H Burberry κυκλοφορεί το πρώτο online βιντεοπαιχνίδι για να διαφημίσει τη νέα σειρά jackets

Το τελευταίο εγχείρημα του οίκου θέλει να μαζεύουμε πόντους για να κερδίσουμε δωρεάν emoticons. Όχι jackets.

O οίκος Burberry ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες το νέο του προϊόν. Όχι δεν πρόκειται για μια hi-tech καμπαρντίνα ή μια τσάντα που για να αποκτήσει κανείς θα πρέπει να μπει σε αναμονή. Πρόκειται για ένα online βιντεοπαιχνίδι. Ναι, ναι. Βιντεοπαιχνίδι, όπως αυτά που παίζαμε στο Game Boy.

Διάβασε επίσης: Η Burberry λέει ''όχι'' στο πλαστικό

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Riccardo Tisci βάζει το brand στον 21ο αιώνα θέλοντας να αποδείξει ότι είναι επίκαιρος και μέσα σε όλα. Εισβάλλει, λοιπόν, στον κόσμο του gaming με το νέο online παιχνίδι, B Bounce.

 

Εμπνευσμένο από το παιχνίδι, "Doodle Jump" που είχε κυκλοφορήσει πριν μια δεκαετία περίπου, το παιχνίδι παρουσιάζει ένα καρτούν χαρακτήρα, ένα ελάφι που φοράει δημιουργίες του οίκου και συγκεκριμένα την τελευταία συλλογή jackets που έχει σχεδιάσει ο Tisci.

 

Ακόμη: Burberry Spring 2020: Τo λαμπερό front row, η επιστροφή της Agyness Deyn και τα πιο κουλ ρούχα για το γραφείο

Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ελάφι να πηδήξει με επιτυχία από πλατφόρμα σε πλατφόρμα μέχρι να φτάσει στο φεγγάρι. Οι παίκτες με τα καλύτερα σκορ θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν τρόπαια, όπως να κατεβάσουν custom emoticons και stickers για το κινητό. Οπότε μην περιμένεις καμιά έκπτωση για το e-shop.

Ο Mark Morris, αντιπρόεδρος του digital business της Burberry, δήλωσε σχετικά: «Προσπαθούμε να μπούμε στον κόσμο του gaming και να στοχεύσουμε στο κοινό της Κίνας, αλλά το B Bounce είναι η πρώτη μας απόπειρα να φτάσουμε μια νέα γενιά καταναλωτών με ένα ευχάριστο, διαδραστικό παιχνίδι. Ξέρουμε ότι online υπάρχει μια νέα γενιά νέων καταναλωτών που ζουν σε ένα συνεχώς αυξανόμενο ποικιλόμορφο και διαδραστικό περιβάλλον. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορεί ο οίκος Burberry θα γίνει μέρος αυτής της κοινότητας μέσα από τη μορφή ενός διαδραστικού παιχνιδιού που μπορεί να γνωρίσει καλύτερα την τελευταία μας συλλογή από πανωφόρια».

Παιχνίδι και μόδα μαζί. Να, και κάτι καινούργιο.

Κεντρική φωτογραφία: ImaxTree

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ