Πόνος στο στομάχι: Οι 6 τροφές που θα σε ανακουφίσουν

Οι τροφές που μειώνουν τις κράμπες, τον έντονο πόνο στο στομάχι και τη δυσφορία.

To «ταραγμένο» στομάχι είναι ένα κλασικό πρόβλημα για πάρα πολλούς ανθρώπους εκεί έξω. Μπορεί να έχεις ευαισθησία, να πρέπει να προσέχεις τις ποσότητες και ποιες τροφές καταναλώνεις ή μπορεί να σωματοποιείς με αυτόν τον τρόπο το υπερβολικό άγχος που νιώθεις. Για μία μεγάλη μερίδα κόσμου, ο ήπιος στομαχόπονος μπορεί να μετατραπεί σε έντονες κράμπες, ναυτία, πρήξιμο, ακόμα και διάρροια. Το έντερό σου χρειάζεται φροντίδα και το πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση είναι να δοκιμάσεις τις τροφές που ανακουφίζουν ένα ταραγμένο στομάχι.

Μπανάνες

Υπάρχει λόγος που οι μπανάνες είναι η τροφή των αθλητών. Χωνεύονται εύκολα και συνήθως δεν προκαλούν κανένα στομαχικό πρόβλημα. Λόγω της πηκτίνης που εμπεριέχεται στο φρούτο, αποκτάς άμεση εντερική κίνηση με τον πιο φυσικό τρόπο και παίρνεις αρκετή ενέργεια για μερικές ώρες.

Δες κι αυτό: Οι 5 τροφές που προκαλούν φούσκωμα (και τι να φας στη θέση τους)

Παπάγια

Η κατανάλωση του φρούτου παπάγια ενθαρρύνει την πέψη, ανακουφίζει το φούσκωμα και τη δυσφορία και σε βοηθά πολύ με τη δυσκοιλιότητα. Περιλαμβάνει τα δύο ένζυμα παπαίνη και χυμοπαπαίνη, που βοηθούν στη διάσπαση των πρωτεϊνών και ανακουφίζουν το στομάχι προάγοντας ένα υγιές οξειδωτικό περιβάλλον.

Λευκό ρύζι

Όταν έχεις έντονο στομαχόπονο, είναι καλή ιδέα να μείνεις σε ουδέτερες αμυλούχες τροφές, όπως το ρύζι, το τοστ και οι βραστές πατάτες. Για να μην προσθέσεις έξτρα άγχος στο πεπτικό σου σύστημα, αυτές οι τροφές θα σε βοηθήσουν στο να απορροφήσεις τα υγρά και να σταματήσεις τη διάρροια. Όταν όμως νιώσεις καλύτερα, προτίμησε τροφές ολικής άλεσης, όπως το καστανό ρύζι και η κινόα που έχουν πολλές φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

Τζίντζερ

Έρευνα έχει δείξει ότι το τζιντζερ βοηθά πολύ σε περίπτωση ναυτίας αλλά και γενικότερα στην πέψη. Οι ειδικοί συστήνουν να φας τζίντζερ  μετά από κάποια ίωση ή τροφική δηλητηρίαση. Πιες το μέσα σε τσάι.

Διάβασε κι αυτό: Οι 5 τροφές που είναι γεμάτες προβιοτικά

Γιαούρτι

Μπορεί να είναι δύσκολο να χωνέψεις τα περισσότερα γαλακτοκομικά, αλλά το γιαούρτι ίσως σου δώσει το αντίθετο αποτέλεσμα. Τα προβιοτικά αυξάνουν τον αριθμό των καλών βακτηρίων στο έντερο και μειώνουν αισθητά το φούσκωμα.

Τσάι με βότανα

Πιο συγκεκριμένα, το χαμομήλι και η μέντα μειώνουν αποδεδειγμένα τον πονόκοιλο. Εκτός αυτού, το χαμομήλι ανακουφίζει το στομάχι γιατί έχει την ικανότητα να αφαιρεί το στρες από το σώμα σου. Η μέντα κάνει επίσης καλό στο λαιμό σου, όταν νιώθεις ότι είναι ξερός.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ