CHIARA FERRAGNI

Η Chiara Ferragni είναι η νέα μούσα της Lancôme

Όταν η Chiara Ferragni το 2009 ξεκινούσε το δικό της lifestyle blog, The Blonde Salad, κανείς δεν φανταζόταν πως η φοιτήτρια τότε της Νομικής από την Κρεμόνα θα χαρακτηριζόταν μερικά χρόνια αργότερα από το αμερικανικό περιοδικό Forbes, ως «η πιο ισχυρή influencer μόδας». Ακούγοντας τη διαίσθησή της, η Chiara μετέτρεψε την προσωπική της ζωή σε style blog, αναμειγνύοντας όλα τα συστατικά του ανεπιτήδευτα cool look της, με θεατές αυτή τη στιγμή στο Instagram, πάνω από 11 εκατομμύρια followers.

Ειλικρίνεια, ατσαλένια θέληση, ευτυχία, μοντέρνο πνεύμα -αυτά είναι τα στοιχεία που αντανακλούν το όραμα και το ταξίδι της Chiara, αλλά και η φιλοσοφία που συμβολίζει η Lancôme εδώ και πάνω από 80 χρόνια σε ολόκληρο τον κόσμο κι όπως καταλαβαίνεις, η  πρόταση να γίνει η Chiara η νέα μούσα της  Lancôme δεν άργησε.

 

Λίγο πριν φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδί, λοιπόν, η Chiara θα εκφράσει από κοινού με τη Lancôme, τόσο στα Social Media  και μέσα από πολλές άλλες ενέργειες μέσα στη χρονιά, την αγάπη της για την ομορφιά, δίνοντας έμπνευση σε όλες τις γυναίκες. «Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη για τη μοναδική αυτή συνεργασία με τη Lancôme. Αγαπώ τη μάρκα από όταν ήμουν μικρή και ζούσα στην Κρεμόνα. Το Trésor είναι το άρωμα των εφηβικών μου χρόνων. Σέβομαι και ασπάζομαι τις αξίες και την ιστορία της μάρκας. Πρεσβεύει το ιδανικό της ομορφιάς εκείνης που λειτουργεί σαν δίαυλος ευτυχίας -κι αυτό ακριβώς είναι και το δικό μου μάντρα. Νοιώθω περήφανη που, μέσα από τα εγχειρήματα και την επιρροή μου, η Lancôme μου εμπιστεύτηκε τον ρόλο της Μούσας», εξηγεί η Chiara Ferragni.

 

Η Francoise Lehmann, Γενική Διευθύντρια της Lancôme International, προσθέτει: “Η συνεργασία μας με την Chiara Ferragni συμβολίζει τη θέλησή μας να εμπνεύσουμε τις νέες γυναίκες, με πρότυπα με τα οποία να μπορούν να ταυτιστούν. Χάρη στη διεθνή αύρα της, η Chiara αποτελεί πρότυπο που συμβαδίζει με τον δυναμισμό και τον μοντέρνο χαρακτήρα -αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα της Lancôme. Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τη λαμπερή αυτή γυναίκα, που αγγίζει τόσους πολλούς και συνδυάζει τόσο εύστοχα την κομψότητα με την ευφυΐα, για να επαναβεβαιώσουμε ότι η ευτυχία είναι η καλύτερη μορφή που μπορεί να πάρει η ομορφιά.”

Αναμένουμε να δούμε την πρώτη της καμπάνια στις οθόνες μας.