CELEBRITY BEAUTY

Pamela Anderson: Έκανε το επόμενο (αναμενόμενο;) βήμα στην beauty βιομηχανία

Lionel Hahn/Getty Images

Ένα από τα αγαπημένα μας beauty highlights για το 2023 ήταν οι makeup free στιγμές της Pamela Anderson. Μία «πράξη θάρρους και επανάστασης» όπως τις χαρακτήρισε η Jamie Lee Curtis. Από την Εβδομάδα Μόδα στο Παρίσι έως τις πιο καθημερινές της εμφανίσεις αλλά και την πιο πρόσφατη φωτογράφισή της για την καμπάνια του οίκου Proenza Schouler (είναι πρόσωπο της Spring 2024 καμπάνιας του οίκου), η Pamela Anderson αποφάσισε να κηρύξει το δικό της μανιφέστο απελευθέρωσης υπέρ της φυσικής ομορφιάς, απέναντι στις κοινωνικές πιέσεις που δέχεται μία γυναίκα για τα σημάδια του χρόνου και τα πρότυπα ομορφιάς.

Το επόμενο βήμα της στο beauty κόσμο, για αρκετούς ήταν αναμενόμενο. Πριν λίγες ώρες ανακοινώθηκε και επισήμως πως η ίδια αναλαμβάνει χρέη συν-ιδιοκτήτριας (co-founder και owner) του skincare brand Sonsie, μαζί με τους γιους της Brandon και Dylan.

«Oι άνθρωποι μού ζητούσαν να δημιουργήσω προϊόντα για την περιποίηση της επιδερμίδας και γενικά προϊόντα ομορφιάς, από την εποχή του Baywatch και εγώ σκεφτόμουν «λοιπόν, αυτό (το προϊόν) είναι sustainable; Είναι cruelty-free;». Πίστευαν ότι ήμουν τότε τρελή. Χαίρομαι που άντεξα τόσο πολύ και βρήκα πραγματικά τη σωστή σύνδεση. Τα άστρα ευθυγραμμίστηκαν» ανέφερε χαρακτηριστικά όταν ανακοινώθηκε η συνεργασία της με τη Sonsie.

Η συνεργασία της Pamela Anderson με τη Sonsie

Γνωστή εδώ και χρόνια για την ακτιβιστική της δράση, η Anderson μέσω του The Pamela Anderson Foundation, υποστηρίζει οργανισμούς που προστατεύουν τα δικαιώματα των ανθρώπων, των ζώων και του περιβάλλοντος, ενώ με τη σειρά της, η Sonsie- σκωτσέζικος όρος (με εναλλακτική ορθογραφία)- είναι ένα vegan, cruelty-free brand που δεν υπόσχεται να διορθώσει κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζει κανείς με το δέρμα του, αλλά στοχεύει σε μία πιο ολιστική θεώρηση της ομορφιάς, με τις φόρμουλες των προϊόντων να επικεντρώνονται στην ενυδάτωση και την καλή υγεία της επιδερμίδας.

Για την ιστορία, σύμφωνα με το WWD, «υπεύθυνος» για τη γνωριμία και τη σύνδεση της Anderson με το συγκεκριμένο beauty brand, ήταν ο μικρότερο γιός της, Dylan Jagger Lee, ο οποίος γνώρισε τη blogger Marie von Behrens-Felipe και τον σύζυγό της Roberto A. Felipe- ιδιοκτήτες του brand που λανσαρίστηκε επίσημα το καλοκαίρι του 2023- μέσω της κοπέλας του, Paula Bruss.

Η Sonsie αυτή τη στιγμή έχει 3 μόλις προϊόντα: Μία πολυχρηστική μάσκα ενυδάτωσης με γλυκερίνη, υαλουρονικό οξύ και αντιοξειδωτικό εκχύλισμα φραγκόσυκου, ένα super serum με νιασιναμίδη, εκχύλισμα από τους μικρούς καρπούς πιπεριού του τροπικού δένδρου Litsea Cubeba και σύμπλεγμα φυτικών ελαίων, και ένα lip balm με σκουαλάνιο, κερί ηλιόσπορου και seed oils.

«Τα προϊόντα κάνουν καλή δουλειά στην επιδερμίδα μου» ανέφερε η ίδια εξηγώντας πως τα χρησιμοποιεί εδώ και 6 μήνες ενώ, αποκάλυψε πως σύντομα θα κυκλοφορήσουν και περισσότερα προϊόντα. «Τα μυστικά μου όπλα θα αποκαλυφθούν την άνοιξη. Θα δούμε πού θα πάμε από εδώ και πέρα. Υπάρχουν αρκετά πράγματα πάνω στα οποία δουλεύω αυτή τη στιγμή, που είναι πραγματικά σημαντικά για μένα, χωρίς τα οποία δεν μπορώ να ζήσω».

«Η Sonsie θέλει να αποδεχτείς τον εαυτό σου στο σημείο που είσαι αυτή τη στιγμή. Όλοι μας έχουμε δοκιμάσει πολλά διαφορετικά πράγματα- πρώτα το κάνουν οι φίλοι σου, μετά το κάνεις εσύ. Αλλά μόλις έφτασα σε ένα σημείο όπου ένιωσα ότι αυτό είναι. Το δέρμα μου ενυδατώθηκε και φροντίζω τον εαυτό μου, αλλά δεν θέλω να σκέφτομαι το αύριο. Θέλω να σκέφτομαι το τώρα. Το να ζω και αυτό είναι που νιώθω αυτή τη στιγμή» είπε η Anderson στη Vogue.

Όσο για το τι ορίζει εκείνη ως ομορφιά…

«Για μένα, η αληθινή ομορφιά είναι να γιορτάζεις την αυθεντικότητα…»

«Θέλω να μοιάζω με τον εαυτό μου, να νιώθω ο εαυτός μου και αυτό σημαίνει να φροντίζω τον εαυτό μου- μέσα και έξω…Πιστεύω ότι οι διαφορές μας είναι αυτές που μας κάνουν όμορφους και ενδιαφέροντες ο ένας για τον άλλον… Ο στόχος είναι να συνειδητοποιήσουμε τον δικό μας σκοπό στη γη… και αυτή η συνειδητοποίηση ξεκινά με την πίστη στον εαυτό μας… να έχουμε θάρρος… να είμαστε αυτό που κανείς άλλος δεν είναι και να βρίσκουμε δύναμη σε αυτό. Αυτό ξεπερνά το υγιές δέρμα. Είμαι τόσο περήφανος που είμαι μέρος αυτού του κόσμου… και με τους δικούς μου όρους, επιτέλους». Υπάρχει καλύτερος ορισμός της ομορφιάς από το να είσαι ο αληθινός, αυθεντικός εαυτός κάθε στιγμή;

Αντί επιλόγου

Μία συνεργασία που ήρθε τόσο φυσικά όσο το κίνημα της φυσικής ομορφιάς (natural beauty) που πρεσβεύει τελευταία η ίδια δίνοντας μία ειλικρινή διάσταση στα πρότυπα ομορφιάς που «χτίζει» η τεράστια βιομηχανία του beauty ή ένα καλά προμελετημένο μαρκετινίστικο σχέδιο που ήρθε ακριβώς την «κατάλληλη» στιγμή; Σ’ αυτό το σημείο να θυμηθούμε και την περίπτωση της Alicia Keys η οποία μετά από χρόνια makeup free εμφανίσεων στο κόκκινο χαλί αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της σειρά ομορφιάς, Keys Soulcare. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, μιλάμε για μία ακόμη διασημότητα στη βιομηχανία της ομορφιάς.

Σε κάθε περίπτωση, αναμένουμε να δούμε πως η Sonsie θα γίνει μέρος της ιστορίας που γράφει η Pamela Anderson στον beauty κόσμο.