Η άσκηση που θα σε κάνει να απολαμβάνεις περισσότερο το σεξ

Γεροί μύες στην ευαίσθητη περιοχή ίσον καλύτερο σεξ. O Θεός να 'χει καλά τον Dr. Kegel.

Βασικά ο δόκτορας Kegel έχει πεθάνει εδώ κάτι χρόνια, οπότε ευφημισμός η προηγούμενη φράση. Αλλά πριν εγκαταλείψει αυτόν τον κόσμο άφησε έργο σπουδαίο και αναντικατάστατο. Όπως ξέρεις ήδη είναι ο γιατρός στον οποίο οφείλουμε τις περίφημες ασκήσεις σύσφιξης της ευαίσθητης περιοχής μας. Τον μοναδικό και απόλυτα φυσικό τρόπο να κρατήσουμε τον πυελικό υμένα σφιχτό.  

O κύριος Kegel τα 'χει πει εδώ και χρόνια. Οι ασκήσεις του βελτιώνουν τις επιδόσεις στο σεξ και αφορούν και τα δύο φύλα. Όπως όλοι οι μύες, έτσι και εκείνοι που βρίσκονται κατά μήκος της μήτρας αν δεν τους γυμνάζεις, χαλαρώνουν. Οι Kegel είναι από τις λίγες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις παντού, χωρίς να σε καταλάβει κανείς. Ενώ λοιπόν δουλεύεις στο γραφείο ή κάνεις δουλειές στο σπίτι, σφίξε τους μυς σου στην ευαίσθητη περιοχή μετρώντας μέχρι το 3 κι επανάλαβε για 10-15 φορές, ιδανικά 3 φορές την ημέρα. Γιατί αυτό; Γιατί όσο πιο γυμνασμένοι είναι οι μύες της περιοχής, τόσο πιο έντονα θα βιώνεις το σεξ.

Είναι ίσως κάπως άβολη η αίσθηση. Μπορεί να νομίζεις ότι όσοι σε βλέπουν καταλαβαίνουν τι κάνεις (προφανώς όχι ε). Η μόνη αλήθεια είναι πως οι ασκήσεις Kegel συμβάλλει στον έλεγχο του οργασμού, στην ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση του σεξ και στην πρόληψη της ανεπιθύμητης ακράτειας.

Εσύ τις έκανες τις ασκήσεις σου σήμερα;

via GIPHY

 

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ