Η συνήθεια που πρέπει να υιοθετήσεις πριν από κάθε γεύμα αν θες να χάσεις βάρος

Πείνασες και ετοιμάζεσαι να φας; πιάσε ένα ποτήρι πρώτα, έχω να σου πω.

Ανάμεσα στα (υγιεινά) τρικ για να κοπεί η όρεξη και άρα να καταναλώσεις λιγότερη τροφή, υπάρχει ένα το οποίο ξεχωρίζει. Γιατί μόνο καλό μπορεί να σου κάνει, είναι απόλυτα φυσικό και επιβεβαιωμένα, οδηγεί σε αποτέλεσμα. Έχει τη βούλα της επιστήμης και συγκεκριμένα του πανεπιστημίου του Μπέρμινγκχαμ, το οποίο πραγματοποίησε σχετική έρευνα το 2015.

Σύμφωνα λοιπόν με αυτό που προέκυψε, πίνοντας μισό λίτρο (500 ml) νερό μισή ώρα πριν τα κυρίως γεύματα, βοηθάς με καθοριστικό τρόπο τον οργανισμό σου, ώστε να χάσει βάρος. Και τι βάρος ε, λίπος, αφού το νερό, όπως έχουμε πει πολλάκις, είναι ο κατεξοχήν φυσικός λιποδιαλύτης.

via GIPHY

 

Η επιστημονική ομάδα του πανεπιστημίου παρακολούθησε για διάστημα 12 εβδομάδων 84 παχύσαρκους ενήλικες, στους οποίους είχε δοθεί η οδηγία να βελτιώσουν τον συνολικό τρόπο ζωής τους και να αυξήσουν τα επίπεδα της σωματικής τους δραστηριότητας. Παράλληλα στους 41 εξ αυτών ζητήθηκε να πίνουν 500 ml νερό πριν από καθέ βασικό γεύμα. Οι υπόλοιποι 43 έπρεπε απλά να φανταστούν ότι τρώνε έχοντας ήδη γεμάτο στομάχι. Το πρώτο γκρουπ, του «νερού», έχασε 1.3 κιλά περισσότερα από το δεύτερο και το πόρισμα βγήκε. Κι είναι αρκετά ευχάριστο, αφού όπως επεσήμαναν και τα επιστημονικά μέλη της έρευνας, το γεγονός ότι απλά πίνοντας μια συγκεκριμένη ποσότητα νερού πριν από κάθε γεύμα μπορείς να χάσεις βάρος, μόνο καλό είναι. Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύσει η παραπάνω διαπίστωση, είναι η σωστή διατροφή και η σωματική δραστηριότητα. Προφανώς και το νεράκι δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του, όταν μισή ώρα μετά φας μια ολόκληρη πίτσα με τα όλα της, ξαπλωμένη για ώρες σ' έναν καναπέ.

Επ πού πας; Εσύ πήρες μέρος στην έρευνα του Ladylike;

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ