CELEBRITIES

Gwyneth Paltrow: Δείχνει τις ρυτίδες της και το Instagram την αποθεώνει

Instagram/Scott Garfitt/Invision/AP

Η Gwyneth Paltrow που έγινε αρχικά διάσημη ως ηθοποιός, με μεγάλη επιτυχία κυρίως τη δεκαετία του ’90 και του 2000, πέρα από την υποκριτική, απέκτησε μεγάλη φήμη και για το lifestyle της, το οποίο μετά επεκτάθηκε στη δημιουργία του προσωπικού της brand, Goop, που ξεκίνησε το 2008 ως newsletter και εξελίχθηκε σε εταιρεία αξίας πολλών εκατομμυρίων δολαρίων.

Η ιδρύτρια της Goop – που ασχολείται με wellness και εναλλακτικές θεραπείες (συχνά αμφιλεγόμενες), lifestyle, καλλυντικά, skincare και με προϊόντα που συνδέονται με έναν πιο ολιστικό τρόπο ζωής – έχει χτίσει μια εικόνα ”wellness guru”. Η Gwyneth Paltrow δημοσιεύοντας στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram στιγμιότυπα από την παρουσία της στη Νέα Υόρκη για την Εβδομάδα Μόδας, όπου παρουσίασε τη νέα της σειρά μόδας GWYN, κέρδισε ξανά τα βλέμματα των θαυμαστών της, για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο.

Στην πρώτη φωτογραφία του καρουζέλ που δημοσίευσε, η 52χρονη ποζάρει χωρίς φίλτρα και επεξεργασία, αφήνοντας να φανούν οι φυσικές γραμμές και οι ρυτίδες του προσώπου της. Η επιλογή της, να μην εμφανιστεί με ρετούς, παρά το γεγονός ότι έχει συνδέσει το όνομά της με τον κόσμο των καλλυντικών και των αισθητικών παρεμβάσεων, επικροτήθηκε από τους ακόλουθούς της.

Ανάμεσα στα σχόλια, διαβάζουμε: «Η πρώτη φωτογραφία είναι τόσο αληθινή και αναζωογονητική». «Βλέπω μια ώριμη γυναίκα με το πρόσωπο που έχει κερδίσει. Και είναι όμορφη». «Ξαναφέρνοντας στη μόδα το κατσουφιασμένο βλέμμα».

«ΟΚ, είμαι ΠΑΡΑ πολύ μέσα σε όλο αυτό με το συνοφρύωμα και τις κανονικές ρυτίδες μιας γυναίκας. Καμία κακή κουβέντα για τα ενέσιμα, αλλά (ως μια gen X γυναίκα που μεγαλώνει) το να βλέπεις το πρόσωπο μιας ενήλικης γυναίκας με το κερδισμένο του κύρος είναι είναι mood».

«Η πρώτη φωτογραφία είναι τέλεια. Είναι μιας υπέροχης γυναίκας που γερνά όμορφα και δείχνει τα σημάδια της ζωής. Ευχαριστώ για κάθε γυναίκα άνω των 40!», «Η πρώτη σου φωτογραφία είναι όμορφη, κατέχεις την ομορφιά σου και την ηλικία σου, και σε ευχαριστώ που δεν έχεις γεμίσει τα χείλη σου. Πραγματικά όμορφη και έμπνευση!».

Gwyneth Paltrow αποφάσισε να επαναπροσδιορίσει το G.Label, την κατηγορία μέσα στο Lifestyle brand της Goop, εισάγοντας στον κόσμο της μόδας το GWYN. Επιλέγοντας τα 4 πρώτα γράμματα από το όνομά της για την ονομασία του νέου της brand, το GWYN ορίζει μια νέα εποχή στα επιχειρηματικά της σχέδια έχοντας μια διαφορετική προσέγγιση περισσότερο κοντά στο προσωπικό της στιλ.

Για τον σχεδιασμό της συλλογής η ηθοποιός και επιχειρηματίας συνεργάστηκε με την Sofía Menassé. Η συλλογή του GWYN που θα κυκλοφορήσει τμηματικά στο Goop στις 21 Σεπτεμβρίου έχει ως βασική αρχή τον μινιμαλισμό.

Όσον αφορά το πέρασμα του χρόνου, η Gwyneth Paltrow έχει δηλώσει πως δεν το φοβάται. «Θέλω να μεγαλώσω όσο πιο όμορφα μπορώ. Δεν φοβάμαι τις ρυτίδες ούτε αυτά που φέρνει η ηλικία», είχε πει το 2023 στο περιοδικό Glamour.