O oίκος Gucci εμπνέεται από την Αρχαία Ελλάδα για την νέα του καμπάνια

H φωτογράφηση της καμπάνιας έγινε στην Σικελία. Όχι που θα αφήναμε τον Alessandro Michele να έρθει στην Ελλάδα.

Αφού ξεστομίσαμε άλλο ένα βροντερό «ΟΧΙ» για δεύτερη φορά, στους γείτονές μας τους Ιταλούς, όταν ο οίκος Gucci εξέφρασε το ενδιαφέρον του να διοργανώσει επίδειξη μόδας του στην Ακρόπολη, το brand έλαβε το μήνυμα.

Δεν θέλουμε, αγαπητέ Alessandro Michele (καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci) να έρθεις στην Ελλάδα και να μας δελεάσεις με προτάσεις που θα ενισχύσουν την οικονομία, τον τουρισμό και το status της χώρας μας. Όχι, δεν θα πάρουμε! Χαζός δεν είναι ο Michele, γι' αυτό και ακόμα κι αν η νέα του συλλογή είναι εμπνευσμένη από την Αρχαία Ελλάδα, δεν είχε κανένα σκοπό να έρθει στην χώρα μας για τα γυρίσματα της καμπάνιας.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Presenting #GucciPreFall19’s modern-day version of a symposium by @alessandro_michele. In this historic Ancient Greek site in Sicily, friends and lovers meet to discuss philosophical and political issues, read poems, play music and sport, and dance together. The characters are drawn from the counter-cultural groups typically seen on Venice Beach in California—hardcore punks, rollerbladers, bodybuilders and surfers. Discover more through link in bio. #AlessandroMichele Music: “White rabbit” Jefferson Airplane Author: Grace Wing Slick (P) 1966 Sony Music Entertainment Copperpenny Music / Irving Music, Inc Italian Editor: Universal Music Italia Srl

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

Η pre-fall 2019 συλλογή του ιταλικού οίκου, λοιπόν, εμπνέεται από την ελληνική κληρονομιά και για την καμπάνια η Gucci επέλεξε «πραγματικούς» ανθρώπους, όπως bodybuilders, punk, και surfers, για να πρωταγωνιστήσουν σ' αυτή.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

A troupe of eclectic bohemians is pictured among the ruins of the temples of the Selinunte Archaeological Park in Sicily for the #GucciPreFall19 campaign. In this site dating back to the 7th century BC is @alessandro_michele’s contemporary take on the classical symposium—an after-banquet gathering with music and dancing, poetry recitals and long conversations. The campaign, captured by @_glen_luchford with art direction by @christophersimmonds features punk band @therealsurfbort, including Dani Miller @alienzarereal, Alex Kilgore @exkilgore, SS Powell @chaka_sean and David R Head Jr. @davidrheadjr. #AlessandroMichele

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci (@gucci) στις

Με φόντο ένα αρχαιολογικό πάρκο στην Σικελία που θυμίζει το ιστορικό μνημείο της Ακρόπολης, ο ταλαντούχος Glen Luchford φωτογραφίζει τα μοντέλα με τα '80s εμπνευσμένα ρούχα της συλλογής.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Talking about LOVE #Symposium #GucciPreFall19

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ elianagiorgi στις

Τα χαρακτηριστικά πολύχρωμα μοτίβα, μεταλλικά υφάσματα και statement αξεσουάρ έχουν την τιμητική τους και σε αυτή την συλλογή. Με έμπνευση από τα παραδοσιακά ενδύματα και κοσμήματα της Αρχαίας Ελλάδας, ο Alessandro Michele προσφέρει την δική του μοναδική, μαξιμαλιστική αισθητική σ' αυτά, σχεδιάζοντας δημιουργίες που όλες οι fashion lovers θα θέλουν να αποκτήσουν.

Το art direction της καμπάνιας επιμελήθηκε ο Christopher Simmonds και το styling των μοντέλων ο Jonathan Kaye. Λες αν γινόταν η φωτογράφηση στην Ελλάδα, να ανέθετε σε Έλληνες στιλίστες την επιμέλεια των looks; Δυστυχώς, δεν θα μάθουμε ποτέ.

Κεντρική φωτογραφία: www.instagram.com/buildabrat/

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

equalizer

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ