CELEBRITIES

Οι διαφημίσεις που τρολάρουν τη Meghan και τον Harry είναι το viral της ημέρας

POOL VIA AP Facundo Arrizabalaga

Το σίριαλ “Meghan Markle– Πρίγκιπας Harry: Η Μεγάλη Έξοδος” καλά κρατεί. Στο τελευταίο επεισόδιο, εταιρίες όπως η IKEA εμπνέονται τις διαφημίσεις τους από το #Megxit και περνούν στη σφαίρα του viral.

«Σας καταλαβαίνουμε»

Πρώτη στη σειρά, η ιταλική IKEA. Με οξυμένα τ’ αντανακλαστικά της, η εταιρία ανέβασε στο Instagram το παρακάτω post, λίγο μετά την ανακοίνωση του ζευγαριού περί παραίτησης». Η φωτογραφία δείχνει μια κούτα μετακόμισης. «Meghan, Harry, σας καταλαβαίνουμε, είμαστε φτιαγμένοι για αλλαγές» είναι το μήνυμα προς τη δούκισσα και τον δούκα του Sussex που ετοιμάζουν πράγματα για Καναδά. Όσο για τη λεζάντα, «Η μετακόμιση είναι δύσκολη για όλους».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Il trasloco è una fatica reale per tutti. #HarryandMeghan #SiamoFattiPerCambiare #royals #changes #moving #trasloco #megxit

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη IKEA Italia (@ikeaitalia) στις

Ένα meme μπερδεύει το #Megxit με το «Όσα παίρνει ο Άνεμος».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

New Disney movie 😂😅😅 . . . . . . #meghanmarkle #princeharry #harryandmeghan #royalfamily

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Bonbonaya 🍬 (@bonbonaya007) στις

«Meghan, μπορείς πια να φας με τα χέρια σου»

Στο ίδιο τρολ πνεύμα τα ιταλικά πατατάκια Crik Crok τα οποία προτείνουν στη Meghan να τα φάει, αφού πλέον μπορεί να τρώει και με τα χέρια, κόντρα στο πρωτόκολλο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

BREAKING NEWS: scoperto il vero motivo della rottura con la Regina! #Megxit #CrikCrok

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CRIK CROK (@crikcrok_official) στις

Ανοίγουν σαμπάνιες

Η σλοβενική εταιρία κρασιών Vinakoper ξεκάθαρα είδε το #Megxit σαν ευκαιρία για να διαφημίσει τον αφρώδη οίνο της. «Στις αλλαγές» η πρόποση. Βρε τους σατανάδες.