CELEBRITIES

Τα πιο απολαυστικά tweets για την πασχαλινή διαφήμιση με τον Πέτρο Γαϊτάνο

NDP Photo Agency

Όταν η Κατερίνα Στανίση άκουγε στην διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας καταστημάτων παιχνιδιών το 2013 την ατάκα «Κατερινάκι πετσούλα» και όταν η Άντζελα Δημητρίου το 2016 τσούγκριζε κόκκινα αυγά φορώντας το χρυσό «Lady» δαχτυλίδι της, ένα πράγμα σκεφτόμουν κι εγώ όπως και άλλοι, ότι το πρόσωπο του Πάσχα στην Ελλάδα είναι ένα από την ελληνική showbiz και δεν είναι άλλο από τον Πέτρο Γαϊτάνο. Ο τραγουδιστής με τα ξανθά μαλλιά, που το Πάσχα του 1995 κυκλοφόρησε το άλμπουμ «Ώρα Eνάτη», με ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδας. Ο δίσκος έγινε χρυσός, ο Πέτρος άλλαξε κατεύθυνση στο καλλιτεχνικό του έργο και κάπως έτσι κάθε Πάσχα περιμένουμε να τον δούμε και να τον ακούσουμε.

Και φέτος ξεκινήσαμε να τον βλέπουμε από νωρίς και μάλιστα στην καλύτερη version του, αυτή που αυτοτρολάρεται ως πρωταγωνιστής της φετινής καμπάνιας της ίδιας αλυσίδας καταστημάτων για το Πάσχα. Δεν το περίμενες; Ούτε κι εγώ. Αλλά ο Πέτρος Γαϊτάνος το έκανε. Το concept της διαφήμισης θέλει τον τραγουδιστή να δέχεται ένα τηλεφώνημα για να συμμετέχει στη διαφήμιση. Αρχικά του προτείνουν να υποδυθεί τον Πόντιο Πιλάτο και αρνείται ενώ το ίδιο κάνει και στην πρόταση να παίξει τον Ιούδα. Στο τρίτο σενάριο που του προτείνουν η πλούσια ξανθή του χαίτη παίρνει φωτιά από τις λαμπάδες το βράδυ της Ανάστασης και μία κυρία ακούγεται να λέει «Αχ τι σου έκανα κύριε Γαϊτάνο». Σε αυτό το σημείο να πω ότι όλες το έχουμε φοβηθεί, όλες έχουμε φτάσει πολύ κοντά στο να το προκαλέσουμε και ήρθαν οι διαφημιστές και το έκαναν εικόνα.

 

Αν, λοιπόν, δεν έχει πνίξει το γέλιο σου ως τότε τον ήχο της τηλεόρασης και του υπολογιστή θα δεις και την κατάληξη της διαφήμισης στην οποία ο Πέτρος Γαϊτάνος συμφώνησε να συμμετέχει για να πει: «Κάθε Πάσχα καλό είναι να αναζητάμε την ουσία. Το πραγματικό δώρο του νονού είναι αυτό το ταπεινό κερί. Νονοί, μην ξεχάσετε την λαμπάδα». Απλά, υπέροχος.

Και σε αντίθεση με το προκλητικό μήνυμα «Χτύπα σαν άνδρας» της Lady, τις φιλοζωικές αντιδράσεις που ήγειρε η διαφήμιση με το σουβλιστό αρνί της Κατερίνας Στανίση, και- παρένθεση εδώ- σε αντίθεση με την προσωπικά για εμένα αντιαισθητική διαφήμιση του Τρύφωνα Σαμαρά ένα περασμένο καλοκαίρι, η φετινή διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Πέτρο Γαϊτάνο με αφήνει κλείνοντας με ένα όμορφο συναίσθημα. Θες επειδή μικρή άκουγα το «Λάθος εποχή» και πολύ τον συμπαθούσα. Θες επειδή μου άρεσε αυτός ο ταπεινός, ουσιαστικός επίλογος; Θες επειδή είμαι θύμα της εποχής του καταναλωτισμού ή που δεν μπορώ να ξεπεράσω τη σκηνή όπου ακούγεται η έντρομη φωνή της κυρίας; Πάντως το αποτέλεσμα μου φάνηκε πολύ επιτυχημένο. Ο Πέτρος Γαϊτάνος πέρασε το μήνυμά του και η εταιρεία κατάφερε μια ακόμα διαφήμισή της να γίνει viral. Κι η μεγαλύτερη επιτυχία είναι το στοιχείο της έκπληξης που προκαλεί, γιατί ο Πέτρος Γαϊτάνος είναι μια “φιγούρα” ταυτισμένη με το Πάσχα και τη θρησκευτική κατάνυξη που δεν είχαμε ιδέα ότι μπορεί να αυτοσαρκάζεται τόσο απενοχοποιημένα.

Όπως καταλαβαίνεις ήδη από τον τίτλο, ενθουσιάστηκε και το Twitter και οι δραστήριοι χρήστες του με τη διαφήμιση και δεν μπορούσαν να αφήσουν το αυτοτρολάρισμα του Πέτρου Γαϊτάνου να πάει χαμένο. Δες μερικά χαρακτηριστικά σχόλια και μετά ξαναπάτα το play στη διαφήμιση για να γελάσεις μία ακόμα φορά πριν επιστρέψεις στην καθημερινότητά σου.

 

 

 

 

 

Κεντρική φωτογραφία: NDP Photo Agency