ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Το μακιγιάζ των μοντέλων του οίκου Gucci ήταν βγαλμένο από τη ζωή

Το κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο, το να κλαις όμως με μαύρο δάκρυ γιατί μουτζουρώθηκες από τη μάσκαρα είναι σίγουρα μια σκηνή που έχεις ζήσει πολλές φορές στη ζωή σου και ακόμη περισσότερες έχεις αντικρίσει στον καθρέφτη σου. Τουλάχιστον εγώ, πολλές. Ρομαντική ταινία με δακρύβρεχτο τέλος (βλέπε «Το Τέλος Μιας Σχέσης» και το επικό «Love doesn’t end just because we don’t see each other»), χωρισμός, σκουπιδάκι στο μάτι, ιδρώτας ή απλά μία αδέξια κίνηση ( #ατσουμπαληalertεδω) μέσα στην ημέρα αρκούν για να αποκτήσεις τα panda eyes που πάντα δεν ήθελες.

 

 

 

 

 

Κι εκτός από το mood των Αποκριών που βρισκόμαστε και σίγουρα δικαιολογεί μια τέτοια εμφάνιση (aka panda eyes εκτός σπιτιού), το μακιγιάζ στο fashion show του οίκου Gucci έρχεται να δώσει μία άλλη- σαφώς πιο fashion- διάσταση στη μάσκαρα που τρέχει. Για ακόμη μία φορά, ο Alessandro Michele, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο, παρουσίασε μια συναρπαστική συλλογή- ωδή στη δημιουργικότητα για το Φθινόπωρο/ Χειμώνα 2020-2021 για τον οίκο Gucci. Σκοπός του άλλωστε ήταν να διεγείρει τα πιο βαθιά συναισθήματα του θεατή. Μια κινούμενη κυκλική γυάλινη πλατφόρμα που εκτέλεσε χρέη πασαρέλας είχε στηθεί στο κέντρο, δίνοντας τη δυνατότητα στον θεατή να αφουγκραστεί τον παλμό στα παρασκήνια.

[email protected]

Τα μοντέλα στην αρχή στέκονταν μπροστά-μπροστά στη «βιτρίνα» της πλατφόρμας. Όταν τελείωσε η προετοιμασία τους ξεκίνησαν να   περπατούν στην κυκλική πλατφόρμα, βγαίνοντας τελικά εκτός πασαρέλας. Για όλο το εντυπωσιακό performance αλλά και για τη μοναδική συλλογή χωρίς φύλο, σου μίλησε η Κέλλυ. Εμείς είμαστε εδώ, για να κάνουμε  focus στο beauty look των μοντέλων.

[email protected]

Τα beauty look των μοντέλων στο show του οίκου Gucci

Ο μαξιμαλισμός και τα αντι-κομφορμιστικά στοιχεία δεν ήταν έκδηλα μόνο στη συλλογή του. Ο Alessandro Michele υιοθέτησε την ίδια προσέγγιση και στο beauty look των μοντέλων, με τους Paul Hanlon (hairstylist) και Thomas de Kluyver (makeup artist) να γίνονται οι βασικοί σύμμαχοί του.

Το αποτέλεσμα; Απρόβλεπτα, τολμηρά, αντισυμβατικά  beauty looks, όπως το στιλ του σχεδιαστή άλλωστε, ο οποίος από το 2015 έχει αναλάβει τα ηνία του Ιταλικού οίκου.

Gucci-01 AP Photo / Luca Bruno

Το μακιγιάζ που όλες μας ενώνει

Κι αν κάτι ξεχωρίσαμε, εκτός από βαμμένα- σχεδόν λευκά- φρύδια και τις ανάλαφρες παστελ σκιές στα μάτια των μοντέλων, ήταν το «tear effect» aka τα ζωγραφισμένα «ψεύτικα» δάκρυα- που έμοιαζαν με μάσκαρα που έτρεξε στα μάτια των μοντέλων. Μας έχει συμβεί.

«Χρησιμοποιήσαμε τη μάσκαρα με έναν λίγο απροσδόκητο τρόπο στο σημερινό show. Αυτό που κάναμε στην πραγματικότητα ήταν να ζωγραφίσουμε κάτω από τα μάτια των μοντέλων δημιουργώντας ένα grunge-y, punky εφέ στο μακιγιάζ των ματιών, ενώ στη συνέχεια κάναμε mix τη μάσκαρα με λίγο νερό» ανέφερε χαρακτηριστικά ο global makeup artist του οίκου Gucci Beauty στα Instagram stories. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του fashion show, ο Thomas de Kluyver δεν δίστασε να αυτοσχεδιάσει, απλώνοντας τα κραγιόν του οίκου στα μάτια των μοντέλων, δημιουργώντας ένα holographic look.

Όπως και να έχει, το αποτέλεσμα είναι ένα: Η μάσκαρα στα μάτια των μοντέλων έτρεχε, το δάκρυ ήταν μαύρο.