Η Kaia Gerber είναι η νέα μούσα μακιγιάζ για τον οίκο YSL Beauté

Η νέα beauty συνεργασία της Kaia είναι γεγονός.

Μετά τα runways μεγάλων σχεδιαστών, τις καμπάνιες αλλά και τα εξώφυλλα σε δημοφιλείς εκδόσεις όπως το iD, Love and Pop, καθώς και σε περιοδικά θρύλους όπως Vogue Paris, Vogue Italia και Teen Vogue, η Kaia Gerber κάνει δυναμικό comeback στον beauty κόσμο με μία δυνατή συνεργασία. Θέλεις τα γονίδια supermodel που έχει πάρει από τη μαμά της, Cindy Crawford, το δικό της, αβίαστο δυναμικό στυλ-  που συνδυάζει το εφηβικό εκλεκτικό αλλά και πιο κλασικό γούστο, εμπνευσμένο εν μέρει από την κληρονομιά του να μεγαλώνει στο προσκήνιο της μόδας, η φυσική ομορφιά της που ενσαρκώνει μια ολόκληρη γενιά και η συνεργασία της με τον οίκο ομορφιάς YSL Beauté δεν άργησε: Η Kaia είναι η νέα πρέσβειρα μακιγιάζ για τον εμβληματικό γαλλικό οίκο.

 

«Το να είσαι το νέο πρόσωπο του οίκου ομορφιάς YSL Beauté είναι μια ευκαιρία να γράψεις μια νέα ιστορία γεμάτη διασκέδαση, χρώμα και μακιγιάζ. Λατρεύω το DNA αυτής της μάρκας που είναι τόσο ανατρεπτικό, ενώ ταυτόχρονα είναι τόσο πολυτελής και μοντέρνα!», αναφέρει η Kaia, η οποία μόλις στα 17 της, έχει μια φυσική εμπιστοσύνη και αυτοπεποίθηση, που της επέτρεψε από την πρώτη στιγμή να κάνει αίσθηση στην παγκόσμια κοινότητα της μόδας και να γίνει  το πρόσωπο μιας νέας γενιάς αστέρων, χαράσσοντας το δικό της μονοπάτι σε ένα νέο τοπίο μόδας.

 

«Νομίζω ότι αυτές τις μέρες, όλα όσα κάνεις πρέπει να μετρηθούν με ένα βαθμό ευθύνης. Αν υπάρχουν άνθρωποι που με βλέπουν ως πρότυπο, ελπίζω πραγματικά να μπορέσω να δημιουργήσω θετικές εικόνες και μηνύματα που θα εμπνεύσουν τους άλλους να αισθάνονται σίγουροι για τον τρόπο που φαίνονται, να φροντίζουν τους εαυτούς τους και βασικά να είναι ευγενικοί στον εαυτό τους », δηλώνει η Κaia, η οποία αυτή τη στιγμή προσμετρά 3,8 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram.

 

Η νέα νεανική της εικόνα που είναι τόσο παιχνιδιάρικη και έντονη αλλά και η αυξανόμενη ανεξαρτησία της, σε συνδυασμό με την έμφυτη εμπιστοσύνη της, την καθιστούν ελκυστική ως κορίτσι της σύγχρονης εποχής. Είτε φωτογραφίζεται ενώ βρίσκεται σε διακοπές με την οικογένειά της, είτε όταν κάνει πασαρέλα, είναι πιστή στον εαυτό της, μια νέα γυναίκα που διαμορφώνει το μέλλον της και εμπνέει τους άλλους να κάνουν το ίδιο, μια συναρπαστική φωνή και φρέσκο πρόσωπο για τα προϊόντα μακιγιάζ του οίκου ομορφιάς YSL Beauté.

Ξεκινώντας με μια καμπάνια τον Ιανουάριο του 2019 από τον γνωστό φωτογράφο David Sims, η Kaia θα είναι το πρόσωπο του Rouge Volupté Shine, το θρυλικό ενυδατικό κραγιόν του οίκου και επιπλέον θα είναι η μούσα για το εμβληματικό στυλό λάμψης Touche Éclat και την Mascara Volume Effet Faux Cils.

 

«Ήταν τόσο ευχάριστο να είμαι μέρος αυτής της ομάδας - ο David (Sims) και εγώ είχαμε συνεργαστεί στο παρελθόν με την Kaia, οπότε όλα βγήκαν αβίαστα και πολύ εύκολα», δήλωσε ο Tom Pecheux, Global Beauty Director για τον οίκο ομορφιάς YSL Beauté, ενώ παράλληλα ο Stephan Bezy, International General Manager του οίκου ομορφιάς Yves Saint Laurent Beauté ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η Kaia είναι ένα πραγματικό ταλέντο με μοναδική αίσθηση του στυλ και εκπληκτική ομορφιά. Αποτελεί την τέλεια ενσάρκωση της επιθυμίας της γενιάς της για αυθεντικότητα, ως μούσα και πρέσβειρα θα μεταδώσει αυτές τις αξίες οι οποίες ταυτίζονται απόλυτα με αυτό που αντιπροσωπεύει ο οίκος ομορφιάς YSL Beauté».

Stay tuned, λοιπόν μέχρι τον Ιανουάριο αν και ελπίζουμε σε κάποιο spoiler πιο σύντομα.

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ