Mumbai Noise: Αν σου αρέσουν τα ξυλώδη, πιο πικάντικα αρώματα, αυτό είναι το επόμενο άρωμα που πρέπει να μυρίσεις
- 21 ΟΚΤ 2021
Αρτεμισία, tonka beans, καφές, λάβδανο, agarwood, σανταλόξυλο. Ξυλώδες και πικάντικο, το νέο άρωμα της Byredo αποτίνει φόρο τιμής στην αισθητηριακή πληθωρικότητα και τον πολύπλευρο μοντερνισμό της πόλης του Mumbai, όπως αποτυπώνεται στις αναμνήσεις του Ben Gorham.
«Από μικρός, σχεδόν από τότε που γεννήθηκα, ταξίδευα συχνά στην Ινδία για να μείνω με τη γιαγιά μου στο Chemburτου Mumbai. Έχω πολύ ζωντανές αναμνήσεις από την παιδική μου ηλικία και τις εμπειρίες μου εκεί–και, αφότου εκείνη έφυγε από τη ζωή, δεν επισκέφθηκα ξανά την πόλη, παρά μόνο όταν έγινα 20 χρονών. Τότε έδειχνε εντελώς διαφορετική, όμως εξακολουθούσα να την αισθάνομαι απόλυτα οικεία. Με το MumbaiNoise, θέλησα να εκφράσω αυτή την ιδέα: να παρουσιάσω μια εξερεύνηση της πόλης όπως είναι σήμερα, χωρίς να αφήσω πίσω τις αναμνήσεις μου από το παρελθόν της» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Ben Gorham, founder and creative director της Byredo.
Με το Mumbai Noise, ο Ben Gorham παρουσιάζει ένα οικείο σε εκείνον πορτραίτο μιας πόλης που λειτουργεί ως ακρογωνιαίος λίθος της ταυτότητάς του–με την αισθητηριακή πληθωρικότητά της και τον πολύπλευρο μοντερνισμό της. Η μαγευτική αφθονία των δρόμων τουChembur-η ομίχλη από τον καπνό του θυμιάματος και των καιόμενων ξύλων που μπλέκεται με την ευωδιά του καφέ από τους πλανόδιους πωλητές και το παράφωνο ηχητικό τοπίο-εξερευνάται μέσα από ένα σύγχρονο φακό, αποτίοντας φόρο τιμής στην πολιτιστική κληρονομιά της πόλης και την εξέλιξη της ενέργειάς της.
Byredo Mumbai Noise Eau de Parfum
Η αίσθηση της ζωηρής πολλαπλότητας αντανακλάται μέσα από ένα άρωμα γεμάτο αντιθέσεις: με πλούσια, ζεστά ξύλα και amber που αναμειγνύονται με φως, με αριστοκρατική αρτεμισία που στέκεται δίπλα σε δέρμα, πικρό καφέ που αναδεύεται με γλυκάtonka beans. «Μια υπερφόρτιση της αισθητηριακής εμπειρίας, αυτό είναι το Mumbai – από τη στιγμή που κατεβαίνεις από το αεροπλάνο ξέρεις πως είσαι κάπου διαφορετικά», συλλογίζεται ο Gorham.
Όσο για την καμπάνια του νέου αρώματος, ο Gorham συνεργάστηκε με τον Ινδό δημιουργό Ashish Shah, ο οποίος τον Σεπτέμβριο αναγνωρίστηκε από το British Journal of Photography ως ένας από τους 20 πιο ενδιαφέροντες φωτογράφους παγκοσμίως για το 2021. Από χορευτές και drag performers μέχρι ακτιβιστές, καλλιτέχνες και αρχιτέκτονες που έγιναν μοντέλα, η συνεργασία αυτή εκφράζει τον δυναμισμό του σημερινού Mumbai – από τα tribes της υποκουλτούρας μέχρι τα κινήματα των νέων, τα όνειρα και οι πραγματικότητες μιας νέας γενιάς.
«Θέλησα να φωτογραφίσω αυτή την καμπάνια ως μια ματιά στις καρδιές των νέων της Ινδίας. Με ενδιαφέρουν οι ζωές που ζούνε, οι συζητήσεις που κάνουν, τα όνειρα και οι πραγματικότητές τους», εξηγεί ο Shah.