Οι 5 τροφές που είναι vegan και φουλ στην πρωτεΐνη

Αυτές είναι οι τροφές που μπορείς να εντάξεις με ευκολία στο εβδομαδιαίο διατροφικό πλάνο σου.

Όταν ξεκινάς να τρως πιο ισορροπημένα, το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να μειώνεις τις μεγάλες ποσότητες υδατάνθρακα και να τις αντικαθιστάς με πρωτεΐνη. Δεν είναι όμως μόνο το κρέας που εκπροσωπεί επάξια την πρωτεΐνη. Θα βρεις πολύ υψηλές ποσότητες αυτής της διατροφικής ομάδας στα λαχανικά, τους σπόρους, στους ξηρούς καρπούς και στα όσπρια. Το ζητούμενο είναι να τα τρως μέσα από σωστούς συνδυασμούς. Ποιες είναι οι φουλ σε πρωτεΐνη τροφές που απευθύνονται και στο vegan κοινό και πρέπει να έχουμε όλοι στη διατροφή μας;

Μαύρα φασόλια

Ένα φλιτζάνι με μαύρα φασόλια ισούται με 15,2 γραμμάρια πρωτεΐνης και θα τα φας σε πολλούς έξυπνους και χορταστικούς συνδυασμούς. Σε σούπα, σε μπουρίτο με ρύζι και λαχανικά και σε δροσερές σαλάτες.

Φαγόπυρο: Τι είναι, πού σε ωφελεί και πώς να το εντάξεις στη διατροφή σου

Ρεβίθια

Αγαπάμε το χούμους και δεν θα πούμε όχι στη σπιτική εκδοχή του, αλλά υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι για να φας το «παρεξηγημένο» όσπριο που κερδίζει έδαφος στη χορτοφαγική διατροφή. Φτιάξε κεφτέδες από ρεβίθια και τύλιξέ τους σε αραβική πίτα για να φας το δικό σου φαλάφελ. Μπορείς να τα συνδυάζεις γενικά με λίγο υδατάνθρακα ή να τα απολαμβάνεις κρύα σε σαλάτες με μοσχολέμονο.

Κινόα

Η κινόα καταναλώνεται πιο εύκολα όταν συνδυάζεται με λαχανικά, ρύζι και άλλα όσπρια ή όταν γίνεται εξαιρετική εκδοχή του vegan burger για εσένα που δεν τρως κρέας. Συνήθως επιλέγεται για σαλάτες και παρέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.

Διάβασε ακόμα: Οι 4 τροφές που πρέπει να καταναλώνεις για να μην πεινάς

Φακές

Το «σπανάκι» των οσπρίων είναι γνωστό για την υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο, αλλά αποτελεί και άριστη πηγή πρωτεΐνης και ινών, ειδικά όταν τις συνδυάζεις με αμυλούχα λαχανικά, όπως οι πατάτες και το καλαμπόκι.

Τόφου

Υπάρχουν αρκετές εκδοχές του τόφου στην υφή, ώστε να μπορείς να την καταναλώνεις μέσα σε σούπες και smoothies αλλά και σε στέρεα μορφή (σε δική σου μαρινάδα) για να το ψήνεις στο φούρνο ή στο τηγάνι. Ουσιαστικά, το τόφου αντικαθιστά το κρέας μέσα από πολλούς εναλλακτικούς τρόπους.

 

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ