3 πράγματα που σου συμβαίνουν όταν σταματάς να τρως κρέας

Σκέφτεσαι να εγκαταλείψεις την κρεατοφαγία; Ρίξε μια ματιά.

Κάποια στιγμή το καλοκαίρι, η Νάνσυ έκανε ένα πείραμα για χάρη του εν λόγω site και σταμάτησε να τρώει κρέας για δύο εβδομάδες. Τόσο άντεξε το κορίτσι που άρπαζε σχεδόν ωμή τη μπριζόλα και τη δάγκωνε με το αιματάκι. Και καθόλου δεν την κρίνουμε γι' αυτό.

Πέρα από τα παιχνίδια που της έπαιζε το μυαλό και το στομάχι της, η Νάνσυ δεν πρόλαβε να δει κάποια φοβερή διαφορά στον οργανισμό ή το σώμα της στις μόλις δύο εβδομάδες που απείχε από την κρεατοφαγία. Η αλήθεια είναι, βέβαια, πως αν κόψεις το κρέας σε κάποια περίοδο της ζωής σου δε θα σου συμβεί και κάτι φοβερά δραματικό. Μπορεί και να ωφεληθείς σε κάποια πράγματα.

1. Ίσως χάσεις βάρος

Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics, αν αποφασίσεις να το γυρίσεις στην πρασινάδα, θα αδυνατίσεις. Ακόμα κι αν δεν ήταν αυτός ο σκοπός σου, έχει καταγραφεί πως η μέση απώλεια βάρους είναι γύρω στα 3-4 κιλά. Όσο περισσότερο καιρό το κρατήσεις, τόσο περισσότερα κιλά θα χάσεις.

2. Θα φουσκώσεις, αλλά μόνο στην αρχή

Μια διατροφή βασισμένη σε λαχανικά, χρειάζεται κάποιον χρόνο ώστε να προσαρμοστεί ο εντερικός σωλήνας σε αυτή τη νέα σου συνήθεια, γεγονός που μπορεί στην αρχή να σε κάνει να νιώθεις φουσκωμένη και γεμάτη αέρα. Στην πραγματικότητα όμως, οι αβλαβείς υδατάνθρακες που βρίσκονται σε πηγές φυτικών πρωτεϊνών, βοηθούν στην αύξηση των υγιεινών βακτηρίων στο έντερο και τελικά στη μείωση της περιφέρειας της μέσης σου.

3. Ίσως προστατευτείς από τις καρδιοπάθειες

Αρκετές μεγάλες έρευνες αποδεικνύουν πως ο θάνατος που προέρχεται από ισχαιμική καρδιακή νόσο, η οποία προκλήθηκε από σοβαρή στένωση ή φράξιμο των στεφανιαίων αρτηριών, ήταν 24% χαμηλότερος στους χορτοφάγους απ' ό,τι στους κρεατοφάγους, ίσως εξαιτίας των χαμηλότερων επιπέδων φλεγμονής. Μια διατροφή που δεν περιλαμβάνει κρέας έχει αποδειχτεί πολλές φορές ότι είναι αντιφλεγμονώδης.

TAGS:

LADYLIKE SHOPPING

SHARE

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ