BEAUTY SHOPPING

8 beauty tips για καλύτερο ύπνο τώρα στην καραντίνα. Εγγυημένα

Photo by CBS via Getty Images

Η καραντίνα έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή μας. Δεν θα τα αναλύσω όλα. Θα μείνω στο θέμα του ύπνου. Χάσαμε τους ρυθμούς μας, τις μέρες, τις ώρες της ημέρας, τον ύπνο μας. Κι αυτό στο γράφει ένας άνθρωπος που δεν είχε ποτέ θέμα με τον ύπνο στη ζωή του.

 

Παρ’ όλα αυτά, ο καλός και ποιοτικός ύπνος είναι απαραίτητος για να μπορέσεις να βγάλεις την επόμενη μέρα, πόσο μάλλον αν δουλεύεις από το σπίτι. Γι’ αυτόν τον λόγο είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσεις ένα περιβάλλον όπου θα αισθάνεσαι άνετα και χαλαρά, για να κοιμηθείς σωστά. Παρακάτω λοιπόν, έκανα μία λίστα με πράγματα που μπορείς να κάνεις πριν πέσεις στο κρεβάτι για καλύτερο ύπνο- πόσο μάλλον τώρα, στην καραντίνα. Με ευχαριστείς αργότερα!

Δοκίμασε ένα pillow spray

Στην πραγματικότητα, τα pillow sprays είναι sprays με χαλαρωτικά συστατικά όπως αιθέρια έλαθα- σύμφωνα με την αρωματοθεραπεία- και φυσικά, ντελικάτα αρώματα (όπως αυτό της λεβάντας, το γεράνι) που τα ψεκάζεις στο μαξιλάρι σου λίγο πριν ξαπλώσεις. Ηρεμούν, χαλαρώνουν τις αισθήσεις και προετοιμάζουν για έναν καλό και βαθύ ύπνο. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να ψεκάσεις από 1-4 φορές στο μαξιλάρι σου (ανάλογα την ένταση του αρώματος που έχει το spray) από απόσταση 20-30 εκατοστών λίγη ώρα πριν τον ύπνο.

Μισή ώρα πριν άναψε ένα αρωματικό κερί

Μισή ώρα περίπου πριν πας για ύπνο, άναψε ένα κερί στην κρεβατοκάμαρά σου με αρωματικά αιθέρια έλαια που θα σε χαλαρώσουν και θα δημιουργήσουν ένα ήρεμο και χαλαρό περιβάλλον. Προσοχή, να το τοποθετήσεις σε ασφαλές σημείο και να μην ξεχάσεις να το σβήσεις όταν πέσεις για ύπνο.

12454572-1434744252166772.jpg
LOOKFANTASTIC.GR

NEOM Bedtime Hero Scented Candle 3 Wick

Eιδικά σχεδιασμένο με 100% φυσικά αρώματα, απελευθερώνει ένα φρουτώδες, γλυκό, χαλαρωτικό άρωμα, που προέρχεται από το μείγμα 11 αγνών αιθέριων ελαίων, συμπεριλαμβανομένων αυτά του χαμομηλιού, Ylang Ylang και Cedarwood. Μερικά λεπτά αρκούν για να μετατρέψουν την κρεβατοκάμαρά σου σε ένα «sleepy heaven», προετοιμάζοντας το μυαλό και το σώμα για έναν ξεκούραστο, βαθύ ύπνο.
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Κάνε ένα χαλαρωτικό ζεστό μπάνιο μία ώρα πριν

Βάλτο στην καθημερινή σου ρουτίνα και θα με θυμηθείς. Μία ώρα πριν πέσεις στο κρεβάτι να κοιμηθείς κάνε ένα χαλαρωτικό ζεστό μπάνιο/ ντους με ζεστό νερό. Εκτός από το σώμα, θα ξεκουράσει το μυαλό και το πνεύμα σου. Το ζεστό- χλιαρό (προσοχή όχι καυτό νερό) θα μειώσει το άγχος και την ένταση. Για extra pampering, μπορείς να προσθέσεις ένα bath oil ή μερικά άλατα που θα κάνουν το δέρμα σου πιο απαλό και θα σε ηρεμήσουν, προετοιμάζοντάς σε για ένα βαθύ, ποιοτικό ύπνο.

Susanne Kaufmann Oil Bath for the Senses
SONICE.GR

Susanne Kaufmann Oil Bath for the Senses

Το Oil Bath for the Senses, που αποτελειται από έλαια ylang-ylang, φυτού πατσουλί και λεβάντας, αποτελεί χαλαρωτική εμπειρία μετά από μια κοπιαστική ημέρα. Η βελούδινη σύνθεση και το ευεργετικό άρωμα των γνήσιων αιθέριων ελαίων τονώνουν και περιποιούνται το δέρμα και τις αισθήσεις.
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Πες «ναι» στις overnight masks

Κατά τη διάρκεια του ύπνου, όπως σου έχω ξαναπεί, το δέρμα μας εργάζεται σκληρά, προκειμένου να βοηθήσει τα κύτταρα να ανανεωθούν και να επανορθώσουν βλάβες και ζημιές που έχουν συμβεί κατά τη διάρκεια της ημέρας  (πχ η ξηρότητα, οι υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου και η γήρανση). Εκτός από τον καλό καθαρισμό, μια overnight μάσκα, κρέμα νύχτας ή ένας ορός με συμπυκνωμένη σύνθεση θα βοηθήσει ώστε το επόμενο πρωί η επιδερμίδα σου να δείχνει πιο ξεκούραστη, λαμπερή και με εμφανώς πιο νεανική όψη. Plus: Μην ξεχνάς, πως η skincare ρουτίνα είναι μέρος του self-care (φροντίδα προς τον εαυτό μας). Και όταν αφιερώνουμε περισσότερο χρόνο στον εαυτό μας, σίγουρα είμαστε πιο χαλαρές και ήρεμες. Ο καθαρισμός της επιδερμίδας μας το βράδυ και γενικότερα η νυχτερινή ρουτίνα περιποίησης, δηλαδή, εκτός από το δέρμα μας, δημιουργεί ένα relaxed state of mind που θα βοηθήσει και στον καλό ύπνο.

Origins Drink Up™ Intensive Overnight Hydrating Mask With Avocado & Glacier Water
ATTICADPS.GR

Origins Drink Up™ Intensive Overnight Hydrating Mask With Avocado & Glacier Water

Στην ουσία πρόκειται για μία μάσκα εντατικής ενυδάτωσης για νυχτερινή περιποίηση. Χαρίζει άμεση και πλούσια ενυδάτωση που διαρκεί 72 ώρες, ενώ βοηθά την επιδερμίδα να διατηρήσει τα επίπεδα φυσικής υγρασίας της. Η επιδερμίδα ενυδατώνεται αμέσως σε βάθος και δείχνει άμεσα πιο λαμπερή. Με έλαιο από Avocado εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή ενυδάτωση και απαλότητα.
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Βάλε μία κρέμα χεριών

Στην ίδια λογική, η ώρα του ύπνου είναι η τέλεια στιγμή για να απλώσεις την κρέμα χεριών και να περιποιηθείς την επιδερμίδα των χεριών σου, που τόσο ταλαιπωρείται με το πλύσιμο και τα αντισηπτικά σε καθημερινή βάση. Μπορείς μάλιστα να διαλέξεις μία κρέμα χεριών με φυσικά αρώματα όπως αυτό της λεβάντας που θα σε χαλαρώσουν (και θα φροντίσουν την επιδερμίδα σου την ίδια ώρα).

486357_lavender_hand_cream_levandule_vyzivujici_krem_na_ruce.jpg
NOVIRA.GR

L´Occitane Lavender Hand Cream

Με απαλή, ελαφριά υφή, αυτή η κρέμα χεριών είναι εμπλουτισμένη με βούτυρο καριτέ που θρέφει την επιδερμίδα των χεριών και αιθέριο έλαιο λεβάντας, που είναι γνωστό για το χαλαρωτικό του άρωμα.
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Για το φως (και τις ρυτίδες) φόρεσε μία eye mask

Οι δυνατοί ήχοι αλλά και το φως είναι από τις βασικότερες αιτίες διάσπασης του ύπνου. Ε, σ’ αυτή την περίπτωση μία μάσκα ύπνου είναι η καλύτερη, πιο εύκολη και γρήγορη λύση για να κοιμηθείς στο απόλυτο σκοτάδι. Τι λες;

Slip Pure Silk Sleep Mask
CULTBEAUTY.CO.UK

Slip Pure Silk Sleep Mask

Aπό 100% καθαρό μετάξι μουριάς, που εξασφαλίζει απόλυτη ποιότητα, αυτή η μεταξωτή μάσκα ύπνου θα διασφαλίσει έναν αδιάλειπτο beauty sleep χωρίς να περάσει καθόλου φως. Plus: Βοηθάει μεταξύ άλλων στη λιγότερη εμφάνιση των ρυτίδων, που προκαλούνται από το συνοφρύωμα καθώς κοιμόμαστε. Δεν είναι τυχαία άλλωστε μία από τις αγαπημένες μάσκες ύπνου πολλών celebrities.
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ

Κλείσε το κινητό σου και γενικότερα κάνε break από τις οθόνες

Ναι, μια ταινία, μια σειρά, ένα σκρολάρισμα στο Instagram, λίγο GNTM πριν από τον ύπνο είναι αυτά που κάνουμε όλοι λίγο πολύ ενώ είμαστε στο κρεβάτι. Τι θα έλεγες να αποσυνδεθείς- κλείσεις 90 λεπτά πριν τον ύπνο οποιαδήποτε συσκευή με οθόνη που εκπέμπει μπλε φως και να απολαύσεις το χαλαρωτικό μπάνιο που λέγαμε παραπάνω; Άσε που η έκθεση στο blue light μειώνει την έκκριση μελατονίνης, την οποία και χρειάζεσαι για να κοιμηθείς.