ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Λεωνίδας Κακούρης: Όσα αποκάλυψε για τον Δούκα Σεβαστό λίγο πριν την πρεμιέρα των Άγριων Μελισσών

Συνέντευξη στην εκπομπή Καλύτερα δε γίνεται του Alpha παραχώρησε ο Λεωνίδας Κακούρης, δύο ημέρες πριν επιστρέψει ως Δούκας Σεβαστός μαζί με το υπόλοιπο καστ της σειράς Άγριες Μέλισσες στις οθόνες μας. Η σειρά του ANT1 θα προβάλλεται από τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου και ο τρίτος κύκλος της σειράς επιφυλάσσει ανατροπές.

Ο Λεωνίδας Κακούρης μίλησε για τον ρόλο του σκληρού Δούκα στη σειρά Άγριες Μέλισσες, στη δημοσιογράφο Ναταλία Αργυράκη και παραδέχτηκε πώς παρόλο που δεν θα έκανε παρέα μαζί του, τον έχει αγαπήσει.

Ο Λεωνίδας Κακούρης αγαπάει τον Δούκα αλλά δεν θα έκανε παρέα μαζί του

«Δεν ορίζω τον εαυτό μου με βάση την επιτυχία ή την αποτυχία που μπορεί να έχει μία σειρά. Η ζωή δεν είναι μόνιμα στρωμένη με ροδοπέταλα, έχει και δύσκολους δρόμους, έχει και αγκάθια θα πρέπει, λοιπόν, μεγαλώνοντας να μπορείς να βρεις τα πατήματά σου για να μην παρεκκλίνεις της πορείας που έχεις», σημείωσε ο Λεωνίδας Κακούρης για την επιτυχία της σειράς Άγριες Μέλισσες.

«Δεν θα μπορούσα να μην τον αγαπήσω, αλλιώς δεν θα μπορούσα να τον εναρκώσω. Τον αγαπάω, βέβαια δεν θα ήμουν φίλος του, δεν θα κάναμε παρέα. Λένει ότι είναι “κακός χαρακτήρας”, είναι ένας αρνητικός ήρωας. Αλλά κανένας κακός δεν είναι κακός από μόνος του, κάποιοι λόγοι συντέλεσσαν έτσι ώστε αυτός ο άνθρωπος να πάρει αυτή την πορεία στη ζωή του», πρόσθεσε ο Λεωνίδας Κακούρης.

«Μπαίνουμε σε μία πολύ ενδιαφέρουσα περίοδο. Δεν είναι ο αετός που πέταγε και το γεράκι που ήταν έτοιμο να πιάσει τα πάντα. Φρόντισαν οι σεναριογράφοι να του φέρουν κι άλλες δυσκολίες. Υπάρχει μία εσωτερική αναταραχή, μια πάλη στον ήρωα», εξήγησε για το μέλλον του Δούκα Σεβαστού ο Λεωνίδας Κακούρης, ο οποίος τόνισε ότι δεν έχει κοινά με τον «Δύσκολο, στριφνό, ξερόλα», χαρακτήρα που υποδύεται, όπως είπε.

Ο Λεωνίδας Κακούρης, μίλησε επιπλέον για τη δική του προσωπική ζωή, τη σχέση του με τα παιδιά του αλλά και τη συμμετοχή του στην παράσταση «Όμορφη πόλη», την αναβίωση της μουσικής παράσταση του Μίκη Θεοδωράκη, μέσα από τη ματιά και τη σκηνοθετική προσέγγιση του Γιώργου Βάλαρη.