5 ιδέες για να φτιάχνεις νόστιμο και υγιεινό πρωινό στις διακοπές σου

Οι προτάσεις για πρωινό που θα απολαύσεις στις διακοπές σου αλλά θα είναι και υγιεινές.

Ακόμα κι αν υπάρχει το πρωινό του ξενοδοχείου με μπουφέ, πάντα μπορείς να φτιάχνεις το δικό σου πρωινό, είτε μένεις σε δωμάτιο με κουζίνα, είτε είσαι στο εξοχικό στη Λούτσα, είτε περνάς ήρεμες μέρες στο χωριό σου στο βουνό. Οι παρακάτω προτάσεις καλύπτουν όλα τα γούστα. Από τη healthy επιλογή ενός μπολ με βρώμη μέχρι μια πολύχρωμη σαλάτα με κοτόπουλο. Μπορείς να φας τα συγκεκριμένα πρωινά και σαν απογευματινό σνακ. Το καλοκαίρι είμαστε ευρηματικοί και αυτοσχεδιάζουμε.

Βρώμη με φρούτα και ξηρούς καρπούς

Το μπολ του wellness περιλαμβάνει γάλα και βρώμη, μύρτιλλα, και μία επιλογή των αγαπημένων σου ξηρών καρπών. Απλώς, μην ξεχάσεις να τα βάλεις όλα μαζί (ή τουλάχιστον τη βρώμη) στο ψυγείο από το προηγούμενο βράδυ. Μιλάμε για ενεργειακή «βόμβα».

Δες κι αυτό: Τα 4 οφέλη του πεπονιού για τον οργανισμό σου

Πίτσα με φρούτα

Δε μιλάμε για τίποτα περισσότερο από μία λεπτή βάση μαύρου ψωμιού ή μία αραβική πίτα, ώστε να φτιάξεις την ατομική σου πίτσα. Μπορείς να φτιάξεις μία στρώση από κρέμα τυριού ή λίγο φιστικοβούτυρο και να γαρνίρεις με ό,τι φρούτο έχεις στο ψυγείο σου. Νόστιμο πρωινό, γεμάτο ίνες.

Το πράσινο smoothie

Αν δε σε ενθουσιάζει η ιδέα του να φας κάτι όταν ξυπνήσεις το πρωί, μπορείς να φτιάξεις ένα super healthy smoothie με γάλα και ένα συνδυασμό φρούτων και λαχανικών. Μία λαχταριστή εκδοχή περιλαμβάνει μπανάνα, ανανά, σπανάκι και αβοκάντο. Yummy!

Υγιεινές τηγανίτες

Κάθε αγαπημένο μας γλυκό έχει την υγιεινή και λιγότερο παχυντική, εκδοχή του. Οι αγαπημένες τηγανίτες μπορούν να γίνουν πρώτη επιλογή για πρωινό στις διακοπές, αν τις φτιάξεις με βρώμη, λιωμένη μπανάνα, γάλα αμυγδάλου με λίγα λιπαρά και καθόλου ζάχαρη. Πηγαίνουν τέλεια με τον καφέ σου και με τα φρούτα που έχεις στο ψυγείο.

Διάβασε κι αυτό: Το φαγητό που θα βρεις σε κάθε ταβέρνα και δε "χαλάει" τη διατροφή σου

Πολύχρωμη σαλάτα με κοτόπουλο

Το στήθος κοτόπουλο μπορεί να λειτουργήσει σαν ουδέτερη βάση για διάφορα πιάτα. Φτιάξε μία θρεπτική σαλάτα για πρωινό με πράσινα λαχανικά, ντοματίνια, φρούτα, όπως οι φράουλες και τα μύρτιλλα και ρίξε μία ελαφριά σος από μέλι και μουστάρδα

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ