στις 21.00.

Εισιτήρια εδώ.

Η Μαριχουάνα της μαμάς είναι η καλύτερη

Το προκλητικό και ξεκαρδιστικό έργο του θρυλικού θεατρικού συγγραφέα Ντάριο Φο, ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Σμαράγδας Καρύδη και με την ίδια στον πρωταγωνιστικό ρόλο, στο Θέατρο ΗΒΗ.

Γραμμένο από τον βραβευμένο με Νόμπελ Ντάριο Φο, το Η μαριχουάνα της μαμάς είναι η καλύτερη είναι ένα μοναδικό μείγμα σάτιρας, ευφυΐας και κοινωνικού σχολιασμού.

Η Σμαράγδα Καρύδη υπογράφει τη δραματουργική επεξεργασία και τη σκηνοθεσία του έργου, επιστρατεύοντας έναν ταλαντούχο θίασο, στον οποίο πρωτοστατεί η ίδια κρατώντας το ρόλο της μαμάς. Μαζί της πρωταγωνιστούν ο Τάκης Παπαματθαίου στο ρόλο του παππού, ο Γιώργος Νούσης στο ρόλο του γιου, ο Χάρης Χιώτης στο ρόλο του ανιψιού, ο Τάσος Ροδοβίτης, ο Διαμαντής Αδαμαντίδης και η Ιωάννα Λέκκα.

Το έργο βυθίζει το κοινό στον σουρεαλιστικό και ποιητικό κόσμο του Φο. Ο Λουίτζι, χρήστης χασίς, μαριχουάνας και LSD, μετά από μακρά απουσία από το σπίτι του λόγω ενός καυγά με τη μητέρα του, επιστρέφει μια μέρα και διαπιστώνει προς έκπληξή του, ότι η μητέρα του και ο παππούς του καπνίζουν χασίς και μαριχουάνα. Σαν να μην έφτανε αυτό, μαθαίνει επίσης ότι, όχι μόνο καλλιεργούν παράνομα φυτά μαριχουάνας στην αυλή τους, αλλά γίνονται και λαθρέμποροι.

Στο γαϊτανάκι των ανατροπών μπαίνουν: Η Καμέλια, που πάντα ψάχνει για γαμπρό, ο φίλος του Λουίτζι, το πρεζόνι, που πάντα ψάχνει για τη δόση του, και ο Αντόνιο, ο ανιψιός της μαμάς, που είναι μέλος της ομάδας δίωξης ναρκωτικών. Φυσικά, δεν μπορεί να λείπει ο παπάς, ο οποίος, μαζί με τους υπόλοιπους, ηγείται ενός ταραχώδους παιχνιδιού καταστάσεων.

Τόπος: Θέατρο Ηβη

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη στις 20.00, Πέμπτη και Παρασκευή στις 21.00, Σάββατο στις 18.30 και 21.00 και Κυριακή στις 19.00.

Επιπλέον παραστάσεις εορταστικού προγράμματος: Δευτέρα 1/1/2024 και Τρίτη 2/1/2024 στις 21.00.

Εισιτήρια εδώ.

Ο Γλάρος

Η παράσταση του Δημήτρη Καραντζά, Ο Γλάρος αποτελεί το τελευταίο μέρος μιας τριλογίας γύρω από το έργο του μεγάλου Ρώσου συγγραφέα, μετά τις Τρεις Αδελφές (2020) και τον Θείο Βάνια (2022-23) και παρουσιάζεται στο Θέατρο Προσκήνιο.

Το γνωστό έργο του Ρώσου συγγραφέα, σαν μια αναρώτηση γύρω από τη θεατρική λειτουργία, την αναπαράσταση και τις μεθόδους της.

Ο χορός των ανθρώπων του Τσέχωφ, γύρω από μια λίμνη, αναρωτιέται για την τέχνη, το μέλλον, αναπολεί τους ματαιωμένους έρωτες και συνθέτει μια κραυγή του ανθρώπου για ζωή, λίγο πριν βουλιάξει.

Τα εμβληματικά πρόσωπα του Ρώσου δραματουργού «εγκλωβισμένα» σε μια σκηνή θεάτρου δοκιμάζουν να σπάσουν τα όρια της ζωής και της τέχνης, να αντισταθούν στο τέλμα, να βρουν νέες φόρμες θεάτρου και επικοινωνίας.

Η πληγή του καλλιτέχνη συνδέεται, στην παράσταση, με το ανεκπλήρωτο της ανθρώπινης ύπαρξης, που παλεύει να βρει έναν τρόπο να ανήκει και να ακολουθήσει έναν προορισμό.

Με παλιούς γνώριμους από την περσινή του ενασχόληση με τον Τσέχωφ και τον Θείο Βάνια (Θεοδώρα Τζήμου, Μανώλης Μαυροματάκης, Φιντέλ Ταλαμπούκας, Μαρία Φιλίνη – σε μετάφραση της Ξένιας Καλογεροπούλου) και νέους προσκεκλημένους (Αινείας Τσαμάτης, Δήμητρα Βλαγκοπούλου, Δρόσος Σκώτης, Γιώργος Ζυγούρης, Νατάσα Εξηνταβελώνη), η έρευνα γύρω από το έργο του μεγάλου Ρώσου δραματουργού συνεχίζεται. Η σκηνοθεσία ανοίγει τη σκηνική δράση σε όλους τους πιθανούς χώρους και αναρωτιέται, σε μια αποθήκη θεάτρου, πώς και αν μπορεί να γεννηθεί ένα «νέο» θέατρο.

Τόπος: Θέατρο Προσκήνιο

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη στις 19:00, Πέμπτη στις 20:00, Παρασκευή στις 21:00, Σάββατο 18:00 & 21:15 και Κυριακή στις 20:00.

Επιπλέον παραστάσεις εορταστικού προγράμματος: Δευτέρα 1/1/2024 στις 21:00, Τρίτη 2/1/2024 στις 18:00 & 21:15.

Εισιτήρια εδώ.

Συρανό

O Γιώργος Νανούρης σκηνοθετεί το έμμετρο ρομαντικό δράμα του Εντμόντ Ροστάν. Χιούμορ, συγκίνηση, μία φρέσκια ματιά πάνω σε ένα κλασικό ρομαντικό κείμενο και ηθοποιοί που ξεχειλίζουν από ταλέντο, όλα σε περιμένουν στη σκηνή του θεάτρου Αλκυονίς.

O κεντρικός ήρωας του έργου, ο ασυμβίβαστος ιππότης και ποιητής Συρανό ντε Μπερζεράκ (Μιχάλης Σαράντης), είναι ερωτευμένος με τη Ρωξάνη (Λένα Παπαληγούρα). Θεωρεί όμως πως εκείνη δεν θα αισθανθεί ποτέ το ίδιο, μιας και νιώθει άσχημος εξαιτίας της μεγάλης μύτης του, που αποτελεί χρόνια το αντικείμενο χλευασμού του. Τη Ρωξάνη πολιορκεί και ο πλούσιος Κόμης Ντε Γκις (Νικόλας Χανακούλας). Εκείνη είναι ερωτευμένη με τον όμορφο Κριστιάν (Ιάσονας Παπαματθαίου), από τον οποίο λείπει και το πνεύμα και η ευφράδεια.

Ο Συρανό συμφωνεί με τον Κριστιάν να γίνει η σκιά του, η φωνή και οι λέξεις του, ώστε να τον βοηθήσει να την κατακτήσει.

Ουσιαστικά μ΄αυτόν τον τρόπο εκφράζει τα δικά του αισθήματα στην αγαπημένη του.

«Απόψε είναι όλα όμορφα, τερπνά και μαγεμένα.
Στα λέω αυτά και με ακούς. Εσύ! Ακούς εμένα!»

Παίζουν: Μιχάλης Σαράντης, Λένα Παπαληγούρα, Ιάσονας Παπαματθαίου, Νικόλας Χανακούλας, Κωνσταντίνος Γιουρνάς, Κωνσταντίνος Γεωργαλής, Χρήστος Πούλος Ρένεσης, Γιώργος Φασουλάς.

Μουσικός επί σκηνής: Αθηνόδωρος Καρκαφίρης

Τόπος: Θέατρο Αλκυονίς

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη στις 19.00, Πέμπτη στις 20.00, Παρασκευή στις 21.00, Σάββατο στις 18.00 και 21.00 και Κυριακή στις 18.00.

Πρόγραμμα παραστάσεων εορταστικής περιόδου: Δευτέρα 1/1/2024 στις 21.00, Τρίτη 2/1 στις 21.00, Πέμπτη 4/1 στις 20.00, Παρασκευή 5/1 στις 21.00, Σάββατο, 6/1 στις 18.00 και 21.00 και Κυριακή στις 18.00.

Εισιτήρια εδώ.

O Πατέρας

Η Ελένη Σκότη επέστρεψε στο Σύγχρονο Θέατρο με το δημοφιλές και πολυβραβευμένο έργο του Florian Zeller, Ο Πατέρας. Το έργο, γραμμένο το 2012, μεταφέρθηκε κινηματογραφικά το 2020 σε σενάριο και σκηνοθεσία του ίδιου του συγγραφέα και εξασφάλισε Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου στον Anthony Hopkins.

2 σημαντικοί ηθοποιοί διαφορετικών γενεών, ο Περικλής Μουστάκης και η Ιωάννα Παππά, στους ρόλους πατέρα και κόρης, ερμηνεύουν ένα ψυχολογικό όσο και υπαρξιακό κείμενο που θέτει θεμελιώδεις προβληματισμούς για τη ζωή και τις ανθρώπινες σχέσεις. Η διανομή ολοκληρώνεται με τους αξιόλογους ηθοποιούς Αλέξανδρο Κωχ, Λίλη Τσεσματζόγλου, Κωνσταντίνο Σειραδάκη και Καλλιόπη Παναγιωτίδου.

Ο Αντρέ, ο πατέρας, πάσχει από άνοια και αρνείται να δεχτεί τις νοσοκόμες που προσλαμβάνει η κόρη του για να τον φροντίζουν. Καθώς προσπαθεί να συμφιλιωθεί με τη νέα του κατάσταση, αρχίζει να αμφισβητεί τους αγαπημένους του, την πραγματικότητα γύρω του, ακόμα και το ίδιο το μυαλό του. Η κόρη του από την άλλη μεριά αναζητά τις δικές της ισορροπίες στη ζωή της, προσπαθώντας παράλληλα να ανταποκριθεί στο καθήκον της να φροντίσει τον ηλικιωμένο της πατέρα.

Η μεταβαλλόμενη πραγματικότητα στο σπίτι, θα ειδωθεί από την οπτική γωνία του πατέρα, οδηγώντας τον θεατή σε μια διττή εμπειρία, αφενός της σύγχυσης του μεταξύ συναίσθησης της πραγματικότητας και διαστρεβλωμένων εντυπώσεων και αφετέρου εκείνης των κωμικοτραγικών στιγμών που συνεπάγονται.

Τόπος: Σύγχρονο Θέατρο.

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη στις 18.15, Πέμπτη στις 21.00, Σάββατο στις 21.15 και Κυριακή στις 18.00.

Εισιτήρια εδώ.

Έγκλημα και τιμωρία

Ο Δημήτρης Τάρλοου καταπιάνεται με τη σκηνοθεσία της διασκευής του μυθιστορήματος του Φιόντορ Ντοστογιέφκι, Έγκλημα και Τιμωρία, που υπογράφει ο Θανάσης Τριαρίδης. Το κορυφαίο ψυχογράφημα για την ανθρώπινη ύπαρξη και την ηθική ακολουθεί την ιστορία του Ρασκόλνικοφ, ενός φοιτητή που πιστεύει πως η διανοητική και ψυχική ανωτερότητα νομιμοποιεί το άτομο να διαπράττει εγκλήματα για το καλό της ανθρωπότητας.

Έτσι, προβαίνει στον φόνο μιας γριάς τοκογλύφου, σε μια πράξη «αλτρουισμού», που θα απαλλάξει την κοινωνία από ένα άπληστο και κακόβουλο άτομο. Παρά την πεποίθησή του ότι τέτοια κίνητρα βρίσκονται υπεράνω του νόμου, ο ήρωας χάνεται σε έναν λαβύρινθο τύψεων, εσωτερικών συγκρούσεων και ψυχικών οδυνών, που συνιστούν την πραγματική τιμωρία του.

Η μεταμέλεια έρχεται έπειτα από μια δαιδαλώδη διαδρομή και η λύτρωση μέσα από τη μορφή μιας νεαρής πόρνης, της Σόνια. Πλάι σε κείνον, τη δική τους πορεία διαγράφουν και τα υπόλοιπα πρόσωπα του έργου, ο αστυνομικός ανακριτής Πορφύριος Πετρόβιτς, η μητέρα και η αδερφή του Ρασκόλνικοφ, ο Σβιντριγκάιλοφ, ο Ραζουμίχιν.

Τον Ρασκόλνικοφ υποδύεται ο Προμηθέας Αλειφερόπουλος, τη Ντούνια η Στέλλα Βογιατζάκη, τον ρόλο του Πορφύρη μοιράζονται οι Δημήτρης Ημέλλος και Κώστας Φιλίππογλου (σε διπλή διανομή), ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος υποδύεται τους Ντοστογιέφσκι/ Ραζουμίχιν, ο Δημήτρης Μπίτος τον Σβιντριγκάιλοφ και οι Μαριάννα Πουρέγκα και Φαίδρα Αγγελάκη (σε διπλή διανομή) τη Σόνια. Η Σοφία Σεϊρλή υποδύεται τη Μητέρα του Ρασκόλνικοφ και το φάντασμα της Αλιόνας.

Μουσικός επί σκηνής: Τάσος Μισυρλής.

Τόπος: Θέατρο Πορεία

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη στις 19.00, Πέμπτη και Παρασκευή στις 20.30, Σάββατο στις 18.00 και 21.15, Κυριακή* στις 17.00.

Επιπλέον παραστάσεις εορταστικής περιόδου: Δευτέρα 1/1 στις 20.30, Τρίτη 2/1 στις 21.00

*η παράσταση δεν θα παιχτεί παραμονή Πρωτοχρονιάς.

Εισιτήρια εδώ.