CELEBRITIES

Γιώργος Χρυσοστόμου: «Αυτό που έχω περάσει σε όλη την πορεία μου είναι το απαξιωτικό»

Papadakis Press Γιάννης Νταρίλας

Ο Γιώργος Χρυσοστόμου ετοιμάζεται να συμμετέχει σε μία παράσταση με διανομή πολλών αστέρων, την κωμωδία Το Σώσε, που θα παρουσιαστεί σύντομα στο Θέατρο Παλλάς, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη.

Με αυτή την αφορμή, ο Γιώργος Χρυσοστόμου μίλησε στη δημοσιογράφο Ναταλία Αργυράκη και την εκπομπή Καλύτερα δε γίνεται, για τη συνεργασία του με τον σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς της παράστασης (Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Σμαράγδα Καρύδη, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Στεφανία Γουλιώτη, Λένα Παπαληγούρα), για το πόσο σταρ αφήνει τον εαυτό του να νιώσει ο ίδιος, αλλά και για τη φροντίδα που δέχεται εντός κι εκτός σκηνής.

«Έχω καμαρίνι δικό μου πρώτη φορά», σημείωσε γελώντας για τη νέα του θεατρική δουλειά ο Γιώργος Χρυσοστόμου. «Μου αρέσει από την αμέσως προηγούμενη δουλειά να μεταπηδώ σε κάτι που δεν έχει καμία σχέση και για μένα αυτό είναι δώρο. Δώρο είναι η συνεργασία με αυτά τα παιδιά. Κι ο Κωνσταντίνος επίσης σαν σκηνοθέτης από κάτω. Με ρωτάει “Γιατί σου φαίνεται περίεργο;” και του λέω ότι δεν έχω συνηθίσει να μου συμπεριφέρονται καλά σε μία δουλειά», εξήγησε στη συνέχεια ο ηθοποιός για το πώς αυτή η συνθήκη ήταν η ιδανική επόμενη δουλειά για εκείνον.

Σε μία διανομή γεμάτη πρωταγωνιστές, πόσο σταρ νιώθει ο Γιώργος Χρυσοστόμου; Ο ηθοποιός αναφέρθηκε στην σειρά του ονόματός του στη μαρκίζα, αναπόλησε μία φράση που του είχε πει ο Γιάννης Μπέζος και συμπέρανε ότι υπάρχει καλός λόγος που δεν αφήνει τον εαυτό του να νιώσει σταρ.

Ο Γιώργος Χρυσοστόμου δεν αφήνει τον εαυτό του να νιώσει σταρ

«Μου είχε πει ο Γιάννης Μπέζος κάποια στιγμή ότι τέλειωσε πια αυτό το “θιασάρχης και οι υπόλοιποι”. Όταν σε καλεί ο Μαρκουλάκης να παίξεις εδώ με αυτούς, δεν λες που θα μπει το όνομά μου. Εγώ είπα και στον παραγωγό “Τελευταίος πάντα, αλφαβητικά πάντα εκεί έμπαινα”. Δεν τίθεται θέμα ποιος είναι πιο σταρ», είπε αρχικά ο ηθοποιός.

«Εγώ θα έπρεπε να νιώσω λίγο σταρ γιατί έχω ρίξει τον εαυτό μου στα πατώματα και θα έπρεπε να ανέβω λίγο. Αλλά επειδή με ξέρω, ότι μπορεί να ξεφύγω, γι’ αυτό με κρατάω στα πατώματα και δεν με αφήνω», πρόσθεσε

Ο Γιώργος Χρυσοστόμου δεν νιώθει υπεράνθρωπος, νιώθει ένας άνθρωπος με τα ίδια προβλήματα κι έγνοιες με τους άλλους. Όπως είναι και κάθε ηθοποιός δηλαδή. Και το Σώσε είναι για εκείνον η ευκαιρία του να το δείξει στο κοινό.

 

«Ησύχασα όταν κατάλαβα ότι η δουλειά μου δεν είναι μόνο να προσφέρω πολιτισμό, να ποιώ ήθος και να σμιλεύω μυαλά. Και μάλλον δεν θέλω και πολλές τέτοιες ευθύνες. Η δουλειά μου είναι να κάνω αυτά και να διασκεδάζω τον κόσμο. Δεν χρειάζεται όλες οι παραστάσεις να έχουν βαθιά και άγρια νοήματα. Το Σώσε είναι μία καλή ευκαιρία να δείξεις ότι αυτή η δουλεια κι εμείς που είμαστε όλοι εκεί πάνω, δεν είμαστε ημίθεοι, έχουμε τα ίδια θέματα με όλους», εξήγησε ο ηθοποιός και στη συνέχεια μίλησε για τις συμπεριφορές απαξίωσης που έχει βιώσει στον χώρο του θεάτρου.

Οι απαξιωτικές συμπεριφορές στον χώρο του θεάτρου

«Όταν ένας ηθοποιός έχει ανέβει πολλές φορές στη σκηνή, είναι χορτασμένος από αυτό και έχει την ευαισθησία του πόσο εκτεθειμένος είναι κάποιος εκεί πάνω λειτουργεί πολύ τρυφερά από κάτω προς τα πάνω. Όχι απαξιωτικά», σημείωσε για τον τρόπο που ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης τον αντιμετωπίζει ως σκηνοθέτης.

«Εγώ αυτό που έχω περάσει σε όλη την πορεία μου είναι το απαξιωτικό που μπορεί να γίνει με μια απλή κίνηση ή μπορεί να γίνει με λεκτική βία», εξομολογήθηκε ο Γιώργος Χρυσοστόμου.

 

Ο Γιώργος Χρυσοστόμου «δεν μεταβολίζει» τη φροντίδα εύκολα

Σε ό,τι αφορά τη φροντίδα που έχει βιώσει σε προσωπικό επίπεδο, ο Γιώργος Χρυσοστόμου παραδέχτηκε: «πάρα πολύ απλά μπορεί καμιά φορά να μην το μεταβολίζω ή να μην το δέχομαι. Δεν πιστεύω εύκολα και δεν έχω εμπιστοσύνη, ακόμα παλεύονται αυτά. Όλα είναι μπουρδουκλωμένα μέσα στο να με φροντίζει κάποιος».

«Η συναισθηματική πίστα είναι χαοτική όσο δρόμο κι αν κάνεις, γιατί έχει να κάνει πάντα με ένα σύστημα και είναι πάντα σε σχέση με έναν άλλον. Είναι δύσκολο πράγμα εν τέλει η αγάπη», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Χρυσοστόμου για την «φροντίδα» στην προσωπική του ζωή.