LIFE
SPONSORED

“Clean Label”: Η ποιότητα στη διατροφή δεν είναι trend

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ, πόσο συχνά γυρίζεις τη συσκευασία για να δεις τα συστατικά που περιέχει το φαγητό που αγοράζεις; Για όλους εμάς που είμαστε foodies, είναι μάλλον μία συνήθεια που οφείλουμε να βάλουμε στο πρόγραμμα, αν δεν το έχουμε κάνει ήδη!

Όταν δημιουργείς μόνη σου μία συνταγή, δίνεις μεγάλη βαρύτητα στην πρώτη ύλη που θα χρησιμοποιήσεις. Προσέχεις να βάλεις ποιοτικά υλικά, υλικά που έχεις στην κουζίνα σου. Πώς θα σου φαινόταν αν και τα προϊόντα που αγοράζεις από τα ράφια του σούπερ μάρκετ, έκαναν το ίδιο;

Γι’ αυτόν ακριβώς το σκοπό, υπάρχει εκεί έξω το κίνημα του “Clean Label”. Μία δυναμική πρωτοβουλία καταναλωτών, που επιζητούν την επιστροφή στο «αυθεντικό» φαγητό, χωρίς περιττά συστατικά, χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά, φτιαγμένα από φυσικές πρώτες ύλες. Οι υποστηρικτές της, ψάχνουν την απλότητα του «αληθινού» φαγητού και την ασφάλεια των συστατικών που γνωρίζουν, κατανοούν και χρησιμοποιούν και οι ίδιοι όταν μαγειρεύουν κάποια συνταγή.

Σε πολλές χώρες του εξωτερικού, η «Καθαρή Ετικέτα» έχει γνωρίσει μεγάλη αποδοχή, κυρίως μεταξύ των Millennials και των Health Conscious καταναλωτών, οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί μία τάση για στροφή προς την υγιεινή διατροφή, η οποία εντοπίζεται πια και στη χώρα μας. Η πανδημία φαίνεται πως έπαιξε το δικό της ρόλο σε αυτό, αφού δεν είναι λίγοι εκείνοι που άρχισαν να γίνονται πιο σχολαστικοί με τις διατροφικές τους επιλογές, για να θωρακίσουν τον οργανισμό τους και στη συνέχεια  μονιμοποίησαν τη νέα τους συνήθεια, κάνοντάς την τρόπο ζωής.

Η καινοτομία της «Καθαρής Ετικέτας» δεν είναι ένα εύκολο εγχείρημα για τις επιχειρήσεις τροφίμων, καθώς αλλάζει ολόκληρη την παραγωγική διαδικασία, όπως την ξέρουμε σήμερα. Πρωτοπόρος σε αυτή την αλλαγή στην Ελλάδα, έγινε ο Καραμολέγκος, ο οποίος εισήγαγε την «Καθαρή Ετικέτα» σε τρείς βασικές σειρές προϊόντων του: «Ψωμί του τοστ», «Ψίχα τοστ» και «Ψωμί σε φέτες». Προϊόντα που γνωρίζουμε και έχουμε βάλει στην καθημερινότητά μας εδώ και χρόνια. Έφερε δηλαδή συσκευασμένο ψωμί με 100% φυσικές πρώτες ύλες, χωρίς πρόσθετα και χωρίς συντηρητικά. Πώς το έκανε αυτό: επενδύοντας στο R&D, κατάφερε να αναπτύξει την ιδανική διαδικασία αρτοποίησης με αποτέλεσμα την ίδια ποιότητα, αλλά και τη γεύση που αναγνωρίζει ο καταναλωτής.

Με σεβασμό στην παράδοση και αέρα από το μέλλον, ο Καραμολέγκος φροντίζει να γεμίσει το ελληνικό τραπέζι με εκλεκτά προϊόντα από 100% φυσικά υλικά, που φέρουν την υπογραφή του. Χάρη στη μάρκα «Καραμολέγκος», αφήνουμε πίσω τη συνήθεια να ψωνίζουμε χωρίς να κοιτάμε την ετικέτα. Διαβάζουμε τα συστατικά από τη συσκευασία και μαθαίνουμε να τρώμε σωστά!