ΜΑΚΙΓΙΑΖ

PUMA x Maybelline New York: Η πρώτη αθλητική συλλογή μακιγιάζ είναι γεγονός

Είναι σίγουρα μία από τις τάσεις που έχουμε δει να κυριαρχούν τα τελευταία χρόνια κυρίως στο street style. Χωρίς να έχει αμιγώς αθλητικά στοιχεία, το athleisure είναι σαφώς ένας τρόπος να είσαι άνετη στην καθημερινότητα, χωρίς ωστόσο να χάσεις καθόλου το στιλ σου. Κι ενώ μέχρι στιγμής, είχαμε συνδέσει το εν λόγω trend με τον κόσμο της μόδας, η νέα limited edition συλλογή μακιγιάζ της Maybelline New York με την PUMA έρχεται να μας δείξει πως το athleisure trend μπορεί να αποτυπωθεί στο beauty κόσμο.

 

Έχοντας ως βάση τον τρόπο ζωής της Γενιάς Ζ και των Millenians, οι οποίοι θέλουν να προλαβαίνουν τα πάντα και να είναι 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα ενεργοί αλλά και την «εμμονή» τους για έναν πιο athleisure τρόπο ζωής, η νέα σειρά μακιγιάζ Maybelline, PUMA X Maybelline, έχει στόχο να συνδυάσει την ομορφιά, τη μόδα και τον αθλητισμό σε μια συλλογή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ ή για ένα γρήγορο touch up μετά την προπόνηση.

 

Η σειρά περιλαμβάνει δώδεκα πολυμορφικά και εύχρηστα προϊόντα που έχουν δημιουργηθεί με βάση τις τελευταίες τεχνολογίες μακράς διάρκειας, όπως μία αδιάβροχη μάσκαρα που διαρκεί όλη την ημέρα, ένα μεταλλικό highlighter για ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα με μέγιστη διάρκεια, τα αγαπημένα Super Stay Matte Ink μακράς διαρκείας κραγιόν σε νέες trendy limited edition αποχρώσεις και τέσσερα νέα sticks διπλής όψης τα οποία έχουν από τη μία πλευρά τους μια μακράς διάρκειας ματ σκιά και από την άλλη μια σκιά σε metallic τόνους.

Ακόμα στη σειρά συγκαταλέγεται και ένα νέο διπλό stick προσώπου το οποίο προσφέρει από τη μια ένα glossy χρωματιστό αποτέλεσμα και από την άλλη λάμψη, χαρίζοντας μια ενυδατωμένη και λαμπερή επιδερμίδα.

Κι όπως καταλαβαίνεις, η Andriana Lima, γνωστή για το πάθος της για το athleisure στυλ, την ομορφιά και τη μόδα δεν θα μπορούσε παρά να είναι το κεντρικό πρόσωπο της συγκεκριμένης ξεχωριστής καμπάνιας! Η νέα σειρά PUMA x Maybelline New York θα είναι διαθέσιμη προς πώληση από τις 6 Φεβρουαρίου 2019 σε επιλεγμένα καταστήματα καλλυντικών και σε επιλεγμένα e-shop online.

Επ πού πας; Εσύ πήρες μέρος στην έρευνα του Ladylike;