LIFE

Η διαφήμιση που θα σε βάλει σε δίλημμα για το αν “έμπαινες”

Μονόκεροι, queer άτομα, όμορφοι νέοι άνθρωποι με διαφορετικά μαλλιά, με άλλες εθνικότητες, έντονα βαμμένοι, χρώματα, τατουάζ, σκίτσα και στερεότυπα που μας κρατάνε πίσω. Όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται στη νέα διαφήμιση των Goody's που έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια στα social media.

Τα Goody’s Burger House, αντλώντας έμπνευση από το virality που έχει κερδίσει το (σεξουαλικότατο) “έμπαινα”, αποπειράθηκαν να δημιουργήσουν πάνω σε αυτό προκειμένου να πουλήσουν burger και να πάνε τη φράση ένα βήμα παραπέρα, με εικόνες που καλούν τη νέα γενιά να μπει με τόλμη σε ό,τι συμβαίνει γύρω της και να μη μείνει αμέτοχη σαν εξωτερικός παρατηρητής.

Το σεξουαλικό υπονοούμενο που έχει δοθεί στο ρήμα “έμπαινα” δε βοήθησε στο να εκλάβουν όλοι την διαφήμιση σαν κάτι θετικό, αλλά θεώρησαν πως πρόκειται για ένα μάλλον προκλητικό σποτ, ενώ έχει γραφτεί ότι προάγει τη βία και την αναρχία. Χμ, καλά.

Στην πραγματικότητα αν βάλεις τον ήχο στη σίγαση και δεις απλά τις εικόνες, το βίντεο είναι φοβερά καλογυρισμένο, και θίγει θέματα όπως η αποδοχή της LGBT κοινότητας, το bullying, τα ΑμεΑ και η διευκόλυνσή τους, η αγάπη που έχει τη δύναμη να ενώσει τον κόσμο, αλλά και το να εναντιωνόμαστε έκδηλα στο άδικο, το απάνθρωπο, καθώς και να σπάμε τους κανόνες όταν νιώθουμε ότι πρέπει.

Καμια φορά ίσως δεν πρέπει να τα παίρνουμε όλα τόσο τοις μετρητοίς και να χρησιμοποιούμε την ευθιξία μας εκεί που θα έχει και κάποιο νόημα.