6 τροφές που βοηθούν τα μαλλιά σου να μακρύνουν πιο γρήγορα

Τι πρέπει να τρως για να έχεις υγιή, μακριά μαλλιά;

Δεν είναι μόνο η επιλογή της κατάλληλης σειράς περιποίησης μαλλιών (σαμπουάν, conditioner, μάσκα), δεν είναι μόνο η προστασία από τη θερμότητα ή το DNA, η διατροφή παίζει κι αυτή σημαντικό ρόλο στην υγιή και γρήγορη ανάπτυξη των μαλλιών μας. Κι αν θέλεις να δεις να μακρύνουν πιο γρήγορα τα  μαλλιά σου, δεν έχεις παρά να εντάξεις στο καθημερινό διατροφολόγιό τις παρακάτω τροφές, πλούσιες σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, σίδηρο και «καλά» λιπαρά που δυναμώνουν την τρίχα.

Δες ακόμη: Φτιάξε μόνη σου spray αλατόνερου για τέλεια beach waves

 

- Μήλα

Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα και τα μαλλιά σου πιο μακριά. Χάρη στα θρεπτικά συστατικά τους όπως το μαγνήσιο, το κάλιο και το ασβέστιο, τα μήλα συμβάλλουν στη μείωση της τριχόπτωσης, ενώ παράλληλα, ενισχύουν στην αποκατάσταση των κυττάρων, προωθώντας την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών.

- Έλαιο από κουκούτσια σταφυλιού

Το έλαιο σταφυλιών, το οποίο προέρχεται από τα κουκούτσια σταφυλιών και παράγεται με τη μέθοδο της ψυχρής έκθλιψης έχει επίσης εξαιρετικά οφέλη στην υγεία των μαλλιών. Κι αυτό γιατί, τα σταφύλια, πλούσια σε βιταμίνη Ε, εμποδίζουν την παραγωγή της ορμόνης που προκαλεί την τριχόπτωση. Μάλιστα, μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει το έλαιο κατευθείαν και στο τριχωτό της κεφαλής του, προκειμένου να δει πιο γρήγορα αποτελέσματα.

- Αυγά

Γεμάτος πρωτεΐνες και μέταλλα, ο κρόκος του αυγού μπορεί πραγματικά να βοηθήσει τα μαλλιά να μακρύνουν - μιας και περιέχει βιοτίνη και  βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να ενσωματώσεις τα αυγά στη διατροφή σου και αν θέλεις, να κάνεις μία τέλεια μάσκα μαλλιών που να τα περιέχει.

- Κρεμμύδια

Μπορεί να αντιλαμβάνεσαι χιλιόμετρα μακριά τη μυρωδιά τους, όμως, τα κρεμμύδια είναι εξαιρετικά πλούσια σε  θείο, που έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην ανάπτυξη των μαλλιών και πολλά φυσικά αντιοξειδωτικά που με τη σειρά τους βοηθούν στην υγιή και γρήγορη  ανάπτυξη των μαλλιών.

-Πατάτες

 Πλούσιες σε βιταμίνες Β και C, ψευδάργυρο και σίδηρο, που έχουν επιστημονικά αποδειχθεί ότι ενισχύουν την ανάπτυξη των τριχών, οι πατάτες και αυτές με τη σειρά τους, μπορεί να σε φέρουν πιο κοντά στο όνειρο σου για μακριά μαλλιών.

- Ψάρια

Ψάρια όπως ο σολομός και ο βακαλάος βοηθούν πολύ στο να διατηρήσεις τα μαλλιά σου υγιή, χωρίς να σπάνε. Κι αυτό γιατί αυτά τα ψάρια είναι πλούσια σε βιταμίνη D και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα που τονώνουν τους θύλακες των μαλλιών. Plus, ο σολομός περιέχει βιταμίνη Β12 και σίδηρο, που κάνουν τα μαλλιά να μακρύνουν πιο γρήγορα.

Φυσικά, η διατροφή από μόνη της δεν αρκεί, χρειάζεται να έχεις πρόγραμμα και να ακολουθείς και τα σωστά tips.

Δες ακόμη: 8 τρόποι για να μακρύνουν γρήγορα τα μαλλιά σου

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ