LIFE

Οι “αληθινές” γυναίκες διαφημίζουν καλύτερα

Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που η Dove, αποφάσισε να κάνει μια καμπάνια με "αληθινές γυναίκες".  Παρ' όλα αυτά, κάθε φορά που βλέπουμε κάποια εταιρεία να απευθύνεται στα θηλυκά τις διπλανής πόρτας, πάντα το αξιολογούμε ως είδηση.

Και αυτό γιατί όσο και να είμαστε πια περισσότερο εξοικειωμένες, το να βλέπουμε κυτταρίτιδα, καμπύλες, παραπάνω κιλά αλλά και καθημερινούς απλούς ανθρώπους σε διαφημίσεις δεν είναι κάτι που έχουμε συνηθίσει, ας το παραδεχτούμε. Αλλά μήπως θα έπρεπε;

Πρόσφατα, πέσαμε πάνω σε μια καμπάνια της Triumph. Η γερμανική εταιρεία, άφησε στην άκρη τα αψεγάδιαστα μοντέλα και φωτογράφισε με εσώρουχα γυναίκες της διπλανής πόρτας.

 Triumph Lingerie Fall 2014

“Το βρίσκω συναρπαστικό να κάνω καθημερινές γυναίκες να φαίνονται απίστευτα αισθησιακές και όμορφες” ανέφερε o φωτογράφος της καμπάνιας, Μarc Hom. “Η ομορφιά πραγματικά βγαίνει από μέσα μας” πρόσθεσε.

Triumph Lingerie Fall 2014

Δε ξέρουμε πως έγινε η επιλογή των συγκεκριμένων μοντέλων, αλλά πραγματικά το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Δεν κοιτάς ψωμάκι, σου φαίνεται φυσικό να έχει κοιλιά μια γυναίκα. Όλα “δένουν”.

Όπως επίσης, όλα “έδεναν” και στην καμπάνια της Dove που γράψαμε στην αρχή. Μπορεί τότε να ήταν λίγο αλλόκοτο το θέαμα, όμως πως να πεις άσχημη, μια παρέα γυναικών που γελάει και ποζάρει άνετα στο φακό;

Dove Campaign for real beauty 2004

Ή πως να τσεκάρεις την “στερεότυπη απάντηση” στα διλήμματα που σου έβαζαν οι συγκεκριμένες διαφημίσεις;

Dove Campaign for real beauty 2004

Άλλες εταιρείες που έχουν αναδείξει την ομορφιά της απλής και καθημερινής γυναίκας, είναι η Kellogg’s, η Nike, όπως και η λιγότερο γνωστή σε εμάς Betabrands.

Αν δε θυμάσαι, η Nike το 2005 έτρεξε καμπάνια για τις “αληθινές γυναίκες” κάνοντας ζουμ σε διάφορα σημεία του σώματος. Βέβαια, στην περίπτωση αυτή, μπορεί οι μηροί να ήταν πιο γεμάτοι από ότι των μοντέλων, αλλά ήταν ιδιαίτερα σφικτοί – λογικό βέβαια, μιας και μιλάμε για εταιρεία αθλητικών ειδών.

 

Η Kelloggs’ το 2012, έβαλε στην “οικογένεια” της και αληθινές γυναίκες, plus-sized. Είχε επιλέξει και εκείνη, θηλυκά της διπλανής πόρτας που δεν ασχολούνταν επαγγελματικά με το χώρο του μόντελινγκ. Στόχος της εταιρείας ήταν να εστιάσουν οι γυναίκες στην ομορφιά του σώματός τους και όχι στα νούμερα και τα κιλά.

 Στα παρασκήνια του διαφημιστικού για το Special K, 2012

Πιο κοντά στο “σήμερα”, η εταιρεία ένδυσης Betabrands, επικοινώνησε τη νέα της κολεξιόν με καθημερινές γυναίκες. Σε αυτή την περίπτωση, δεν ασχολήθηκε τόσο με το αν έχουν καμπύλες ή όχι, αλλά τις επέλεξε με βάση το μορφωτικό τους επίπεδο! Συγκεκριμένα, πόζαραν μόνο γυναίκες υποψήφιες για Ph. D.! “Σκεφτήκαμε ότι οι μοδάτες δημιουργίες των σχεδιαστών μας, θα ταιριάζουν τέλεια με έξυπνες γυναίκες” ανέφερε ο ιδρυτής της εταιρείας.

Όλα αυτά, μαζί με την πρωτοβουλία των δύο νέων σχεδιαστριών στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης να επιλέξουν plus sized μοντέλα, στις κλασσικές πασαρέλες (όχι δηλαδή σε catwalk μόνο για ζουμερές γυναίκες), μας κάνει να ελπίζουμε.

Να ελπίζουμε όχι φυσικά ότι θα εξαφανιστούν τα καλλίγραμμα μοντέλα. Αλλά ότι οι γυναίκες θα αγαπήσουμε το σώμα μας όπως ακριβώς είναι ή θα θελήσουμε να το βελτιώσουμε χωρίς την καταπίεση “προτύπων” και πάντα αγαπώντας το.