BEAUTY

5 πράγματα που δεν ήξερες για τον οίκο Burberry

Με την iconic γκαμπαρντίνα και το καρό να αποτελούν σήμα κατατεθέν του, ο οίκος Burberry κατάφερε να κάνει διάσημο σε όλη την υφήλιο το βρετανικό casual ντύσιμο, συνδυάζοντας στυλ και πρακτικότητα, με φανατικό κοινό. Πώς ξεκίνησε όμως, ο Thomas Burberry; Πότε λανσαρίστηκε το πρώτο άρωμα του Οίκου και η συλλογή μακιγιάζ; Με αφορμή, λοιπόν, την τελευταία αλλαγή στο λογότυπό του  Αγγλικού Οίκου, συγκεντρώσαμε 5 ενδιαφέροντα facts για το εμβληματικό brand.

#1

Το brand δημιουργήθηκε το 1856 όταν ο Thomas Burberry ζήλεψε το αδιάβροχο της προβιάς που φορούσε φίλος του, βοσκός. Για αρχή, δημιούργησε το πρώτο αδιάβροχο ύφασμα, που επέτρεπε τη δίοδο του αέρα. Στη συνέχεια, του πρόσθεσε logo με έναν ιππότη ιππέα. Μετά το επένδυσε με ένα καρό, που είχε τέλεια τετράγωνα, χρώματος καραμελέ, κόκκινου, λευκού και μαύρου και κάπως έτσι έγραψε ιστορία, δημιουργώντας ένα από τα πιο εμβληματικά κομμάτια ρούχου που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ.

 

#2

Κατά την διάρκεια του Α’ Παγκόσμιου Πολέμου, το trench coat – που αυτολεξεί σημαίνει παλτό για τα χαρακώματα- της Burberry αποτέλεσε βασικό κομμάτι της στρατιωτικής γκαρνταρόμπας, εξαιτίας του αδιάβροχου και ανθεκτικού στις δύσκολες καιρικές συνθήκες υφάσματός του.  Ενώ, για τους ίδιους λόγους, μερικές δεκαετίες νωρίτερα, αποτελούσε μέρος του εξοπλισμού διάσημων εξερευνητών του Αρκτικού Κύκλου.

 

#3

Εκτός από τα fashion items και τα αξεσουάρ, ο Οίκος έχει προσθέσει στη συλλογή του μια exclusive σειρά από αντρικά και γυναικεία αρώματα. Το πρώτο άρωμα  που λάνσαρε ήταν το «Burberry for Men» το 1981, που γνώρισε τέτοια επιτυχία που το brand αποφάσισε να συνεχίσει το σχεδιασμό αρωμάτων. Πλέον, στη συλλογή της μάρκας θα βρεις 78 αρώματα σε συνεργασία με πολλούς και γνωστούς αρωματοποιούς.

 

#4

Το 2010, ο Οίκος κυκλοφόρησε την πρώτη συλλογή μακιγιάζ συμπεριλαμβάνοντας 96 καλλυντικά, εμπνευσμένα από το iconic trenchcoat της Burberry. «Όπως το trenchcoat, έτσι και αυτή η συλλογή μπορεί να φορεθεί οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή» είχε δηλώσει τότε ο δημιουργικός διευθυντής της Burberry, Christopher Bailey.

 

#5

Μετά από 20 χρόνια, ο οίκος φέτος το καλοκαίρι αποφάσισε να ανανεωθεί, αλλάζοντας το λογότυπό του. Αυτό που έκανε ο Riccardo Tisci,  που έχει αναλάβει καλλιτεχνικός διευθυντής του Αγγλικού Οίκου, από τον περασμένο Μάιο,  ήταν να αναβιώσει ένα ιστορικό μονόγραμμα από το 1908 που βρισκόταν στα αρχεία του Οίκου. Στην ουσία τη θέση του ιππότη πάνω στο άλογο παίρνει το νέο «Burberry London England» logo, σχεδιασμένο σε έντονη γραμματοσειρά Sans Serif και κεφαλαία γράμματα από τον Peter Saville. Παράλληλα, τη θέση του signature καρό σχεδίου παίρνουν τα αρχικά «TB», από το όνομα του ιδρυτή του brand, Thomas Burburry σε λευκές, πορτοκαλί και μπεζ αποχρώσεις.

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

Plus: Στην Ελλάδα, πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε η συνεργασία του Ομίλου FF Group, που μεταξύ άλλων έχει στο χαρτοφυλάκιό του μερικά από τα πολύ αγαπημένα μας beauty brands, όπως Shiseido, Dolce & Gabbana, Lancaster, Gucci, Boss, Escada, Max Factor, Molton Brown,  με το το αγαπημένο διεθνές brand, έχοντάς τον ως αποκλειστικό διανομέα στα καλλυντικά προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, τα αρώματα και το μακιγιάζ.

Κεντρική Φωτογραφία: Instagram/burberry