BEAUTY TRENDS

Ο εναλλακτικός τρόπος να βάλεις gel στα μαλλιά σου και να πετύχεις ένα στιλάτο χτένισμα

Μέσα σε όλα αυτά που μου αρέσει να παρακολουθώ- και να μοιράζομαι από τις Εβδομάδες Μόδας, είναι σίγουρα οι beauty προτάσεις των σχεδιαστών όπως παρουσιάστηκαν στις πασαρέλες αλλά και τα backstage μυστικά ομορφιάς. Εκεί, που οι κορυφαίοι experts (makeup artists, hairstylists, nail artists κλπ) μαζί με τις ομάδες τους δημιουργούν μοναδικά looks (μακιγιάζ, χτένισμα κλπ) ακολουθώντας τα δικά τους tips και tricks.

Και όταν γίνεται λόγος για τα hair looks που επιμελείται ο Eugene Souleiman, Global Creative Director of Care & Styling της Wella Professionals, προσωπικά, λατρεύω να μαθαίνω όλες τις λεπτομέρειες: Από την έμπνευσή του και τα tips έως τον τρόπο που «δουλεύει» τα προϊόντα στα μαλλιά των μοντέλων. Στο show, λοιπόν, του Olivier Theyskens για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνα ’20, ο Eugene δημιούργησε μια μελετημένη, αλλά ανεπιτήδευτη αντίθεση υφών στα μαλλιά, δείχνοντάς μας παράλληλα, έναν εναλλακτικό τρόπο να βάλουμε gel και να πετύχουμε ένα στιλάτο χτένισμα.

Η έμπνευση πίσω από το look

Το show του Olivier Theyskens για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνα ’20 ήταν άλλο ένα γοτθικο-ρομαντικό έργο τέχνης. Έντονα εμπνευσμένα από τα looks που δημιουργήθηκαν για τη συλλογή του σχεδιαστή ήταν και τα hair looks των μοντέλων, με τις αντικρουόμενες υφές να πρωταγωνιστούν. Ο Eugene αποφάσισε να συνδυάσει πάλι την κομψότητα, με μία αέρινη κίνηση των μαλλιών μακριά από το πρόσωπο και χωρίστρα στη μέση. Ένα look που είναι γενικά πιο καθαρό και πιο μινιμαλιστικό από εκείνο της προηγούμενης σεζόν που είχε κάνει για τον σχεδιαστή.  Το τελικό αποτέλεσμα περιγράφεται από τον Eugene ως «μια minimal εικόνα με maximal υφή, που συνδυάζει το λείο με τη λάμψη, το ακατέργαστο με το ματ» και συνάδει τέλεια με τη συλλογή. Σ’ αυτό το χτένισμα υπάρχει μία ανάγλυφη αντίθεση, δίνοντας τη συνολική αίσθηση του «εκλεπτυσμένου grunge».

χτένισμα eugene

«Αγαπώ αυτό το look!  Είναι τόσο cool!» σχολίασε αρχικά ο σχεδιαστής για τα μαλλιά των μοντέλων, με τον Eugene να συμπληρώνει πως  εμπνεύστηκε αυτό το χτένισμα από το πώς είναι τα μαλλιά του ίδιου του Olivier. «Νομίζω ότι αυτός είναι πολύ cool!» Και η αλήθεια είναι πως, το look έμοιαζε πολύ με το signature χτένισμα του ίδιου του σχεδιαστή.

wella μαλλιά

How-To:

Τα μαλλιά χτενίστηκαν μακριά από το πρόσωπο, με κατεύθυνση προς στον αυχένα.  Για να εξασφαλιστεί ένα γερό κράτημα και πιο λείο αποτέλεσμα, ο Eugene χρησιμοποίησε τη λακ Wella Professionals EIMI Mystify Me, δίνοντας έμφαση με το προϊόν στις ρίζες τους, αλλά και το σεσουάρ ghd Air με φυσούνα, που σταθεροποίησε τα μαλλιά κοντά στο σχήμα του κεφαλιού.

Το πάνω τμήμα των μαλλιών ψεκάστηκε με μία γενναιόδωρη ποσότητα από το Wella Professionals EIMI Ocean Spritz, προκειμένου να δημιουργηθεί μία πιο «ακατέργαστη υφή»- στοιχείο που συνάδει άλλωστε με τη φιλοσοφία του Olivier Theyskens. Για να δοθεί η πιο εκλεπτυσμένη πινελιά, έγινε μία χωρίστρα στη μέση και  τα μπροστινά τμήματα των μαλλιών τραβήχτηκαν προσεκτικά προς τα πίσω και πάνω από τα αυτιά, ενώ «σταθεροποιήθηκαν» και πάλι με το σεσουάρ ghd Air.  Στη συνέχεια, τα μαλλιά, βουρτσίστηκαν χαλαρά και, πάλι, μαζεύτηκαν πίσω από τα αφτιά.

Το tip με το gel μαλλιών για ένα στιλάτο χτένισμα

Για να δημιουργηθεί ακόμη μεγαλύτερη αντίθεση- διαφορετικές υφές στα μαλλιά, ο Eugene χρησιμοποίησε το gel μαλλιών όχι με τον κλασικό τρόπο (δημιουργώντας δηλαδή, κάποιο slicked back χτένισμα, απλώνοντάς το κατά μήκος των μαλλιών), αλλά σε συγκεκριμένα τμήματά τους.

χτένισμα gel

«Σε ένα καθαρό μπολ βαφής, έριξε μία γενναιόδωρη ποσότητα από το Wella Professionals EIMI Sculpt Force Gel.  Χρησιμοποιώντας ένα πινέλο βαφής, εφάρμοσε το gel σε ίσα τμήματα μαλλιών με φορά προς τα κάτω, από τη χωρίστρα προς τις άκρες. Το τελικό αποτέλεσμα είναι να δημιουργηθούν πολύ λεπτές στιλπνές κατά μήκος των μαλλιών, τούφες, με λάμψη, που τελείωναν στο ύψος του αυχένα. Έπειτα, τα μαλλιά σταθεροποιήθηκαν ακόμη πιο πολύ, με τη χρήση του σεσουάρ ghd Air, με τον αέρα να κατευθύνεται προσεκτικά προς τα κάτω.

μαλλιά χτένισμα

Για το τελείωμα του look, το κάτω μέρος των μαλλιών έπεφτε ελεύθερα πίσω στην πλάτη, δημιουργώντας μία έντονη αντίθεση με το σαφώς πιο «δομημένο» πάνω μέρος των μαλλιών, «δίνοντας την αίσθηση του πολύ προσεγμένου, με έναν ανεπιτήδευτο τρόπο» όπως είπε χαρακτηριστικά ο Eugene.