CELEBRITIES

Κατερίνα Παπουτσάκη: Ποζάρει με μαγιό και boho vibes. Το καλοκαίρι όπως πρέπει να είναι

Instagram/katerina_papoutsaki

Μπορεί η Κατερίνα Παπουτσάκη να μην έχει ξεκινήσει τις καλοκαιρινές αποδράσεις της λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, αλλά δεν χάνει ευκαιρία να απολαμβάνει τον ήλιο και τη θάλασσα.

Η Κατερίνα Παπουτσάκη φόρεσε το μαγιό της και πόζαρε στον φωτογραφικό φακό με γυαλιά ηλίου, μαύρα crocs και boho vibes. Η ηθοποιός εδώ και καιρό φέρνει summer vibes στα social media και κάθε φορά που έχει ελεύθερο χρόνο από τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις επιλέγει να κάνει καλοκαιρινά break.

Instagram/katerina_papoutsaki

Η Κατερίνα Παπουτσάκη η οποία βρίσκεται στην κριτική επιτροπή του Your Face Sounds Familiar και συνεχίζει παράλληλα και να παίζει στην σειρά Άγιος Έρωτας, όπου υποδύεται την Χριστίνα, επέλεξε λίγο καιρό πριν να κάνει βουτιές στην πισίνα και να χαλαρώσει κάτω από τον ήλιο. Η ηθοποιός δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram βίντεο και φωτογραφίες από τις βουτιές της σε πισίνα. Αυτή τη φορά μπορεί να μην έδειξε αν η καλοκαιρινή της εξόρμηση περιλάμβανε πισίνα ή θάλασσα, όμως οι βουτιές ήταν δεδομένες.

Η Κατερίνα Παπουτσάκη απολαμβάνει τη ζωή όλο και περισσότερο καθώς μεγαλώνει, όπως είχε πει σε πρόσφατη συνέντευξή της στην εκπομπή Το Πρωινό, αλλά και όπως φαίνεται σε κάθε της καλοκαιρινή ανάρτηση.

Στην εκπομπή Το Πρωινό η Κατερίνα Παπουτσάκη απάντησε στην ερώτηση για το αν έχει κάνει παρεμβάσεις στο πρόσωπό της.: «Δεν κάνω παρεμβατικά πράγματα στο πρόσωπό μου σε καμία περίπτωση, γιατί δε μου αρέσει καθόλου. Φροντίζω τον εαυτό μου σίγουρα. Έχει πλάκα το να φροντίζεις τον εαυτό σου περισσότερο. Μπαίνεις και σε μία διαδικασία να φροντίσεις και να οριοθετήσεις αυτό που συμβαίνει και μέσα σου. Καταλαβαίνω σίγουρα, ότι είμαι πάρα πολύ καλά μέσα μου. Το να μεγαλώνεις έχει πλάκα, είναι ωραίο».

«Δεν έχω παράπονο από το φλερτ γενικά, μια χαρά νιώθω, αισθάνομαι ωραία. Νιώθω ζωντανή, παρούσα στη στιγμή», εξομολογήθηκε ακόμα η Κατερίνα Παπουτσάκη.

Μιλώντας για το Your Face Sounds Familiar σημείωσε: «Αγαπώ πολύ αυτό το σόου, το έχω κάνει άλλες 2 φορές, έχοντας υπάρξει στην επιτροπή. Η μία ήτανε πριν περίπου 10 χρόνια και οι άλλοι πριν από περίπου 5, δεν θυμάμαι ακριβώς. Ήταν πάντα πολύ διασκεδαστική εμπειρία. Η παραγωγή, η σκηνοθεσία, όλο αυτό που συμβαίνει είναι εξαιρετικό. Η σκηνοθεσία, οι άνθρωποι που επιλέγονται. Όλα αυτά είναι ποιότητες που μου αρέσουν πολύ», είπε η ηθοποιός και κριτής του Your Face Sounds Familiar.