10 εύκολοι τρόποι να χάσεις βάρος

Oι διατροφικές συνήθειες που δεν θα σε (επι)βαρύνουν ποτέ.

Η αυστηρή δίαιτα δεν είναι η λύση και θα σου εξηγήσω ευθύς αμέσως το γιατί. Όσο περισσότερο καταπιεστείς για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, τόσο περισσότερο θα ξεσπάσεις αργά ή γρήγορα. Χρειάζεται απλά να μάθεις να τρως σωστά και να ξέρεις πότε πρέπει να σταματήσεις. Στις διακοπές, τα απόλαυσες όλα και λογικό. Ήρθε η ώρα να μπεις στο πρόγραμμα που δεν θα κάνει ποτέ τη ζυγαριά να πάρει την ανηφόρα.

> Να πίνεις συχνά νερό. Όσοι ενυδατώνουν τακτικά τον οργανισμό τους, χάνουν βάρος πιο εύκολα. Το νερό είναι ο πιο αποτελεσματικός φυσικός λιποδιαλύτης. Τα 2 λίτρα την ημέρα πρέπει να σου γίνουν βίωμα.

> Περιόρισε τη μερίδα σου. Σημασία δεν έχει μόνο το τι, αλλά και το πόσο. Μην υπερβαίνεις τα 2 φλιτζάνια μαγειρεμένης τροφής στο κυρίως γεύμα σου. Συμπλήρωσε με άφθονη σαλάτα.

> Μην τρως κάθε μέρα κρέας. Περιόρισέ το και γέμισε το πιάτο σου με λαχανικά και όσπρια. Τυχαία είναι νομίζεις που οι χορτοφάγοι έχουν μειωμένο ποσοστό λίπους στο σώμα τους;

> Να προτιμάς τα φυσικά σνακ. Άσε τα κρακεράκια και τις θερμιδογόνες δημητριακών μπάρες στο ράφι και γέμισε τη σακούλα με φρούτα και ανάλατους ξηρούς καρπούς. Με μέτρο όμως, πάντα.

> Μαγείρευε τακτικά την τροφή σου. Όσοι το κάνουν 5 φορές την εβδομάδα και δεν τρώνε έξω, όχι μόνο ξέρουν τι τρώνε, αλλά τρώνε και πιο συνετά. Δεν χρειάζεται να είσαι τζιμάνι στη μαγειρική. Μια σαλάτα με κοτόπουλο, ένα ψητό ψαρονέφρι, μια ομελέτα με λαχανικά όλες μπορούμε να σκαρώσουμε.

> Να αντιστέκεσαι στους γλυκούς πειρασμούς. Η λευκή ζάχαρη είναι ελκυστική, αλλά σε φορτώνει κιλά και λίπος. Η μαύρη σοκολάτα μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη σου για γλυκό.

> Μπορείς και χωρίς λευκό αλεύρι. Αντικατάστησε το λευκό ψωμί, το λευκό ρύζι και τα αντίστοιχα ζυμαρικά και δημητριακά με προϊόντα ολικής άλεσης που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

> Περιόρισε το αλκοόλ. Μπορεί να μην τρώγονται, αλλά να πίνονται, κι όμως όταν δεν υπάρχει μέτρο, παχαίνουν και προκαλούν μεγάλη κατακράτηση. Ένα ποτηράκι μέσα στην εβδομάδα, αρκεί.

> Απόφυγε τον κλασικό συνδυασμό υδατάνθρακας-πρωτεΐνη. Ποια δεν έχει μεγαλώσει με πατάτα και κρέας; με μακαρόνι και κιμά; είναι σίγουρα η πιο λαχταριστή γευστική ένωση. Είναι όμως αλήθεια πως αν τα «σπάσεις» και συνδυάσεις το καθένα τους με σαλάτα, θα νιώσεις τη διαφορά.

> Περπάτα καθημερινά τουλάχιστον μισή ώρα σε γρήγορο ρυθμό. Η διατροφή είναι ένα σημαντικό ποσοστό, αλλά απαιτείται και κίνηση για να μειωθεί το λίπος και η κατακράτηση. Αν δεν γυμνάζεσαι τακτικά, προσπάθησε να κάνεις τουλάχιστον ένα δυναμικό περίπατο κάθε μέρα και ιδανικά μετά το γεύμα σου. Αν σου αρέσει το τρέξιμο, οργανώσου και βάλε στόχο να τρέξεις στον επόμενο μαραθώνιο.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ