TRAVEL

Καλοκαιρινό οφθαλμόλουτρο για ταξιδιάρες ψυχές

Όχι δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, ούτε μπορείς να το κάνεις όποτε το θελήσεις, αλλά αν σου δοθεί η ευκαιρία να ταξιδέψεις ελεύθερα στο Αιγαίο, τότε να ξέρεις πως η εμπειρία προβλέπεται συγκλονιστική. Οι επιλογές προορισμών είναι αμέτρητες, κι εμείς αποφασίσαμε να σου παρουσιάσουμε ένα παράδειγμα στο οποίο επισκεφθήκαμε τέσσερις προορισμούς σε τρεις ημέρες.

Ξεκινάμε λοιπόν από τον Πειραιά και βίρα τις άγκυρες! Καλό μας ταξίδι!

Πρώτη στάση Μυκονόοοοοος

17.00: Με το που πατάμε το πόδι μας στη Μύκονο, μας πήρε και μας σήκωσε. Δεν το λένε τυχαία το Νησί των Ανέμων άλλωστε!

Ξεκινάμε αμέσως τις βόλτες στη Χώρα. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα για να βολτάρει κανείς, αφού ο περισσότερος κόσμος είναι για μπάνιο και έχεις αρκετό χώρο να κινηθείς στα στενοσόκακα του νησιού. Μίνιμαλ αισθητική, αρχιτεκτονικά κοσμήματα σε κάθε γωνιά και πανέμορφα αγόρια. This is Mikonos!

Εννοείται πως δε θα παραλείψεις να πας στο φρεσκοανοιγμένο μαγαζί Dsquared. Αν μπορείς, αντιστάσου, ή και όχι.

Επίσης αν είσαι φιλότεχνος, πρέπει να πας να δεις και τη “Μεγάλη Λευκή Γκαλερί”.

20.00: Όσο βραδιάζει ο κόσμος ξεχύνεται στους δρόμους, και το στομάχι μας αδειάζει από το περπάτημα. Πάμε να το γεμίσουμε στο εστιατόριο Roca με την υπέροχη θέα και το μοναδικό φιλέτο σολωμού.

23.00: Ε και τώρα που φάγαμε και νύχτωσε, γυρνάμε στο πλοίο, με κόπο λόγω του αέρα που μας παρασέρνει, και ετοιμαζόμαστε να ξυπνήσουμε Τουρκία!

Δεύτερη στάση Κουσάντασι

11.00: Μετά από έναν πολύωρο ύπνο για να γεμίσουμε μπαταρίες, φτάσαμε στα τουρκικά παράλια. Το Κουσάντασι είναι γνωστό για το παζάρι του κι εμείς δε μπορούσαμε να μην κατεβούμε να δούμε περί τίνος πρόκειται!

Mιλάμε για τον παράδεισο του παζαρέματος και του ψεύτικου προϊόντος. Δεν ντρέπονται, το λένε και το δηλώνουν. Και οι τσάντες ήταν όλες τους υπέροχες.

To φλερτ από τους μαγαζάτορες και τους υπαλλήλους δεν ήταν πάντα καλοδεχούμενο, αλλά τουλάχιστον ήξερες ότι η πρότασή τους θα ξεκινήσει σίγουρα με το “Μαρία, Μανταλένα, τι κάνεις;” Κανείς δεν ξέρει γιατί “Μανταλένα”, αλλά η Αλίκη θα χαιρόταν υποθέτω.

13.00: Αποχαιρετώντας το βασίλειο της μαϊμούς, βάζουμε πλώρη για Σάμο!

Επόμενη στάση Σάμος

15.00: Φτάνουμε στο λιμάνι της Σάμου και ξεκινάμε κατευθείαν χωρίς να χάνουμε χρόνο να κατευθυνόμαστε προς το Μαλαγάρι. Εκεί θα επισκεφθούμε το Μουσείο Σαμιακού Οίνου (must see!)

15.30: Έχουμε φτάσει και ξεκινάμε την περιήγηση ανάμεσα στα παλιά εργαλεία του μουσείου. Το Μουσείο Σαμιακού Οίνου είναι ένας χώρος εικονικής πραγματικότητας για το σαμιακό κρασί και την Ένωση Οινοποιητικών Συνεταιρισμών Σάμου.

16.20: Μία περίπου ώρα μετά, έφτασε η στιγμή να δοκιμάσουμε τα ξακουστά σαμιακά κρασιά και φυσικά να αγοράσουμε αυτό που μας αρέσει περισσότερο (το γλυκό εννοείται!)

17.00: Φτάνουμε στο πιο όμορφο χωριουδάκι του νησιού, το Κοκκάρι, με πληθυσμό περίπου 1000 κατοίκους. Εκεί θα περιηγηθούμε στα σοκάκια, θα χαζέψουμε τα τουριστικά μαγαζιά και θα φάμε στα γρήγορα σε ένα ταβερνάκι μπροστά στο κύμα.

18.30: Δε θα μπορούσαμε να μην επισκεφθούμε το χωριό του μεγάλου Πυθαγόρα, το Πυθαγόρειο. Εκεί πρέπει οπωσδήποτε να δει κανείς το μοναδικό άγαλμα του Έλληνα φιλόσοφου – μαθηματικού και να περιηγηθεί στα δρομάκια, αφού μπορείς να ξετρυπώσεις υπέροχα μαγαζιά με ρούχα και δωράκια.

20.00: Αναχωρούμε με το πλοίο για Μήλο!

Τελευταία στάση Μήλος!

09.00: Αφού ξυπνήσουμε καλά καλά, έχουμε αράξει λίγο έξω από τη Μήλο, η αποβίβαση γίνεται με λέμβους, αφού το λιμάνι του Αδάμαντα δεν έχει τη δυνατότητα να υποδεχτεί τόσο μεγάλα πλοία. Επιβιβαζόμαστε στο σκάφος “Καπετάν Γιάγκος” και ξεκινάμε να κάνουμε το γύρω του νησιού.

10.00: Περνάμε από το πολύχρωμο χωριό Κλήμα με τα φημισμένα σπιτάκια που λέγονται “σύρματα”. Παλιότερα ήταν γκαράζ για βάρκες, ενώ κατοικείται κυρίως από ψαράδες.

Έπειτα βλέπουμε στο πέρασμά μας άπειρες παραλίες και καταγάλανα νερά που νομίζει κανείς πως είναι βγαλμένα από το “The Beach” με τον Leonardo DiCaprio, αλλά όχι είναι στη Μήλο!

12.00: Ρίξαμε και μια βουτιά στην παραλία Πλάθιενα.

13.00: Aνάμεσα στ’ άλλα περάσαμε κι από έναν βράχο που φέρει το ξακουστό “μάτι”. Κανείς δεν ξέρει πώς δημιουργήθηκε εκεί. Μυστήριοοοοοο!

13.30: Φτάνοντας στα Πολλώνια, ξέρουμε πως ήρθε η ώρα του φαγητού. Να φάτε στο “Ενάλιον” που φάγαμε κι εμείς. Να δοκιμάσετε τα παραδοσιακά πιταράκια της Μήλου με το ιδιαίτερο τυρί και το καλοψημένο καλαμάρι τους.

16.00: Επιστρέψαμε στο λιμάνι του Αδάμαντα και αποχαιρετήσαμε την πανέμορφη Μήλο.