Τι χρειάζεται να κάνεις πριν ξαπλώσεις όταν νιώθεις ότι αρρωσταίνεις

Νιώθεις ότι αρρωσταίνεις και θέλεις να το προλάβεις; Να τι χρειάζεται να κάνεις για να γλιτώσεις!

Η αγία τριάδα των συμβουλών που δίνουν οι ωτορινολαρυγγολόγοι, όταν χρειάζεται να αντιμετωπίσεις ένα κρύωμα είναι η εξής: Όχι καυτά/ ξινά/ παγωμένα φαγητά και ροφήματα, αρκετή ξεκούραση και πολλά υγρά. Η περίοδος του φθινοπώρου είναι αρκετά επικίνδυνη, ειδικά για σένα που είσαι ευαίσθητη και την ''αρπάζεις'' αμέσως, για αυτό χρειάζεται να εντάξεις ορισμένες συνήθειες στην καθημερινότητά σου αν θέλεις να τη γλιτώσεις.

#1 Ζεστό ντους

Ένα ζεστό ντους πριν τον ύπνο θα σε ηρεμήσει ενώ παράλληλα οι υδρατμοί θα βοηθήσουν το αναπνευστικό σου και θα ξεβουλώσουν την πιθανώς βουλωμένη μύτη σου απομακρύνοντας τις βλέννες από αυτή.

#2 Γαργάρες με αλατόνερο

Δεν είχε άδικο η γιαγιά μας όταν έλεγε να κάνουμε γαργάρες με αλατόνερο για να ηρεμήσει ο πονόλαιμος! Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο New York Times, οι πλύσεις με αλατόνερο βοηθούν στη μείωση των μολύνσεων της ανώτερης αναπνευστικής οδού (μύτη, ρινοφάρυγγας, λάρυγγας) μέχρι και 60%.

#3 Ύπνο από νωρίς

Ξέχνα τις βόλτες για ποτό μετά τη δουλειά. Γύρνα νωρίς στο σπίτι σου, ώστε να προλάβεις να φας ένα καλό γεύμα, να κάνεις το ντους σου και να κοιμηθείς νωρίς ώστε να έχει περισσότερο χρόνο αποθεραπείας ο οργανισμός σου.

#4 Ενυδάτωση

Δεν εννοούμε τον καφέ (δυστυχώς) αλλά το νερό, τους χυμούς και τα χλιαρά προς ζεστά ροφήματα. Ξεκίνα την μέρα σου με ένα πράσινο τσάι που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και λίγο μέλι και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι και μέσα στην μέρα πιες αρκετό νερό. Μπορεί να κάνεις 2- 3 βόλτες παραπάνω στην τουαλέτα, αλλά θα δεις διαφορά!

#5 Σωστή διατροφή

Παραλείποντας γεύματα και πόσο μάλλον τρώγοντας *κυρίως* επεξεργασμένα τρόφιμα κουράζεις τον οργανισμό σου, ο οποίος προσπαθεί να αποφύγει το κρύωμα ή την ίωση. Γέμισε τη διατροφή σου με φρούτα και πράσινα λαχανικά, φρόντισε να τρως γιαουρτάκι ή να πίνεις κεφίρ που είναι πλούσια σε προβιοτικά και πες ναι στα μπαχάρια που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου.

#6 Βιταμίνες

Συμβουλεύσου τον γιατρό ή τον φαρμακοποιό σου και πάρε συμπληρώματα βιταμινών που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα!

Κεντρική φωτογραφία: Priscilla Du Preez

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ