Game Changer in Digital Marketing: Η ομάδα του Ladylike ήταν εκεί
- 11 ΟΚΤ 2016
''Community will always beat the audience'' ήταν ένα από τα ενδιαφέροντα πράγματα που ακούστηκαν την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου στο 1ο συνέδριο Game Changer in Digital Marketing που έγινε στην Κεντρική Σκηνή του Ιδρύματος Ωνάση από την 24 Media σε συνεργασία με την εταιρία στρατηγικής επικοινωνίας ''Συμεών Γ. Τσομώκος''.
Την Τετάρτη, λοιπόν, αφήσαμε για λίγο το γραφείο, πήραμε το σημειωματάριο στο χέρι και πήγαμε να ακούσουμε μερικούς από τους πιο καταξιωμένους επαγγελματίες στο χώρο του ψηφιακού marketing και στελέχη εταιρειών (The New York Times, Alibaba Group, Viber, Toms, Copa90, Playbuzz, Parse.ly) να αναλύουν τι είναι αυτό που κάνει τελικά ενδιαφέρον το content και το brand πετυχημένο.
Οι ομιλητές είχαν την ευκαιρία να μας παρουσιάσουν τακτικές και μυστικά που, με βάση την εμπειρία τους, μπορούν να αλλάξουν ριζικά τη σχέση του κοινού με το εκάστοτε μέσο και να δημιουργήσουν μια δυνατή κοινότητα που γνωρίζει καλά τι περιεχόμενο θέλει να διαβάζει.
Η Alibaba από την άλλη, η μεγαλύτερη εταιρεία στο είδος της μας έδειξε ότι καμιά φορά πρέπει να παραδεχόμαστε τα λάθη μας και να μαθαίνουμε από αυτά γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να εξελιχθούμε και να γίνουμε καλύτεροι.
Η ομάδα του Ladylike φυσικά δεν γινόταν να λείπει από εκεί, καθώς Νο1 προτεραιότητά μας είναι να παράγουμε αξιοπρεπές ενημερωτικό, ψυχαγωγικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο για το κοινό. Φεύγοντας από εκεί (με το σημειωματάριο μας γεμάτο πληροφορίες για τη σωστή διαχείριση περιεχομένου), αναρωτηθήκαμε τι είναι αυτό που μπορούμε να κάνουμε ώστε να ταυτιστεί το κοινό με τη δουλειά που κάνουμε.
Την απάντηση την βρήκαμε στα λόγια του Δημήτρη Παπουτσή, του ιδρυτή της Globe One Digital ”Το πιο βασικό για να πετύχει ένα e-commerce site είναι η ομάδα και η αγάπη για αυτό που κάνει” και δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε μαζί του.
Λίγο πριν το τέλος στη σκηνή ανέβηκε ο Ολυμπιονίκης Λευτέρης Πετρούνιας, ο οποίος μοιράστηκε μαζί μας τη δική του εμπειρία στα social media και πως αυτά μπορούν να σε φέρουν πιο κοντά με το κοινό που σε ακολουθεί.
Όπως δήλωσε και ο ίδιος: “Υπάρχει πίεση από τον κόσμο που θέλει το καλύτερο. Αν τη διαχειριστείς σωστά, μπορείς να το καταφέρεις”. Μια μεγάλη αλήθεια, που αν ακολουθήσουμε όλοι θα μπορέσουμε να κάνουμε ακόμα καλύτερα τη δουλειά μας.