ΠΡΟΣΩΠΟ

8 κινήσεις για να φροντίσεις την επιδερμίδα σου χωρίς προϊόντα

Imaxtree

Μπορεί η καθημερινότητά μας να έχει αλλάξει άρδην και ο χρόνος που πλέον περνάμε στο σπίτι να αυξάνεται συνεχώς, όμως κάποια πράγματα ήρθαν για να μείνουν στην καθημερινότητά μας. Μέσα σε αυτά, είναι σίγουρα και το να περιποιούμαστε πιο εντατικά την επιδερμίδα μας.

 

Φυσικά, περιποιούμαι την επιδερμίδα μου, δε σημαίνει απαραίτητα και άδειασμα τραπεζικού λογαριασμού, καθώς εκτός από τα προϊόντα, υπάρχουν αυτές οι μικρές κινήσεις που μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να αναζωογονήσουν άμεσα το δέρμα μας! Τι λες;

-Απόφυγε την άσκοπη έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία

Φωτογήρανση, διχρωμίες, αφυδάτωση, πανάδες, ρυτίδες, απώλεια σφριγηλότητας: Η παρατεταμένη και άσκοπη έκθεση στον ήλιο- πόσο μάλλον, χωρίς τη χρήση αντηλιακής προστασίας- μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα αρνητικά αποτελέσματα στην υγιή όψη της επιδερμίδα μας. Καλό είναι να αποφεύγεις τον ήλιο από 11 π.μ. έως 3.30 μ.μ, ακόμη και με αντηλιακό.

-Πίνε αρκετό νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας

To νερό είναι η πηγή ζωής και βασικός παράγοντας ενυδάτωσης του οργανισμού. Μάλιστα, η έλλειψή του έχει συνέπειες μεταξύ άλλων και στην όψη της επιδερμίδας μας, η οποία γίνεται πιο θαμπή και αφυδατωμένη. 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα αρκούν, για παραμένει το δέρμα σου ενυδατωμένο και με λαμπερή όψη.

-Μην ακουμπάς το πρόσωπό σου συνέχεια με τα χέρια σου

Το κάνουμε ασυναίσθητα κι όμως, αυτός είναι ο πιο συχνός τρόπος να μεταφέρεις μικρόβια στην επιδερμίδα του προσώπου σου, πράγμα που δεν θέλεις σε καμία περίπτωση, πόσο μάλλον, δεδομένης της τωρινής κατάστασης #covidalert.

-Τήρησε ευλαβικά τον κανόνα του ντεμακιγιάζ και καθαρισμού πριν πέσεις για ύπνο

Ακόμη κι αν δεν βάφεσαι καθόλου, ακόμη κι αν είσαι φουλ κουρασμένη, μην ξεχάσεις- πριν κοιμηθείς- να αφαιρέσεις το μακιγιάζ σου και να καθαρίσεις το πρόσωπό σου. Η επιδερμίδα σου θα σε ευγνωμονεί!

-Πες «ναι» στο beauty sleep

7-8 ώρες ύπνου καθημερινά αρκούν για να ξεκουράσεις το σώμα, το πνεύμα και την επιδερμίδα σου, συμβάλλοντας στη γενικότερη ευεξία του οργανισμού. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες, στο διάστημα μεταξύ 12 με 2 τα ξημερώματα, οι μηχανισμοί ανανέωσης της επιδερμίδας συγχρονίζονται και η παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης που συμβάλλουν στη σφριγηλότητα και την ελαστικότητα της επιδερμίδας βρίσκεται στο peak της.

-Φρόντισε να κάνεις μπάνιο με χλιαρό και όχι με ζεστό νερό

Ναι, το ντους με ζεστό νερό είναι απολαυστικό, χαλαρωτικό, ονειρικό, ειδικά μετά από μία δύσκολη μέρα. Το δέρμα σου, βέβαια, πρέπει να ξέρεις πως δεν το απολαμβάνει όσο εσύ, καθώς το πολύ ζεστό νερό αφυδατώνει την επιδερμίδα σου και απομακρύνει όλα τα φυσικά έλαια που διατηρούν την απαλότητά της. Επομένως, το δέρμα αφυδατώνεται και γίνεται τραχύ.

-Βάλε την άσκηση στη ζωή σου

Όπως σου έχω ξαναπεί, η τακτική άσκηση και η γυμναστική, όχι μόνο θα σε κάνουν να δείχνεις και να αισθάνεσαι υγιής, αλλά παράλληλα, θα ωφελήσουν το δέρμα σου πάρα πολύ. Κι αυτό γιατί, η άσκηση ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος, η οποία με τη σειρά της αυξάνει την ανανέωση των κυττάρων του δέρματος και τη διαδικασία της αποτοξίνωσης.

-Βρες τρόπο να περιορίσεις το άγχος σου

Το άγχος επιβραδύνει την αποκατάσταση της λειτουργίας φραγμού, προκαλεί πτώση των κερατινοκυττάρων του δέρματος μειώνοντας έτσι την ανανέωσή του, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σημαντικές φθορές στο αμυντικό σύστημα του δέρματος όπως η αυξημένη παραγωγή σμήγματος και τα αυξημένα σημάδια φλεγμονής.