CELEBRITIES

Μαρία Χατζηστεφανή: Σπάνια εμφάνιση με τον σύζυγό της στο πλευρό της με matchy outfits

Η Μαρία Χατζηστεφανή, εκτός από μια πολύ επιτυχημένη επιχειρηματίας (έχει εδώ και 24 χρόνια το δικό της premium beauty brand, Rodial), μία αρκετά σκληρή Dragon, στο νέο show επενδύσεων και επιχειρηματικότητας του ΑΝΤ1, Dragons’ Den, είναι μητέρα, σύζυγος, αλλά και συγγραφέας. Με τις δύο τελευταίες της ιδιότητες θα ασχοληθούμε σε αυτό εδώ το θέμα.

Η Μαρία Χατζηστεφανή έχει γράψει τρία βιβλία που αφορούν την επιχειρηματικότητα, το τελευταίο, μάλιστα, Πώς να επιτύχεις σε 24 ώρες, μόλις κυκλοφόρησε στα ελληνικά από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος. Πριν από μερικές μέρες, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του βιβλίου της, σε γνωστό βιβλιοπωλείο στο Σύνταγμα, όπου και υπέγραψε τα αντίτυπα για τους θαυμαστές της.

Στο πλευρό της σε αυτή τη σημαντική στιγμή, ήταν εκτός από φίλους και συνεργάτες και ο σύζυγός της, Στρατής Χατζηστεφανής. Το ζευγάρι είναι μαζί περισσότερα από 20 χρόνια, καθώς γνωρίζονται από όταν σπούδαζαν. Έχουν αποκτήσει δύο γιους και εκτός από σύντροφοι στη ζωή, συνεργάζονται και επαγγελματικά, καθώς εκείνος είναι συνιδιοκτήτης και οικονομικός διευθυντής του Ομίλου Rodial. Επίσης, είναιμέλος του Εποπτικού Συμβουλίου της Τράπεζας Πειραιώς στην Ουκρανία.

Παρόλο που οι δυο τους δεν απαθανατίστηκαν από τον φωτογραφικό φακό σε κοινό στιγμιότυπο, είναι ξεκάθαρο στο βλέμμα του συζύγου της Μαρίας Χατζηστεφανή, πόσο χαρούμενος και περήφανος είναι για την ανοδική πορεία της καριέρας της συντρόφου του. Η Μαρία Χατζηστεφανή, προτιμά να κρατά την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Papadakis Press

Papadakis Press

Ο Στρατής Χατζηστεφανής απ’ ό,τι φαίνεται έχει την ίδια αδυναμία με την σύζυγό του στα staples της γκαρνταρόμπας, καθώς επέλεξε να εμφανιστεί με ένα κομψό και διαχρονικό, μαύρο ζιβάγκο. Αυτό το basic item αγαπά και η Μαρία Χατζηστεφανή, η οποία έκανε ακόμα μία elegant total black εμφάνιση.

Μαρία Χατζηστεφανή Papadakis Press

Ποιο είναι το μυστικό επιτυχίας της Μαρίας Χατζηστεφανή;

«Στη βιομηχανία ομορφιάς βλέπω γύρω μου κυρίως γυναίκες. Όταν βέβαια, δούλευα σε μια Τράπεζα Επενδύσεων ήμουν η μία από τις δύο γυναίκες ανάμεσα σε 98 άνδρες.

Ποτέ δεν θεώρησα τον εαυτό μου διαφορετικό, απλώς έκανα την δουλειά μου όσο καλύτερα μπορούσα.

Όταν πάλι, ξεκίνησα τη Rodial, δεν είχαμε e-shops. Έτσι για να αναπτύξω την επιχείρησή μου, χρειαζόταν να βάλω τα προϊόντα του brand σε πολυκαταστήματα. Η μεγαλύτερή πρόκληση, λοιπόν, ήταν αυτή!  Αυτό που έκανα ήταν να χρησιμοποιήσω πολύ το Linked-in και τη Google, προκειμένου να βρω ποιοι ήταν οι «σωστοί» άνθρωποι για να «συνδεθώ». Δεν ήταν εύκολο. Μου πήρε 5 χρόνια απορρίψεων μέχρι να καταφέρω να βάλω τα προϊόντα μου στο πρώτο πολυκατάστημα στο Λονδίνο. Ήταν απογοητευτικό, αλλά αντιμετώπιζα την κάθε απόρριψη με ευγένεια, μέχρι χρόνια αργότερα να ακούσω το πολυπόθητο ΝΑΙ!», έλεγε λίγες εβδομάδες πριν η Μαρία Χατζηστεφανή στη Βιβή Αγγελάκη και την αποκλειστική της συνέντευξη στο ladylike.gr.