Η Άννα Βίσση δεν έχει βαρεθεί να είναι η Απόλυτη και αυτό βγαίνει στο Καλλιμάρμαρο
- 15 ΣΕΠ 2025

Η Άννα Βίσση έχει άγχος. Είναι Σάββατο 13 Σεπτέμβρη, λίγο μετά τις 21:15 και έχει μόλις βγει -φαντασμαγορικά- στο stage που μοιάζει με μικρό διαστημικό σκάφος. Η Άννα Βίσση «προσγειώθηκε» από τον πλανήτη «Απόλυτη» στο Καλλιμάρμαρο και μας λέει ότι αγχώνεται βλέποντας 60.000 θεατές. Πάντα έχει άγχος αυτή η απόλυτη γυναίκα πριν βγει στη σκηνή. Λες και δεν το έχει ξανακάνει. Λες και δεν ξέρει ότι θα γεμίσει το Καλλιμάρμαρο για 2 μέρες (μπορούσε σίγουρα και περισσότερες). Λες και δεν έχουν ταξιδέψει από τη Θεσσαλονίκη οι fans της (ένας φίλος μου ταξίδεψε από Θεσσαλονίκη, μόλις προσγειώθηκε πήγε στη συναυλία, κοιμήθηκε 2,5 ώρες, γύρισε Θεσσαλονίκη και καπάκια έφυγε για δουλειά στο Τόκιο). Και θα το ξανάκανε. Γιατί; Γιατί ό,τι έχει ζήσει, το έχει πει η Βίσση. Γιατί ήταν πάντα εκεί, στα μαθητικά πάρτι, στα γλέντια του, στους χωρισμούς του. Η Άννα Βίσση είναι η μόνη γυναίκα τραγουδίστρια που έχουμε δει να πέφτει, να σηκώνεται και από τις στάχτες της να ξαναχτίζει το όνομά της. Και να συγκεντρώνει 130.000 κόσμο σε ένα διήμερο πάρτι χαράς, όλων των ηλικιών.
Τι είδα στο Καλλιμάρμαρο;
Μια γυναίκα που α) έχει ακούσει τα πάντα (από haters, άλλο τίποτα), β) δεν έχει να αποδείξει τίποτα παρά στον εαυτό της (και είναι πάντα αυστηρή με τον εαυτό της) και γ) αγαπάει και αγαπιέται. Η Άννα Βίσση δεν είναι μια γυναίκα για situationship. Άπαξ και μπλέξεις, την ερωτεύεσαι για πάντα. Με τα πάνω και τα κάτω του έρωτα. Η Άννα Βίσση δεν χρειάστηκε το Instagram και το TikTok για να γίνει η Απόλυτη. Έχει φωνάρα. Δουλεύει σαν χτίστης σε εργοτάξιο με ημερομηνία παράδοσης χθες. Και δεν ζηλεύει τις άλλες γυναίκες. Θαυμάζει.
Η Άννα Βίσση δεν ζει situationship με το κοινό της, ζει μια αγάπη υπερβολική
Τι άλλο είδα; Μια υπερπαραγωγή. Βασικά, είδα ουρές να κατηφορίζουν από το Κολωνάκι, το Παγκράτι, τους σταθμούς του μετρό, «και αν μου κλείσουνε σταθμούς, λιμάνια, αεροδρόμια / Εγώ θα βρω έναν τρόπο για να ‘ρθω» ήταν το φινάλε και το μήνυμα της συναυλίας της.
Ο κόσμος θα είναι εκεί για την Άννα. Γιατί. Γιατί η διάρκεια είναι το πιο σημαντικό πράγμα στον έρωτα. Δεν είναι τα πυροτεχνήματα της αρχής, αλλά η σταθερότητά. Η αντοχή. Και η Άννα Βίσση, αντέχει.
Η υπερπαραγωγή κι ένα stage που θύμιζε συναυλίες εξωτερικού
Μπορεί ένα show να είναι σέξι και να έχει και class; Μπορεί όταν φωνάζεις την Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών, υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Αλέξιου Πρίφτη, να ενορχηστρώσει το Τρελαίνομαι. Αν δεν ανατρίχιασες όταν το άκουσες το κομμάτι με συνοδεία 50 μουσικών στο Καλλιμάρμαρο, κάτι πήγε λάθος. Βέβαια, θα έχεις μια ευκαιρία να το διορθώσεις. Και οι 2 συναυλίες, σε παραγωγή της Galaxias Live Productions, θα κυκλοφορήσουν σε album από την Panik Gold.
Βγήκε με ένα Dolce & Gabbana, 20 πανέμορφους και ταλαντούχους χορευτές και Σε περίπτωση Που δεν το είχαμε καταλάβει, σιγουρευτήκαμε ότι θα ζήσουμε παρτάρα. Κάθε φορά που σταματούσε να πάρει ανάσα το είδωλο (πάρα πολύ cardio έκανε η ‘Αννα Βίσση 2 μέρες σερί), έλεγε στη λαοθάλασσα «ευχαριστώ». Τι άλλο δεν είναι η Άννα Βίσση; Ντιβάρα στην κοσμάρα της. Τραγουδά για τον κόσμο και δεν τον θεωρεί δεδομένο. Κάνει τα πάντα για να περάσει καλά ο τελευταίος θεατής στα πάνω διαζώματα, στις πιο οικονομικές θέσεις. Αυτός είναι ο λόγος που τα εισιτήρια για τις συναυλίες της έγιναν sold out σε 4 μέρες.
Ο κόσμος φορούσε μπλουζάκια με το πρόσωπό της, τα κοριτσάκια παγιέτες και αυτά τα μπλουζάκια με το «Τι Κοιτάς;» να μου πείτε που τα βρήκατε, τα θέλω.
Μη μου πάθεις τίποτα
Τι ακούσαμε;
Από το Σαντρέ, το Όλα για Όλα και το Αίμα μέχρι τα παλιά κι αγαπημένα (Στην πυρά, Καλοκαιρινές διακοπές, Τα Μαθητικά Χρόνια, Ελένη, Κακά Παιδιά, Δε θέλω να ξέρεις, Τρένο, Παραλύω, Δώδεκα). Όταν είπε το Αυτή τη φορά, έπεσε σιωπή γιατί ήταν σαν να μπήκαμε σε ναό. Πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν, να σημειωθεί ότι μέρος των εσόδων θα διατεθεί για την ενίσχυση των σκοπών του Σωματείου ΕΛΠΙΔΑ – Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο.
Από φαινόμενα, η Άννα Βίσση είναι το ανεξάντλητο.