Το πρώτο ερωτικό φίλτρο σε άρωμα κυκλοφόρησε το 1920 #beautystory1

Ούτε διαφήμιση, ούτε τίποτα. Μόνο αγάπη.

Αλήθεια, αναρωτήθηκες ποτέ γιατί αγαπάς ένα beauty brand; Γιατί το επιλέγεις, το ξεχωρίζεις και τέλος το βάζεις στην καθημερινότητά σου; Είσαι κι εσύ μία απ' αυτές τις φίλες (μου) που κοιτούν πίσω από το προϊόν, διαβάζουν τα ψιλά γράμματα μιας ετικέτας κι αγαπούν υφές κι αρώματα, ενώ παράλληλα αποστηθίζουν τη φιλοσοφία και την ιστορία κάθε προϊόντος που χρησιμοποιούν μετά μανίας; Τότε μείνε λίγο ακόμη εδώ για να μάθεις κάποιες λεπτομέρειες από τη φανταστική κι αγαπημένη ιστορία της Kiehl's. Το μια φορά κι έναν καιρό μιας ασπρόμαυρης ενδιαφέρουσας μπράντας προϊόντων ομορφιάς που προσωπικά έχω σε περίοπτη θέση στην καρδιά, αλλά και στο μπάνιο μου (από πάντα).



To 1851 ο John Kiehl, ένας ανήσυχος άνθρωπος της εποχής, ανοίγει ένα φαρμακείο (που του δίνει και το επίθετό του) στη γωνία 13ης οδού και 3ης Λεωφόρου στη Νέα Υόρκη, που με τις μέρες, τους μήνες και τα χρόνια, γίνεται πέρασμα, συνήθεια και τελικά ανάγκη. Κάπως έτσι η Kiehl's αποκτάει φανατικό κοινό. Είναι που υποστηρίζει ένα δραστήριο και υγιεινό τρόπο ζωής που εξιτάρει κάθε απαιτητικό πλάσμα της εποχής.

A post shared by @kiehlsgreece on

 

Η αεροπλοΐα, η χιονοδρομία και η ιππασία αποτελούν τμήμα της κληρονομιάς και της παράδοσής της, ενώ αναγνωριστικό στοιχείο της γίνονται οι vintage μοτοσικλέτες, που στολίζουν τα καταστήματά της ακόμη και σήμερα (κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον των αντρών-συνοδών, όσο οι γυναίκες διαλέγουν προϊόντα περιποίησης).

A post shared by Kiehl's Since 1851 (@kiehls) on

 

Τα χρόνια επιτυχίας και σεβασμού συνεχίζονται και το 1921 με τον Irving Morse στο τιμόνι, που ήταν μαθητευόμενος του John Kiehl. Αναλαμβάνει την εταιρεία και αποφασίζει να διατηρήσει την επωνυμία. Επεκτείνει την επιχείρηση από φαρμακευτικά τονωτικά και ιατρικές αλοιφές σε πλήρες φαρμακείο, στο οποίο πουλάει τσάγια, βότανα, μέλια και τα πρώτα καλλυντικά προϊόντα. Οι πιστοί φίλοι γίνονται όλο και περισσότεροι και το 1950, που αναλαμβάνει ο γιος του Irving Morse, Aaron Morse, τα ράφια γεμίζουν από προϊόντα για άνδρες και γυναίκες.

A post shared by @kiehlsgreece on

 

Χρόνο με το χρόνο ο κόσμος που περνάει από το κατάστημα ζητάει περισσότερα. Το 1963 μετά από χιλιάδες ώρες (ίσως και χρόνια) στα εργαστήρια, λανσάρεται το Original Musk Oil (ένα συγκλονιστικό προϊόν, που υπάρχει με την ίδια σύνθεση μέχρι και σήμερα).

A post shared by Kiehl's Since 1851 (@kiehls) on

 

Συγκεκριμένα λέγεται ότι το Original Musk Oil παρασκευάστηκε τη δεκαετία του 1920 από έναν φίλο της οικογένειας,  ο οποίος ήταν Pώσος πρίγκιπας. To σκεύασμα αυτό διατηρήθηκε σε ένα βαρέλι με το όνομα «Love Potion» (ερωτικό φίλτρο), ξεχάστηκε σε μια γωνία του φαρμακείου και ανακαλύφθηκε κατά τύχη πολλά – πολλά χρόνια αργότερα.

A post shared by Kiehl's Since 1851 (@kiehls) on



Στο μεταξύ, η πιο διάσημη λοσιόν δημιουργείται το 1964. Είναι η Blue Astringent, που μέχρι σήμερα όσες έχουν λιπαρή επιδερμίδα μιλούν για ένα μαγικό προϊόν, που χει εξισορροπητική δράση, αλλά και την ικανότητα να  ανακουφίζει και την ανδρική επιδερμίδα μετά το ξύρισμα!



Και εννοείται ότι οι επιτυχίες δεν σταματούν. Το 1971 η Kiehl's κυκλοφορεί το Lip Balm #1 που ορκίζομαι ότι είναι μοναδικό στο είδος του!

A post shared by @kiehlsgreece on



Στη συνέχεια, το 1988 η Jami Morse, κόρη του Aaron Morse, αναλαμβάνει την Kiehl's και μαζί της ξεκινάει μια νέα λαμπερή πορεία. Το 1991  η Jami  φέρνει στον κόσμο την κόρη της και με την υποστήριξη του γνωστού Δρ. Peter Waldstein κι είναι η ώρα να δημιουργήσει μία σειρά προϊόντων για βρέφη, τα οποία λατρεύονται από παιδιάτρους για τη ποιότητά τους. Τα προϊόντα περιλαμβάνουν προϊόν καθαρισμού για το σώμα, σαμπουάν, κρέμα κατά των ερεθισμών από τις πάνες, λοσιόν σώματος και το μοναδικό βάλσαμο για τα χείλη για βρέφη.

Και μ' αυτά και μ' αυτά θα ήθελα να σου αραδιάσω εδώ, τόσο κι άλλους τόσους λόγους που ξεχωρίζω κι αγαπώ την Kiehl's. Kι είναι η ιστορία, η φιλοσοφία και κάθε μικρό ή μεγάλο δημιούργημα. Αν δεν έχεις δοκιμάσει το Açaí Damage-Protecting Toning Mist κάνε το με την πρώτη ευκαιρία. Είναι ένα υπέροχο βιολογικό τονωτικό σπρέι με αντιοξειδωτικά συστατικά που το ψεκάζεις στο πρόσωπό σου ανά πάσα στιγμή.

A post shared by ATOMIC SKI (@atomicski) on

 

Μην ξεχάσω να σου αναφέρω ότι το 1997, ο σύζυγος της Jami Morse, Klaus Heidegger, πρώην πρωταθλητής του Παγκοσμίου Κυπέλλου Χιονοδρομίας από την Αυστρία ένα απόγευμα εκεί που κάθεται στο σαλόνι του σπιτιού του και πίνει τσάϊ οραματίζεται μία  σειρά προϊόντων για αθλητές. Και τη δημιουργεί σε λίγους μήνες. Και σήμερα είναι must για κάθε άνδρα (και για τον δικό μου).

Και το ωραιότερο προϊόν που προτείνω σε όλους τους άνδρες φίλους είναι το White Eagle Close Shavers Squadron Ultimate Brushless Shave Cream. Αυτό το προϊόν ξεχωρίζει γιατί η ετικέτα του αποτίνει φόρο τιμής σε μια παλιά παράδοση της Kiehl's (ένα στόλο από αεροσκάφη επιδείξεων της Kiehl's που υπήρχε όντως).  ενώ  έγινε διάσημο για την εκπληκτική αποτελεσματικότητα της σύνθεσής του.Χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα σε στεγνό δέρμα και το ξυραφάκι δεν θα είναι ποτέ ευκολότερο.

A post shared by Kiehl's Nederland (@kiehlsnl) on

 

Μ’ αρέσει πολύ η Kiehl’s. Έχει ιδιαίτερο στυλ, μια vintage κι απλή αισθητική και σούπερ φιλανθρωπική δράση. Τρέχει σε μαραθώνιους, προστατεύει το περιβάλλον, έχει κοινωνική ευαισθησία και εφεύρει τρόπους για να είναι σημαντική, πολύτιμη κι ενδιαφέρουσα.

A post shared by @kiehlsgreece on

 

Και παρότι έχει λιτή συσκευασίαη πολιτική αποχής από τη διαφήμιση σε περιοδικά και τηλεόραση, της επιτρέπουν να διαμορφώνει μια άλλη τάση, αλλά και στάση απέναντί μου.

Η Κiehl’s επίσης, είναι γνωστή για τη γενναιοδωρία της στην προσφορά δειγμάτων, πιστή στη φιλοσοφία «δοκίμασε, προτού αγοράσεις» πάνω στην οποία έχτισε μια γερή βάση αφοσιωμένων οπαδών σε όλο τον κόσμο μέσα από τις συστάσεις. Γι' αυτό κι εσύ όπου κι αν βρεις stand της μη διαστάσεις να ζητήσεις δείγματα.

A post shared by Kiehl's Since 1851 (@kiehls) on

 

Μερικά από τα χρυσά γράμματα της ιστορίας της Kiehl's είναι τα φιλανθρωπικά της. Ξεχωρίζω κάποια:

#1

A post shared by Ian Bohen (@ianbohen) on

 

Το 1997 η Kiehl’s κυκλοφορεί το Kiehl’s Hand Care for a Cure, θέλοντας να ευεργετήσει το AmFAR (Αμερικανικό Ίδρυμα Έρευνας για το AIDS). Όλα τα έσοδα διατίθενται στο AmFAR.



#2

A post shared by Kiehl's Since 1851 (@kiehls) on

 

Τον Απρίλιο του 2004 ο εργαζόμενος της Kiehl’s και μαραθωνοδρόμος Christopher Bergland, τρέχει σε κυλιόμενο τάπητα στο κατάστημα-ναυαρχίδα της Kiehl’s στη Νέα Υόρκη για 24 ώρες, διανύοντας 153.76 μίλια και καταρρίπτοντας το Παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες για τη “Μεγαλύτερη απόσταση που διανύθηκε σε κυλιόμενο τάπητα σε 24 ώρες”.  Από τα στοιχήματα που δέχτηκε ο Christopher στη διάρκεια της προσπάθειάς του συγκεντρώθηκαν πάνω από 10.000 δολάρια μέσα σε 24 ώρες για το YouthAIDS.



#3

Το 2008 ο Brad Pitt έγραψε ένα προσωπικό μήνυμα στο μπουκάλι του αφρόλουτρου Aloe Vera Biodergradable Liquid Body Cleanser. Τα έσοδα διατέθηκαν υπέρ του JPF Eco System.

#4

A post shared by @kiehlsgreece on

 

Το 2017 δημιούργησε ένα βίντεο, ώστε να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και να διαδώσει το μήνυμα ότι «τα παιδιά με αυτισμό χρειάζονται την προσοχή μας εδώ και τώρα». Καλούσε έτσι όλο τον κόσμο να μοιραστούν το σημαντικό αυτό βίντεο και με κάθε κοινοποίηση, 1 δολάριο δωριζόταν στον Autism Speaks, φτάνοντας συνολικά έως και τα 200.000 δολάρια. Η συνεργασία αυτή περιλάμβανε επίσης την κυκλοφορία της Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, ενός από τα πιο διάσημα προϊόντα της εταιρείας, σαν αναμνηστικό της καμπάνιας. Ο McConaughey ήταν εκείνος που σχεδίασε τη συλλεκτική συσκευασία, η οποία αποτελείται από ζωηρά χρώματα και γεωμετρικά σχήματα, μεταξύ των οποίων απεικονίζονται και τα ενωμένα κομμάτια ενός παζλ –μια αναφορά στο χαρακτηριστικό μπλε κομμάτι παζλ που συνιστά το λογότυπο του Autism Speak.

Η Kiehl's είναι μια εταιρεία που απευθύνεται σ' όλα τα αλλιώτικα πλάσματα αυτού του πλανήτη. Με προϊόντα που καλύπτουν κάθε ανάγκη και δίνουν λύση σε κάθε πρόβλημα, με φιλανθρωπική δράση που αξίζει χειροκρότημα και μια ιστορία που αποκαλύπτει αγάπη, επιμονή και πάθος, η Kiehl's είναι ιδανική για σένα που αναζητάς κάτι διαφορετικό στην κάθε μέρα σου.

πι.ες: Ο Βολταίρος είχε πει: "Για να χαρακτηρίσεις κάτι «όμορφο», πρέπει να σου προκαλεί θαυμασμό και ευχαρίστηση".

Σκέψου το!

A post shared by Kiehl's Since 1851 (@kiehls) on

εις το επανιδείν

 

TAGS:

SHARE

ΕΓΓΡΑΦΗ

LADYLIKE NEWSLETTER

Όσα θέλει μία γυναίκα στο email της

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ