LIFE

Η διαφήμιση για ένα love story γυναικών, γέμισε με δάκρυα το Ίντερνετ

Unsplash

Η καλύτερη διαφήμιση ήρθε από εκεί που δεν το περιμέναμε. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα, οι οικογενειακές διαφημίσεις με τον Άγιο Βασίλη και τη ζεστασιά των γιορτών, σε κάνουν να συγκινείσαι. Σε βάζουν στη διαδικασία να σκεφτείς ότι οι άνθρωποι της ζωής μας είναι ό,τι πιο σημαντικό έχουμε.

Η Renault Clio όμως φέτος, έμεινε σε αυτό το κλίμα αλλά έκανε τη διαφορά και γιόρτασε τα 30 χρόνια αυτής της σειράς αυτοκινήτων με μία διαφήμιση που σε κάνει να πλαντάζεις στο κλάμα. Εξιστορεί την ερωτική σχέση δύο γυναικών μέσα σε 30 χρόνια. Ειρωνικά κατέφτασε τη στιγμή που στην ελληνική Βουλή καταψηφίστηκαν τα ανθρώπινα δικαιώματα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας. Και αυτό δίνει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στη διαφήμιση της Renault.

Το story της διαφήμισης

Το βίντεο διάρκειας 2 λεπτών δείχνει τη σχέση δύο κοριτσιών που γνωρίζονται σε παιδική ηλικία. Η κοκκινομάλλα Βρετανή Gemma είναι στο πίσω μέρος ενός κόκκινου Clio. Οι γονείς της την στέλνουν (ως ανταλλαγή) σε μια γαλλική πόλη για να περάσει χρόνο με μία άλλη οικογένεια. Εκεί γνωρίζει τη μελαχρινή Sieza, μία Γαλλίδα σε ίδια ηλικία και γίνονται αμέσως φίλες.

Τις ξαναβλέπουμε, ως έφηβες πια, να ταξιδεύουν, να κολυμπούν και να ερωτεύονται δίνοντας (μάλλον) το πρώτο τους φιλί. Κάνουν το γύρο της χώρας με το Clio αμάξι τους. Ανταλλάσσουν ερωτικά γράμματα, τα οποία βρίσκει ο πατέρας της Gemma, o οποίος γίνεται έξω φρενών,

Τα χρόνια περνούν και η Sieza παντρεύεται έναν άντρα. Με την Gemma να είναι παρούσα και να παρακολουθεί θλιμμένη. Ευτυχώς στην πορεία, καταλαβαίνει το λάθος της και φεύγει ένα βράδυ για να την βρει. Η διαφήμιση τελειώνει με τις δυο τους να οδηγούν ένα πορτοκαλί Clio νέας γενιάς, αλλά τώρα δεν είναι μόνες τους. Στο πίσω κάθισμα είναι η κόρη τους. Όπως ήταν και η Gemma στην πρώτη σκηνή της διαφήμισης. Και για να σιγουρευτούν ότι θα κλάψεις ποτάμια, στο background ακούγεται το λατρεμένο “Wonderwall” των Oasis, ερμηνευμένο από την Rahel Debebe-Dessalegne.

Οι αντιδράσεις στο Twitter για τη διαφήμιση

Όπως καταλαβαίνεις, οι αντιδράσεις στο Twitter ήταν ενθουσιώδεις και η πλειοψηφία αποφάσισε ότι πρόκειται για την καλύτερη διαφήμιση όλων των εποχών. Υπήρχαν και αρνητικές αντιδράσεις φυσικά, αλλά πραγματικά, ποιος νοιάζεται; Όσο υπάρχει αγάπη και brands που στηρίζουν τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ και εμπνέονται από αυτά για τις διαφημίσεις τους, όλα θα πάνε καλά. Προχωράμε.

«Μόλις είδα τη διαφήμιση. Κατάλαβα πού το πάει, αλλά δεν το περίμενα από μία μάρκα αυτοκινήτου. Δεν κλαίω. Εσύ κλαις»!

«Δεν είναι μόνο ότι η Renault δείχνει μία ζεστή ιστορία ενός γκέι ζευγαριού, αλλά η μία εξ αυτών είναι bisexual και έχουν και παιδί. Δεν περίμενα ότι θα το έβλεπα αυτό σε μία διαφήμιση αυτοκινήτου. Τεράστιο χειροκρότημα».