5 μικρές διατροφικές αλλαγές για να χάσεις μισό κιλό σε μία εβδομάδα

Έξυπνα τρικς απώλειας βάρους που θα εφαρμόσεις πανεύκολα, χωρίς να φέρεις τα πάνω- κάτω στη διατροφή σου.

Ξεκινάει σχεδόν πάντα μ' ένα αίσθημα απαισιοδοξίας. Δίαιτα, τρεις συλλαβές, πολλές στερήσεις, αλλαγές, ένας γενικός περιορισμός. Μήπως υπερβάλλεις; μήπως υποβάλλεις τον εαυτό σου σε μία ψυχολογία μαρτυρίου, με αντίστοιχου ύφους διατροφικές συνήθειες; Όταν η φυσιολογική απώλεια βάρους είναι κατά μέσο όρο μισό κιλό την εβδομάδα, γιατί να κάνεις τρέλες που δεν μπορείς ν' ακολουθήσεις για μεγάλο διάστημα, οι οποίες ενδεχομένως να μην ευνοούν και τον μεταβολισμό σου; ξεκινά σιγανά και ταπεινά, εφαρμόζοντας αλλαγές μικρές, αλλά έξυπνες, όχι και τόσο ριζικές, μέσω των οποίων θα περιορίσεις τις θερμίδες χωρίς να αλλάξεις άρδην τον τρόπο που τρως. Θα τις συνδυάσεις με αύξηση της σωματικής σου δραστηριότητας. Μην «πλακωθείς» στα βάρη, αρκούν 20'-30' ήπιας αερόβιας την ημέρα. Βγες για περπάτημα, για ποδήλατο, για χαλαρό τρέξιμο και προσπάθησε να κινείσαι όσο πιο πολύ μπορείς μέσα στη μέρα.

> Ξεκίνα με αβγά για πρωινό: Μπορεί να έχεις μάθει να πετάς ένα τυρί κι ένα ζαμπόν πάνω σε ψωμί για πρωινό και οτιδήποτε άλλο να σου φαίνεται μπελάς, αλλά το να ρίξεις σ' ένα αντικολλητικό ένα ολόκληρο αυγό και 1-2 ασπράδια, δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις. Σύμφωνα με έρευνα, τα άτομα που τρώνε αβγά το πρωί, καταναλώνουν 164 θερμίδες λιγότερες μέσα στη μέρα από εκείνα που το ρίχνουν στο ψωμοτύρι. 

> Κόψε τη ζάχαρη στον καφέ και τα ροφήματα: Μία κουταλιά του γλυκού λευκή ζάχαρη έχει 20 θερμίδες. Αν, για παράδειγμα, πίνεις 3 καφεδάκια την ημέρα, από μέτρια έως γλυκά, κόβοντας τη ζάχαρη, έχεις γλιτώσει από 60-180 θερμίδες την ημέρα. Αν προσθέτεις γάλα, φρόντισε να είναι χαμηλών λιπαρών, όχι πλήρες.

> Μην χορταίνεις με σαντουιτσάκια και τοστ: Το τοστ είναι η εύκολη λύση, το σάντουιτς επίσης, αλλά πολύ ψωμί φίλη μου, άσε που δεν μπορείς να ελέγχεις πάντα αν το τυρί είναι χαμηλών λιπαρών, το αλλαντικό βραστή γαλοπούλα και πόσες θερμίδες έχει η σος μαγιονέζας. Αντ' αυτών, φάε μια μερίδα όσπρια ή μια ομελέτα με λαχανικά ή όποια άλλη πρωτεΐνη προτιμάς. Γενικά ο κανόνας είναι να αποφεύγεις όσο μπορείς τους υδατάνθρακες. Επιτρέπονται σε 2 από τα 3 κυρίως γεύματά σου.

> Άσε τα πατατάκια, φτιάξε ποπ κορν: Ωραία τα αλατισμένα κρακεράκια και τα πατατάκια, ακόμα πιο νόστιμο το ποπ κορν του σινεμά με το απεριοριστο αλάτι και το βούτυρο, αλλά αν θες να χάσεις βάρος και να διατηρήσεις την αγαπημένη σου συνήθεια για τσιμπολόγημα, φτιάξε ποπ κορν στο σπίτι με καλαμπόκι και λίγο ελαιόλαδο. Δύο μπολάκια τα τρως χωρίς τύψεις.

> Φάε 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά κι ύστερα όλα τ' άλλα: Η απώλεια βάρους πάει χεράκι χεράκι με τις πρασινάδες και ό,τι κόβεται από δέντρο και φυτό. Βάλε προτεραιότητα την κατανάλωσή τους και φάει ό,τι θες μετά. Το αίσθημα κορεσμού θα υποβάλλει σε μία πιο ψύχραιμη αντιμετώπιση του φαγητού. Και πριν κάνεις την όποια ατασθαλία, πιες ένα ποτήρι νερό και φάε λίγα αγγουροκάροτα με ξύδι.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ