Να γιατί πρέπει να βάλεις τη γλυκομαννάνη στη διατροφή σου

Οι λόγοι που θα σε πείσουν πως η γλυκομαννάνη έχει θέση στη διατροφή σου.

Η άνοιξη μπήκε, το καλοκαίρι δεν βρίσκεται πια πολύ μακριά (πανηγυρίζουμε) και κάπου εδώ σε πιάνει πανικός. Λίγο το στρες, λίγο η καθημερινότητα και οι δεκάδες υποχρεώσεις που σε αναγκάζουν πολλές φορές να καταφεύγεις στη λύση του γρήγορου φαγητού, πήρες μερικά κιλάκια και από Δευτέρα ξεκινάς δίαιτα.

Προσοχή: Σε αυτό το σημείο είναι πολύ εύκολο να πέσεις στην παγίδα. "Παγίδα" εννοούμε όλες εκείνες τις εξαντλητικές δίαιτες που υπόσχονται να σου χαρίσουν το τέλειο κορμί μέχρι το καλοκαίρι. Θυμήσου ότι αυτές οι δίαιτες τις περισσότερες φορές μπορεί να επηρεάσουν την υγεία σου, γι' αυτό καλό θα ήταν να τις αποφεύγεις.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους και παράλληλα να κάνουν καλό και στον οργανισμό σου. Μία από αυτές, που μπορεί να μην την έχεις ακούσει ξανά, είναι η γλυκομαννάνη.

Επειδή είναι πολύ πιθανό να μην ξέρεις τι ακριβώς είναι και πώς μπορεί να σε βοηθήσει, θα σου πούμε εμείς.

Είναι 100% φυτικό συστατικό που αποτελεί πλούσια πηγή διαλυτών φυτικών ινών και προέρχεται από τη ρίζα του φυτού μαννάνη (Konjac). Εδώ και αιώνες χρησιμοποιείται από τους γηγενείς κατοίκους σε Ιαπωνία, Κίνα και Ινδοκίνα για τη δημιουργία ζυμαρικών, tofu, μπισκότων και άλλων συναφών προϊόντων.

Η λήψη γλυκομαννάνης σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή, χωρίς στερήσεις, μπορεί να είναι απόλυτα αποτελεσματική στην προσπάθειά σου να χάσεις βάρος, ακριβώς επειδή σου χαρίζει κορεσμό, χωρίς την αίσθηση καταπίεσης ή στέρησης. Αυτή η αίσθηση κορεσμού δημιουργείται από την ικανότητα της γλυκομαννάνης να απορροφά ποσότητα νερού σχεδόν 100-200 φορές παραπάνω από το βάρος της.

Η κατανάλωσή της θα σε αποτρέψει από τις ατασθαλίες που σου προκαλεί η λίγουρα. Σε νιώθουμε, είναι μεγάλος ο πειρασμός να ανοίξεις το ψυγείο όταν το στομάχι σου αρχίζει και διαμαρτύρεται.

Η γλυκομαννάνη δεν περιορίζεται όμως μόνο σε αυτό. Επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι η γλυκομαννάνη προωθεί την απώλεια βάρους και τη μείωση της χοληστερόλης, ενώ συμβάλλει θετικά και στις περιπτώσεις του διαβήτη.

Παράλληλα, συμβάλλει στη μείωση της μεταγευματικής γλυκαιμίας συγκριτικά με άλλες φυτικές ίνες (επειδή σχετίζεται με χαμηλά επίπεδα γλυκόζης) και βοηθάει στη δυσκοιλιότητα, βελτιώνοντας τη λειτουργία του εντέρου και ολόκληρου του πεπτικού συστήματος.

Όπως αντιλαμβάνεσαι δεν χρειάζεται να πανικοβάλλεσαι, ψάχνοντας τρόπο να χάσεις άμεσα βάρος, επιβαρύνοντας την υγεία σου. Υπάρχει και υγιεινός τρόπος και είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι. Δοκίμασε να βάλεις τη γλυκομαννάνη στη διατροφή σου και θα μας θυμηθείς.

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ