CELEBRITIES

Η Gwyneth Paltrow αποκάλυψε πώς καταλήγει στα ονόματα των προϊόντων της

ⓒ 2021 Paul A. Hebert/Invision/Associated Press

Γενικότερα, η Gwyneth Paltrow θεωρείται από πολλούς μία από τις πιο παράξενες και αλλόκοτες wellness guru του Hollywood και αυτό οφείλεται κυρίως στα ονόματα που επιλέγει να «βαφτίσει» τα προϊόντα της εταιρίας της, Goop, τα οποία είναι κυριολεκτικά όνομα και πράμα. Είτε πρόκειται για το αρωματικό σπρέι ‘Vampire Repellent’, είτε για τον δονητή “Smile Makers” είτε για το κερί ονόματι “This smells like my vagina“, (aka “Αυτό μυρίζει σαν τον κόλπο μου”) και πολλά-πολλά άλλα. Τελικά όμως, είναι όντως περίεργα τα ονόματα που η ίδια επιλέγει, ή απλά ο κόσμος δεν έχε αίσθηση του χιούμορ και δεν την γνωρίζει προσωπικά για να την κρίνει; Και πριν μαντέψεις, διάβασε την απάντησή της.

Η Gwyneth Paltrow, λοιπόν, έδωσε την απάντησή της σε όσους απορούν και παραξενεύονται. Μιλώντας στο περιοδικό Heat, η ηθοποιός αποκάλυψε πώς ακριβώς σκαρφίζεται τα ονόματα των προϊόντων της. Ονόματα στα οποία καθοριστικό ρόλο παίζει αυτό που ακούει στο όνομα πηγαίο χιούμορ. Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε πως η ηθοποιός μας έχει αποδείξει πολλάκις την ποιότητα του χιούμορ της και πως η ίδια είναι η βασίλισσα του αυτοσαρκασμού. Η πρόσφατη ρετουσαρισμένη φωτογραφία της από την τελετή των Oscars του 1999, στην οποία αντί να κρατάει το βραβείο της, κρατάει τον δονητή της Goop, το αποδεικνύει χωρίς δεύτερη σκέψη.

Πιο συγκεκριμένα, λοιπόν, η ίδια αναφέρθηκε «στη δύναμη ενός καλού αστείου» και ενός «πονηρού ονόματος», διαβεβαιώνοντας παράλληλα πως σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα είναι απολύτως λειτουργικά.

Το ατόφιο χιούμορ της Gwyneth Paltrow δεν αποκωδικοποιείται από όλους

«Λοιπόν, οι άνθρωποι που με ξέρουν καλά, γνωρίζουν επίσης ότι η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ μου. Κάτι που αντανακλά το ποια πραγματικά είμαι. Μερικές φορές, νομίζω ότι οι άνθρωποι εκπλήσσονται. Κι αυτό γιατί με αντικρίζουν με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο ή σύμφωνα με τις όποιες υποθέσεις κάνουν για μένα» ανέφερε στην αρχή η Gwyneth Paltrow. Με λίγα λόγια, η ηθοποιός έκανε λόγο για λανθασμένη αντίληψη όλων όσων σοκάρονται από τα ονόματα που επιλέγει η ίδια για τα προϊόντα της, επειδή δεν την ξέρουν. Και δίκιο έχει, εδώ που τα λέμε.

«Το χιούμορ ήταν πάντα μέρος της Goop»

«Το χιούμορ ήταν πάντα μέρος της Goop. Αλλά και της στρατηγικής μάρκετινγκ που αυτή ακολουθεί. Πάντα έχει και θα έχει αστείο περιεχόμενο. Πάντα θέλουμε να δίνουμε ιδιαίτερα ονόματα στα προϊόντα. Ονόματα που ναι μεν να είναι αστεία, αλλά και να κάνουν ότι υπόσχονται» πρόσθεσε στη συνέχεια η Gwyneth Paltrow, το χιούμορ της οποίας και των συνεργατών της αποτυπώνεται στα προϊόντα της Goop.

Και για ποιον λόγο το κάνει αυτό; Η Gwyneth Platrow έδωσε την απάντησή της και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Δεν προσπαθούμε να επωφεληθούμε από κάποιου είδους διαφημιστικό τέχνασμα. Απλώς παρατηρήσαμε πως τα πρωτοφανή ονόματα των προϊόντων μας, οδήγησαν σε μεγαλύτερο ενδιαφέρον και επισκεψιμότητα του site μας».