#foillips: Για άλλη μία φορά ο Jeremy Scott έκανε τη διαφορά

Το beauty look που ξεχωρίσαμε

Η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης ξεκίνησε μόλις χθες, με τους σχεδιαστές Tom Ford και Jeremy Scott να κλέβουν τις εντυπώσεις τόσο με τις δημιουργίες τους, όσο και με τις επιλογές στο beauty look των μοντέλων. Και ενώ έμφαση στο μακιγιάζ του πρώτου (βλέπε Tom Ford) δόθηκε στα μάτια, με την makeup artist, Diane Kendal να δημιουργεί ένα smokey eye look σε μεταλλικούς, ζεστούς καφέ και δαμασκηνί τόνους με χρυσή μεταλλική λάμψη στην εσωτερική κόγχη των ματιών, στο fashion show του Jeremy Scott το επίκεντρο ήταν τα χείλη.

 

Ο εκκεντρικός σχεδιαστής που έχει χαρακτηριστεί και ως «επαναστάτης της μόδας», για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 άντλησε την έμπνευσή του όπως αναφέρει ο ίδιος «από τις παλιές Polaroid φωτογραφίες του από το 1996, τότε, που πειραματιζόταν με το μακιγιάζ και τα χτενίσματα, που έκανε μόνος του λίγο πριν το runway» και δημιούργησε τα #foillips.

 

Τα χείλη κάθε μοντέλου ήταν «ντυμένα» με ειδικά λεπτά φύλλα αλουμινόχαρτου στο χρώμα του ρουζ, που κολλήθηκαν με κόλλα, ενώ το περίγραμμα έγινε με τη 3D Glitter σκιά της MAC. «Ήθελα να δείξω πιο έντονα το θέμα του  εφηβικού πειραματισμού. Υπάρχει κάτι στο glam εφέ των #foillips που μου θυμίζει τα δικά μου ατίθασα νιάτα» είπε χαρακτηριστικά στο backstage ο makeup artist που επιμελήθηκε το look, Kabuki.

 

Για το υπόλοιπο μακιγιάζ, ο makeup artist επίλεξε να ισορροπήσει τη λάμψη στα χείλη, αφήνοντας καθαρή την επιδερμίδα, τονίζοντας ελαφρώς τα ζυγωματικά με ένα ματ bronzer και τα φρύδια  με το MAC Shape + Shade Brow Tint pen. Όσο για το hairstyling των μοντέλων, ο Eugene Souleiman, Global Creative Director of Care & Styling της Wella Professional, επέλεξε να δημιουργήσει μία πιο έντονη υφή στα μαλλιά των μοντέλων με προϊόντα Wella.

 

Τώρα, στη real life, η τάση των #foillips μοιάζει πολύ με αυτή των metallics, οπότε ένα κραγιόν σε μία έντονη μεταλλική απόχρωση είναι η πιο κοντινή εναλλακτική.

Κεντρική Φωτογραφία: Instagram/wellahair

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ