7 τροφές που έχουν περισσότερη πρωτεΐνη από ένα αυγό

Οι τροφές που είναι γεμάτες πρωτεΐνη και αντικαθιστούν επάξια τα αυγουλάκια.

 

Τόνος

Το πιο προσβάσιμο ψάρι βρίσκεται σε κονσέρβα στα ράφια των σούπερ μάρκετ και μπαίνει σε σαλάτες, σάντουιτς, τορτίγιες αλλά και σαν κάτι ελαφρύ για το βράδυ. Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Amy Shapiro, ο τόνος είναι εξαιρετική πηγή Ω3 λιπαρών οξέων και σε προστατεύει από τις καρδιακές νόσους. Και έχει 20 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 75 γραμ.

Γαλοπούλα

Εκτός του ότι έχει 26 γραμ. πρωτεΐνης ανά 85 γραμ., σε βοηθά να κοιμηθείς πιο εύκολα, εξαιτίας της τρυπτοφάνης, το αμινοξύ που σε χαλαρώνει με φυσικό τρόπο. Φτιάξε λοιπόν ένα νόστιμο βραδινό με ψωμάκι ολικής και γαλοπούλα και όνειρα γλυκά.

Δες κι αυτό: Ο πιο εύκολος τρόπος να περιορίσεις τη ζάχαρη

Ρεβίθια

Η ειδικός διατροφής Beth Warren σε ενημερώνει ότι τα ρεβίθια είναι γεμάτα σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, μαγγάνιο και βιταμίνη Κ, στοιχεία που συμβάλουν διατήρηση της δομής των οστών. Ένα φλιτζάνι ρεβίθια περιλαμβάνει 12 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Αμύγδαλα

Με 7,5 γραμμάρια πρωτεΐνη ανά 1/4 του φλιτζανιού, τα αμύγδαλα γίνονται το απόλυτο σνακ για όλες τις ώρες και, εκτός αυτού, σου δίνουν βιταμίνη Ε και μαγνήσιο.

Γαρίδες

Βαρέθηκες το κοτόπουλο; Το αγαπημένο θαλασσινό έχει μπόλικη πρωτεΐνη και είναι προτιμότερο να τρώγεται με κάποια κοκτέιλ σος και όχι στο τηγάνι με πολύ βούτυρο.

Κότατζ

Το καλό με αυτό το τυρί είναι ότι η ουδέτερη γεύση του σου επιτρέπει να το φας με φρούτα και ξηρούς καρπούς αλλά και με κράκερ, ντομάτα και βασιλικό α λα ιταλικά. Τρώγεται όλες τις ώρες, είναι ελαφρύ και έχει 24 γραμμάρια πρωτεΐνη σε ένα μόλις φλιτζάνι.

Βρώμη

Το αγαπημένο πρωινό που έχει πλέον αντικαταστήσει τα κλασικά δημητριακά (για τους περισσότερους τουλάχιστον) έχει 7 γραμμάρια πρωτεΐνη (σε μισό φλιτζάνι) αλλά είναι και πολλά άλλα πράγματα μαζί. Υδατάνθρακας, φυτικές ίνες, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ