CELEBRITIES

Από την Jane Fonda ως την Kendall Jenner: Οι διάσημες γυναίκες που περπάτησαν στο λαμπερό show της L’Oréal Paris

(Photo by Jordan Strauss/Invision/AP)

Τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, η εμβληματική επίδειξη μόδας και ομορφιάς της L’Oréal Paris στο Le Défilé με διάσημες γυναίκες να εντυπωσιάζουν με την παρουσία τους πάνω στην πασαρέλα.

Η L’Oréal Paris, για ακόμα μια φορά, χάρισε ομορφιά και μόδα, ενώ έφερε τη σκηνή στους δρόμους του Παρισιού ενισχύοντας το όραμά της, να κάνει την ομορφιά προσιτή σε όλους. Το μήνυμα του show, Walk Your Worth, ενθάρρυνε τις γυναίκες να αγκαλιάσουν την αυτοπεποίθησή τους σε κάθε ηλικία.

Οι διάσημες γυναίκες που περπάτησαν στην επίδειξη μόδας και ομορφιάς, έδωσαν ξανά ραντεβού και χάρισαν ένα υπερθέαμα στο Παρίσι. Οι ambassadors της L’Oréal, Kendall Jenner, Eva Longoria, Jane Fonda, Cara Delevingne, Charlotte Cardin, Simone Ashley καθώς και οι Γαλλίδες πρέσβειρες Charlotte Cardin και Philippine Leroy-Beaulieu. Η καθεμία ενσάρκωνε την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη με τον δικό της τρόπο. Η Δούκισσα Νομικού έφερε μια ξεχωριστή ελληνική πινελιά καθώς η ambassador της L’Oréal Paris περπάτησε για 5η φορά στο φαντασμαγορικό show

Η Kendall Jenner άνοιξε το show με τη δυναμική αυτοπεποίθησή της, δείχνοντας, κατά κάποιον τρόπο τι θα ακολουθήσει στη συνέχεια. Και η Viola Davis προσέφερε στον κόσμο λάμψη και αυτοπεποίθηση δείχνοντας πως αυτά, πηγάζουν από μέσα μας. Η Jane Fonda ήταν και εκείνη που εντυπωσίασε στην πασαρέλα καθώς η ομορφιά και το στιλ, δεν έχουν ηλικία.

Η επίδειξη έγινε ακόμη πιο ωραία όταν το διάσημο μοντέλο Cara Delevingne κάλεσε την Αμερικανίδα ηθοποιό Eva Longoria να συμμετάσχει στη σκηνή, κάνοντας πασαρέλα. Για το μεγάλο φινάλε, το supermodel Kendall Jenner ολοκλήρωσε την επίδειξη αποσπώντας έντονο χειροκρότημα από το κοινό, ενώ τα social media πήραν «φωτιά».

Όπως κάνει κάθε χρόνο, η L’Oréal Paris φρόντισε να κάνει την εκδήλωσή της προσβάσιμη σε όλους. Τα εισιτήρια που δημοσιεύτηκαν online εξαντλήθηκαν γρήγορα, αλλά όσος κόσμος δεν πρόλαβε να πάρει το εισιτήριό του, η εταιρεία φρόντισε να χαρίσει τη μοναδική εμπειρία με ζωντανή μετάδοση στο Instagram, το TikTok και την επίσημη ιστοσελίδα της, επιτρέποντας σε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο να απολαύσουν την επίδειξη.