ΣΟΥΡΕΑΛ ΣΤΙΓΜΗ

Η Taylor Swift έγραψε έναν ύμνο για το μεγάλο πέος(!) του Travis Kelce και «τερμάτισε» τη λατρεία του φαλλού

AP Photo/Ashley Landis, File

Δεν κομίζω γλαύκας εις Αθήνας, η Taylor Swift γράφει αυτοβιογραφικά τραγούδια. Και όλοι ξέρουμε πώς όσο περισσότερο μιλάς για τη ζωή σου, την προσωπική ζωή σου, την ερωτική ζωή σου, τόσο πιο πολύ κινδυνεύεις να ξεπεράσεις τα όρια ανοχής cringe του μέσου ακροατή σου. Η απόδειξη είναι το κομμάτι Wood του The Life of a Showgirl. Στα πολύ άβολα νέα, η Taylor Swift υμνεί το φαλλό του αρραβωνιαστικού της. Έχω ακούσει live τον στίχο «εκεί που καίγομαι πολύ», αντέχω την ετεροντροπή.

Η Taylor Swift είναι ο Shagspeare

Στα καλά νέα, δεν είμαι Swiftie και στην εφηβεία. Στα κακά, άκουσα τη δισεκατομμυριούχο Taylor Swift να τραγουδά για το «μαγικό ραβδί» του Travis Kelce στο τελευταίο της μουσικό πόνημα που κάνει πολλές λογοτεχνικές αναφορές στον Shakespeare (δεν ήμουν μόνη, μέσα σε 24 ώρες από την κυκλοφορία του στο Spotify, το άλμπουμ στρίμαρε 250 εκατομμύρια φορές παγκοσμίως, άλλο level το virality). Και τι λέει στο Wood;

Η αγάπη του ήταν το κλειδί που άνοιξε τους μηρούς μου (His love was the key / That opened my thighs). New Heights of manhood, I ain’t gotta knock on wood. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε… Είναι το πιο απροκάλυπτα σεξουαλικό τραγούδι της Taylor Swift στην καριέρα της.

Ο Travis Kelce έχει ένα μεγάλο και μαγικό πέος. “Girls, I don’t need to catch the bouquet, mm To know a hard rock is on the way” είπε η Taylor Swift και το skip φάνηκε μονόδρομος. «Χαίρομαι για σένα, Taylor», έγραψε το NPR προφανώς για τους στίχους He ah-matized me and opened my eyes/ Redwood tree, it ain’t hard to see. Στις 3 Οκτωβρίου, η τραγουδοποιός κυκλοφόρησε το 12ο στούντιο άλμπουμ της και τότε πρέπει να γκουγκλαρίστηκε περισσότερο το “redwood tree” (που είναι η σεκόγια, που είναι το ψηλότερο δέντρο στη Γη). 

Σε άλλα νέα, το τραγούδι Eldest Daughter, υπογραμμίζει πώς η εύρεση του σωστού ατόμου μπορεί να σε αλλάξει. Φυσικά, η Taylor Swift έχει απόλυτο δικαίωμα να γράφει για ό,τι θέλει, αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο ότι η σύγκριση του φαλλού του συντρόφου της, με ένα «μαγικό ραβδί» αποτελεί αδύναμη γραφή από κάποια που έκανε το όνομά της γνωστό, επειδή ήταν μια πιο πνευματώδης, πιο εύστοχη στιχουργός από τις συναδέλφισσές της. Με αφήνει να αναρωτιέμαι γιατί. 

Δεν πήρε καλές κριτικές η 35χρονη αλλά μάντεψε, δεν τη νοιάζει. «Ο κανόνας της show business είναι ότι αν είναι η πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του άλμπουμ μου και λες είτε το όνομά μου, είτε τον τίτλο του άλμπουμ μου, βοηθάς», είπε στους ακροατές κατά την εμφάνισή της στην εκπομπή The Zane Lowe Show του Apple Music.

«Έχω μεγάλο σεβασμό για τις υποκειμενικές απόψεις των ανθρώπων για την τέχνη. Δεν είμαι η αστυνομία της τέχνης».